Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ventetråden!

Go down 
+27
Calfuray
Chazzi
Kurisu
Anori
LilGrump
Prinsessen
Kia
FifiIsBored
Akatsuki
PotatoMash
Ponpyon
mystearica
NeighborsGirl
Hirin
Mariehønen
Manna
Miki
PukingRainbows
Heceta
PrinceNaru
Kei
jeanet kaulitz
noodle_kun
Saya
BakaYukiko
blood-devil
Hibari
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Næste
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeOns Dec 18, 2013 8:33 am

Kurisu - Det tror jeg desværre ikke. Jeg kan se ved at tracke den, at pakken har været forbi tolden. Den var i tolden i præcist 15 timer og 8 minutter. Det er desværre mere end rigeligt med tid til at klaske en toldopkrævning på pakken.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeOns Dec 18, 2013 10:05 am

Ah buh...>_< man kunne jo lige have håbet de havde for travlt til alle pakkerne her i julen XD
Men tror desværre de har oprustet i løbet af årene fordi internethandel er blevet så normalt -_-
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeTors Dec 19, 2013 10:19 pm

Iiiih, min Dear Mine Heather blev sendt idag ;w;
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeFre Dec 20, 2013 4:54 am

nu har jeg været over på posthuset og hentet min ipple pige  Smile 
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeTirs Dec 24, 2013 12:30 pm

Min Iplehouse "The Addiction" Lisa blev sendt i går! Er rigtig spændt på at modtage hende, da jeg ikke har andre dukker på hendes størrelse. Det virker som sådan en god dukke størrelse! Very Happy

God jul, alle sammen! <3
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 5:23 pm

Påtrods af 10 minutters ren stress og forvirring, da SWITCH satte Ryun:R og de to andre hoveder til salg, lykkedes det mig at snuppe et. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 5:23 pm

Så er jeg tilbage i ventetråden... med endnu et hoved. :3 Denne gang et Switch Ryun:R hoved. <3
Nu håber jeg ikke, at Switch laver flere events med de hoveder, jeg gerne vil have. Har købt i deres 3 sidste events nu. ._.
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 11:41 pm

Jeg betalte også mit Iplehouse layaway færdigt i dag, og Iple svarede mig og sagde, de ville sende min dukke i morgen. @__@ Jeg kan ikke udtrykke, hvor spændt, jeg er.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 01, 2014 7:08 am

Min Iplehouse Addiction Lisa kom hjem i går. Fik hende pakket ud i dag, og f******ck hvor er hun flot! *___*
Tilbage til toppen Go down
Saya

Saya


Antal indlæg : 80
Age : 31
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 7:12 am

Jeg venter på mit Elfdoll Eun-a hoved og er ved at blive bims allerede T^T~ Hun har været min dreammold i årevis, og nu hvor jeg endelig har fundet interessen igen, havde jeg råd til at samle den dukke, hun (som skal være en han) skal være.. Og det er HÅRDT at vente på!  :bounce: 
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 03, 2014 1:42 am

Håber på at kunne hente min HEather-pige idag ._. Krydser fingre !
Tilbage til toppen Go down
noodle_kun

noodle_kun


Antal indlæg : 95
Age : 40
Geografisk sted : Midtjylland, Århus
Registration date : 09/06/11

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 03, 2014 5:36 am

ups hov og alt det der....
Jeg kom lige til at købe et magicdoll lestat hoved :O jeg har slet ikke råd for har lige købt splinter ny bil men jeg måtte simpelthen eje ham, så selvom jeg hader at have floating heads er det nu bedre end ikke at eje ham Razz

oh ja og så kom jeg til at købe ringdolls lille tykke event dreng af en bruger. håber på at jeg har ham måske allerede i morgen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 30
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 03, 2014 6:31 am

Hentede min Heather pige :3 hold op, hun er en bestemt satan, I forhold til mine glade, nuttede piger Very Happy
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 03, 2014 7:06 am

