Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Annyeong ~ Young Jaesun [ED Eun-a hybrid (BOY)] Tirs Mar 04, 2014 9:11 am
Endelig! Jeg præsenterer hermed min holy grail-dukke. Da Elfdoll annoncerede, at de ville discontinue deres nuværende sculpts besluttede jeg mig for at købe Eun-a. Han hedder Young Jaesun (Jaesun er fornavnet), men bliver bare kaldt Jae. Efter han har fået face-up er han blevet intet mindre end perfekt for mig, og jeg er meget stolt af ham. Han er på en Supia pigekrop modded til dreng. Jeg håber, I kan lide ham!^w^*
.: OMAKE :.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Annyeong ~ Young Jaesun [ED Eun-a hybrid (BOY)] Tirs Mar 04, 2014 9:15 am
Fin fyr. Er glad for at du havde chancen for at købe ham, når han nu er en holy-grail dukke for dig. ^^ Fedt at du bare er mega tilfreds. Han er også bare en charmerende type
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Annyeong ~ Young Jaesun [ED Eun-a hybrid (BOY)] Tirs Mar 04, 2014 9:32 am
Hvor er han fin Jeg kan godt forstå, at du er glad for ham. Det er en rigtig flot faceup han har fået.
Vis endelig flere billeder af begge dine drenge
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Annyeong ~ Young Jaesun [ED Eun-a hybrid (BOY)] Tirs Mar 04, 2014 11:52 am
Åh!! Han er bare skøn
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Annyeong ~ Young Jaesun [ED Eun-a hybrid (BOY)] Tirs Mar 04, 2014 6:12 pm
Tillykke med ham, han er utrolig kær Er facineret af at jeg næsten ikke kunne se det var den mold, utroligt hvad et køns skifte gør
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Annyeong ~ Young Jaesun [ED Eun-a hybrid (BOY)] Man Mar 10, 2014 7:54 am
Han ser virkelig sød ud, stort tillykke med ham! og fantastisk dejlig faceup også :3
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Annyeong ~ Young Jaesun [ED Eun-a hybrid (BOY)] Tors Mar 13, 2014 6:54 am
Årh, Eun-a er sådan en dejlig mold! Både som dreng og pige. Han er virkelig dejlig at se på. <3 Mange gange tillykke med ham - håber vi kommer til at se meget mere til ham.
Saya
Antal indlæg : 80 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Annyeong ~ Young Jaesun [ED Eun-a hybrid (BOY)] Tors Mar 13, 2014 8:02 am
Tak for de søde kommentarer :D Er glad for at I også synes om ham ... ^^
Anori > Hans faceup er SÅ lækker! Den er lavet af Miki, men hun er ikke aktiv herinde længere. Hun er dog i "ABJD/BJD genbrug"-gruppen på facebook, hvis nogen skulle være interesseret i en faceup.. ^^ Hun er smadderdygtig.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Annyeong ~ Young Jaesun [ED Eun-a hybrid (BOY)]