Om mig:
- Bor i Aarhus
- Mødes gerne
- Forsendelse betales af køber
- Røgfrit hjem
- Har 2 katte
- Betaling: Mobile Pay, Bankoverførsel
--------------------------------------------------------------------
VOLKS SD Cute KurenaiPris: 2200kr. + forsendelse
Inkluderet: Hoved med faceup, krop, random øjne, Papirer fra Volks
Sætter min super dejlige volks pige til salg, da jeg har fundet ud af at jeg ikke virker med volks, selvom de er nogle super smukke dukker <3
Hun er i perfekt stand, ingen skader og super smuk i forhold til at hun er fra 2005. Hun er nok mellowed en smule, men ikke noget man lægger mærke til da det er jævnt. Hun har bare en mere typisk asiatisk hudfarve.
Hun er købt af Bulgogi på Doa.
Hun er super dejlig og fantastisk at posere med hendes alder taget i betragtning (hun kunne noget godt bruge en sueding for perfekt posering) og billederne viser slet ikke hvor sød hun er i virkeligheden <3
Flere billeder kan tages/sendes hvis dette ønskes samt af papirer fra Volks
------------------------------------------------------------------------
VOLKS SD CUTE Miko på Luts kid delf krop (pureskin/real skin normalPris - 1800 kr. + forsendelse
Inkluderet: Hoved m/ Volks faceup, Luts kiddelf krop, gul wig op billedet, et random par øjne og booklet fra Luts (sælger sendte CoA med hoved)
Han er i god stand og uden skader. Han er muligvis en smule gulnet men det er jævnt. Hovedet og kroppen er ikke en perfekt resinmatch, men det kan fikses med tøj eller en anden faceup der er lavet til at matche.
Han kommer med sin default faceup fra Volks, men kan evt få en anden af Acceb Faceups for 120 kr ekstra ved køb.
Jeg har købt ham fra Bulgogi på doa
Igen kan der tages/sendes flere billeder~
Køber betaler forsendelse ellers kan jeg mødes i Aarhus.
Spørg gerne hvis du har nogle spørgsmål eller hvis der skal tages billeder af noget mere end det jeg allerede har billeder af