Der er gået nogle dage nu, men har først fået et pusterum til at koncentrere mig lidt om min lille dukke nu :3
Beklager billedernes størrelse, jeg har forsøgt at gøre dem mindre i photobucket, men af en eller anden grund vil de ikke som jeg vil :/
Jeg har navngivet min lille Incubus Naameh ^^ han er SÅ kær!
KASSE!!!! (en smule gået i stykker fordi jeg havde kastet mig over den og kom i tanke om billeder efter jeg næsten havde flået den)
åben kasse! Jeg flåede mere eller mindre bare kassens top af XDD den var tapet til i sådan en grad at man skulle tro at kassen var lavet af plastik
Mini sko, de var SÅ kære og små! ^^(beklager billede kvaliteten, har kun min Iphone)
Mini dreng! nekkid version.. Men af en eller anden grund har jeg ikke et samlet billede af alle småtingene selv om jeg ved jeg tog flere.. =_=
Jeg fik et hoved med!! jeg troede først det var min Tiny, indtil jeg huskede at den skulle være meget mindre og tan XD
Som sagt tog jeg langt flere billeder, men de er væk af en eller anden grund :/ men her er Naameh, nu fuldt samlet med horn, vinger og tøj
Her er han med hans 'jakke' Han kan desværre ikke stå i sine sko =_= så his han skal pose er det uden sko, med mindre han skal sidde ned XD
Bonus billede XD desværre ikke bedste kvalitet, men sødt alligevel
I FLYYYYYYYYY