bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a)
+7
Vincent
Pallas
Kurisu
pandachan
Anori
jeanet kaulitz
Heceta
11 deltagere
Forfatter
Besked
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Ons Mar 12, 2014 6:12 am
Ja efter en pause, er jeg tilbage på banen igen med en ny dreng. Mangler dog at finde det heeeeelt pasende navn.
Men er super glad for ham, og tak til Jeanet Kaulitz som gjorde det muligt at han kunne flytte ind her
Håber i vil tage godt imod Hr noname yet :)Der vil komme mere når han er mere fuldendt.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Ons Mar 12, 2014 6:17 am
Mmm han er bare blevet så lækker!!!! Og super fede billeder af ham, farven fremhæver virkelig hans blodårer i ansigtet
Hmm navn..? Hepper stadig på Bappe
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Ons Mar 12, 2014 6:50 am
Årh, det ser super godt ud! Elsker faceuppen, særligt omkring hans øjne
pandachan
Antal indlæg : 47 Age : 33 Geografisk sted : Danmark, Randers Registration date : 19/12/11
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Ons Mar 12, 2014 7:54 am
Fede billeder! flot faceup glæde mig til at se flere billeder
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Ons Mar 12, 2014 8:47 am
Whoop whoop! Awesome projekt! Hvor er det en fed faceup! Elsker at man kan se blodårerne.
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Ons Mar 12, 2014 8:55 am
Uh, lækre og stemningsfulde billeder. Specielt det første har en virkelig god vinkel. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes, at han ligner en Jonah....don't ask why XD
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Ons Mar 12, 2014 8:57 am
uhhh hvor er han bare flot! og billederne er nice taget og redigeret. Awesome face-up som altid
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Ons Mar 12, 2014 10:04 am
wow hvor er han cool og rigtig flotte detaljer . elsker den dyste stil du bruger <3
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Tors Mar 13, 2014 7:37 pm
Tak for jeres skønne kommentarer. Det varme <3
Pallas - Jonah er et rigtigt sødt navn, men jeg kan kun se ham som en asiat, så er lige på jagt efter sådan et navn. Jeanet og jeg blev enige om at han nogle gange minder lidt om Kyo fra Dir en grey, så det navn spiller lidt puds i mit hoved hehe
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Man Mar 17, 2014 4:23 am
Hvor er han bare fed! Tillykke med ham. Jeg glæder mig til at se meget mere til ham
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Man Mar 17, 2014 10:59 am
Tillykke med ham. Hans face-up er god nok fed.
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a) Tirs Mar 18, 2014 8:24 am
Det er virkelig nogle fede billeder - elsker stemningen i dem. :3 Og så er han jo bare lækker at se på! Og kan godt se ligheden til Kyo, især på det første billede. ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a)
bred in the depth of hell, to walk the earth (Elfdoll Eun-a)