Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl

Antal indlæg : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo] Empty
IndlægEmne: Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo]   Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo] Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 5:35 am

Så fik lille Mochi en faceup. Og jeg fandt et par grønne øjne i min kasse med mini-glugger Wink
Så... siden hun nu er gulerodshåret og har grønne øjne, ville fregner være et naturligt valg (stakkel...) De ser altså lidt bedre ud i virkeligheden end på et gigantisk closeup, men kom alt ialt til at virke meget godt, synes jeg. De er lavet med "sprøjt-fra-en-stiv-pensel"-metoden.
Jeg tror osse jeg skal ha' givet Bella prikker, men jeg gad ikke mere lige på det tidspunkt da jeg var færdig med Mochi.

Så her er billedet, igen taget med Mandens blære-kamera *L*

Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo] MochiPortrait01
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz

Antal indlæg : 809
Geografisk sted : Østjylland

IndlægEmne: Sv: Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo]   Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo] Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 9:15 am

Nuuuurh hun er nuttet!!!!!

Super fed baggrund også!!!!
Astrid

Astrid

Antal indlæg : 357
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

IndlægEmne: Sv: Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo]   Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo] Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 2:04 am

AW! ^^ Nuttethed <3 Jeg elsker fregnerne!
Billedet har en supergod kvalitet og skarpheden er perfekt :3
Jeg synes, armen måske er fanget i en lidt uheldig vinkel, så det ser lidt unaturligt ud ved albuen ^^;;
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl

Antal indlæg : 58
Geografisk sted : Århus

IndlægEmne: Sv: Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo]   Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo] Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 10:44 am

Astrid... Du har ret i det med albuen. Jeg skal lige vænne mig til Browniernes led, de er en del anderledes ennd Puki'ernes.. Bedre, på nogle måder, men altså.. de kræver lige lidt tilvænning. Og det her var så en af de ting jeg først lagde mærke til efter billedet var postet >_<

Jeanett - baggrunden er såmænd bare den kasse hun kom i *GG* Den blev bare uskarp på den fede måde her Very Happy
Charlie

Charlie

Antal indlæg : 73
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

IndlægEmne: Sv: Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo]   Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo] Icon_minitimeLør Feb 21, 2009 6:22 am

Som sagt har jeg glædet mig til at se hende med face-up, og gud, hvor er hun nuttet! Hun ser så meget mere levende ud (dukker uden face-up scares the hell out of me XD). Havde ikke regnet med, at hun ville få fregner, men det er bare det perfekte valg! Elsker fregner <3
Men, tror måske du har ret i, at de er bedre i virkeligheden, på det her billede ser de i al fald en smule påmalede ud, men som du selv siger; gigantisk close-up. Jeg ville heller ikke være så køn så tæt på >.>
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo]   Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo] Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 5:17 am

Awwww,, hun er kær! <3333
Hun er da helt utrolig nuttet!
Nuurh! Jeg kan lide hendes tøj, hendes paryk, og baggrunden er flot.
Hun er dejlig..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo]   Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo] Icon_minitime

Et portræt af en lækkerbid [FD Brownie Yoyo]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En lille lækkerbid ankommer [Felixdoll Brownie Yoyo]
» Portræt af din dukke.
» Hjemkomst af 2 dejlige unger!! [yoyo og Brian fra doll-love]
» Portræt teaser - souldoll yewon & Bobobie 1/4 girl Elf Ear Pixie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-