Yay Very Happy betalte for en ny dukke i fredags, og kan allerede hente hende på posthuset i morgen! Hun er sendt fra England, så det er bare hurtigt hun er kommet frem (weekend og nytår). Iiih Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kei

Kei


Antal indlæg : 18
Age : 35
Geografisk sted : Århus
Registration date : 10/11/09

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 03, 2014 8:17 am

Uuups ^^'

Kom vist lige til at købe et Volks DWC 01 hovede. Nu blev mit School-A jo aldrig til noget, blandt andet fordi det var KÆMPESTORT og jeg havde heller ikke råd til en krop alligevel. Ikke at jeg har det nu heller ej, men måske næste måned. Men denne version er altså i en mere normal og overkommelig størrelse. Er ret spændt da det jo nok er det tætteste jeg har på en "grail doll". =D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 4:23 pm

Har lige startet et layaway ved LUTS for deres Honey Delf Choux. Hun skal være min Honey Delf Anko's BFF Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:30 am

Blah, jeg hader Post DK D:

Har ventet på min Lati Yellow "Pharaoh's Curse" Mystic Benny hele dagen i dag. Hun har været ude til levering siden kl. 7:17 i morges, og nu er klokken over 22! Og tracking siger stadig bare, at hun er ude til levering.

FUUUUUU, Post DK! Så la' dog vær'! >_<
Tilbage til toppen Go down
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 11:05 pm

SÅ ER HAN SENDT!! Very Happy Min allerførste limited edition dukke evarh! *bouncing off the walls*

Min dejlige limited edition Tiny Delf luts Kai is on his way ^^

Men nu er det SÅ længe siden jeg sidste har fået en dukke fra en forhandler, den sidste var Iris for nogle år siden XD
Hvor lang tid går der egentligt fra du får besked fra Luts om din dukke er sendt, til kan sidde med ham i dine arme?
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 12:13 am

BakaYukiko: Det er meget forskelligt. Det afhænger af, hvad slags forsendelse det er, og hvor længe Toldbehandlingen smøler med den. ^^"
Det plejer at tage ca. 8 dage for normal post fra Korea, så mon ikke du fået dit brev fra Tolden om en 10-15 dage?

Sidst jeg havde noget i Tolden gik der over en uge fra de havde modtaget min pakke, til at jeg fik brev om opkrævning. Så må de jo lige lette røven lidt. Min veninde havde også noget der sad fast hos tolden i samme periode, hun ringede og spurgte hvornår de sendte pakken videre, og selvom de sagde, at de ville sende den dagen efter, så gik der altså 3 dage før den blev sendt. Så ja, der må man gebærde sig med noget tålmod. >_<"
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 4:16 am

Right... typisk >> MEN i will prevail! så længe jeg får ham hjem så er alt godt
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 4:24 am

Jeg modtog en B&G drenge krop i dag. :)Tror helt jeg glemte at nævne jeg ventede på den, men nu er den her altså.
Og så har tolden sendt min Iplehouse EID Rebecca videre til posthuset. Glæder mig meget til at hente ham.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 12:21 pm

Så kom min Latidoll "Pharaoh's Curse" Mystic Benny endelig hjem! <3
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeTors Jan 09, 2014 2:46 am

Jeg kunne hente min Iplehouse EID Rebecca i dag! Ih, hvor jeg elsker light brown skin tonen.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeTors Jan 09, 2014 3:44 am

Jubiii!! Very Happy
Min PW v.f. Lady Alice er på vej YAY!!  bounce 
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitimeTors Jan 09, 2014 3:45 am

Kurisu skrev:
Jubiii!! Very Happy
Min PW v.f. Lady Alice er på vej YAY!!  bounce 

Yay, tillykke! Very Happy Du må huske at poste en masse billeder!
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Ventetråden! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventetråden!
Tilbage til toppen 
Side 4 af 24Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: