Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: April Story udgiver nye kroppe Fre Jul 25, 2014 10:25 pm
April Story discontinued deres gamle dukker og er nu tilbage med en helt ny linje. I denne anledning har de igen et event, hvor du kan købe kroppene til billigere penge.
De har en 56cm pigekrop, to 61cm pigekroppe, to 63cm drenge kroppe og en 68cm drengekrop.
De tilbyder desuden layaway, også i dette event. Eventet kører fra d. 9/7 til d. 16/8.
Jeg er personligt helt vild med kroppene, især pigekroppene. Jeg står og mangler nogle og har øje på de to 61cm pigekroppe lige nu. 61cm pigekroppen i toned type er så så så flot, efter min mening. Da jeg så den, udbrød jeg bare "Gwen!", så den overvejer jeg kraftigt til min Elfdoll Vivien. Overvejer også 61cm pigekroppen i slim type til det Shiho hoved, jeg venter på.
Nogen andre der overvejer dette fantastiske tilbud?
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: April Story udgiver nye kroppe Fre Jul 25, 2014 10:37 pm
Wow de er smukke, men er jeg den eneste der også finder det lidt modigt at udgive en ny krop som kun er single-jointed?
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: April Story udgiver nye kroppe Fre Jul 25, 2014 10:42 pm
Tænker du i maven? For jeg tror, der er double-joints i albuerne. De April Story kroppe jeg har/har kendskab til har double-joints, men de sidder inde i selve armen, så det ikke er helt så tydeligt. Gør dem en lille smule besværlige at få til at posere, men det er da pænt.
Miki skrev:
Wow de er smukke, men er jeg den eneste der også finder det lidt modigt at udgive en ny krop som kun er single-jointed?
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: April Story udgiver nye kroppe Fre Jul 25, 2014 11:04 pm
Uuh man bliver da godt nok fristet!!!! Uh ekstra hænder også!!! Vild med de drengekroppe!!!!
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: April Story udgiver nye kroppe Fre Jul 25, 2014 11:15 pm
Ja, leddet ved hoften som drengedukken også har ^^ Kan godt være jeg bare er blevet for vant XD
Akatsuki skrev:
Tænker du i maven? For jeg tror, der er double-joints i albuerne. De April Story kroppe jeg har/har kendskab til har double-joints, men de sidder inde i selve armen, så det ikke er helt så tydeligt. Gør dem en lille smule besværlige at få til at posere, men det er da pænt.
Miki skrev:
Akatsuki
Emne: Sv: April Story udgiver nye kroppe Fre Jul 25, 2014 11:20 pm
Haha, ja, det er virkelig en god pris. Og så synes jeg generelt April Story har nogle gode kroppe!
jeanet kaulitz skrev:
Uuh man bliver da godt nok fristet!!!! Uh ekstra hænder også!!! Vild med de drengekroppe!!!!
Ahh, ja, det er lige, hvad man foretrækker.
Miki skrev:
Ja, leddet ved hoften som drengedukken også har ^^ Kan godt være jeg bare er blevet for vant XD
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: April Story udgiver nye kroppe Fre Jul 25, 2014 11:23 pm
De er godt nok smukke ... og det mindsker ikke min lyst til at spare op til en SD selvom jeg havde besluttet mig for ikke at ha' en ... >____> men de er så flotte!