Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] Empty
IndlægEmne: Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014]   Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] Icon_minitimeOns Aug 13, 2014 1:55 am

Navn: Isabella Frandsen
Bosat: Sydsjælland, Vordingborg.
Afsendelse: Sender så hurtig det er mig mulig, gerne inde for en uge efter pengene er gået ind på min konto.
Mødes: Ingen mulighed for at mødes ved mindre at jeg skal til den by ellers kan man altid mødes med mig i Vordingborg.
Kontakt: Man kan kontakte mig via mail: Isabellahope@hotmail.com de er jeg letteste at få fat i, men kigger også her inde et par gange om ugen.

Min feedback: https://resingarden.danskforum.net/t453-isabellas-feedback

-Kommer fra et røgfri hjem.
-Har hunde og kat, men de kommer ikke i nærheden af mine dukker eller dukketing, dog kan det ske at der er lidt hår med, men vil gøre mit bedste for at undgå det.
-Dukker kan godt blive sat på Onhold, men med et lille Depositum på 50kr(som vil blive trukket fra prisen ved køb), som ikke bliver refunderet hvis man springer fra.
-Vil højst sætte på OnHold i en måned.
-Layaway er mulig, men snak med mig først. (Vil dog helst have betaling på en gang.)
-Forsendelse betales af køber.
-Når Pakken har forladt mine hænder afsiger jeg mig alt ansvar for om pakken forsvinder eller kommer til skade under forsendelsen. Pakker Tingene så godt ind så muligt.
- Da jeg har brug for pengene. Refundere jeg ikke penge der er gået ind på min konto hvis man hopper fra, også selvom det er betaling over flere gange.
- Jeg bytter ikke.
- Priser kan diskuteres, men har også lov at sige nej.


_________________________________________________________________________________________________________________________


DollSoom, Limited [MD/Oct] Nephelin – Sacred Vow

Har haft hende i snart 4år. Har kun haft hende ud af hendes kasse et par gange ellers har hun ligget godt beskyttet i sin kasse. Hun sagde mig aldrig rigtig noget.
Hun er en utrolig smuk dukke og er faktisk meget ked af at jeg aldrig rigtig bonded med hende. Jeg kan huske i starten hvor hun kom på market at folk syntes hendes vinger var grimme, og jeg selv var heller ikke tilfreds. Da jeg så fik hende hjem var jeg meget positiv overrasket og syntes stadig at hendes vinger er flotte og slet ikke som Produkt-hjemmesiden viser dem.  
Hun har haft 2 faceup, men er lige nu blank. Der kan sidde lidt grønt tilbage fra hendes sidste faceup, men vil prøve at få det af. Der kan også godt være lidt grønt tilbage på en af hendes dragefødder, men igen jeg vil prøve at rense den inden jeg sender.
Har desværre mistet hendes ørering, så det er det eneste hun ikke kommer med, ud over sko da jeg aldrig købte dem med.
Hun er ikke gulnet overhovedet da hun har ligget i sin kasse hele tiden næsten. Kan heller ikke finde nogle riser.
Er så god som ny.

Link til hjemmesiden: http://dollsoom.com/eng/shop/item.php?it_id=1286268660

Kommer med:
- normale ben + flade fødder + højhælede fødder
- dragefødder + drageben
- normale hænder + lange hænder
- Dragevinger + Horn + rygplader for at skjule hullerne til vingerne
- Ubeskrivelig smuk kjole
- Wig
- hovedsmykke + bensmykke
- original kasse og indpaknings pude
- Certificate of Authenticity
- Diverse magneter og den slags tilbehør.


Pris: 5000kr 6000kr


Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P8070001_zps305bed54

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P8070002_zps22a92772

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P8070003_zps3f2cc205

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P8070005_zps4ffe3b13

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P8070007_zps81685e6e

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P8070009_zps34ad018a


__________________________________________________________________________________________________________

Dream Of Doll, D.O.I. LUKE ver.NO.2

Da jeg desværre ikke rigtig er i ABJD-verden mere har jeg besluttet mig for at sælge nogle af mine dukker, og desværre er Eric blevet en af dem jeg må sige farvel til. Han er en rigtig god dukke. Er nem at have med at gøre, står godt, Har ingen riser ud fra hvad jeg kan se og er heller ikke gulnet.
ca. 5-6 år gamle og var min første dukke. Har været solgt 1 gang og køb tilbage igen. Har haft en del faceup i løbet af tiden og har en lige nu, som self kan fjernes hvis man ikke syntes om den. Er ikke den bedste til at lave Faceup.
Han er også bodyblushed af mig. Men der er gået en lille bitte smule af på hans brystkasse og lidt andre steder, men intet rigtig synligt. Han har også et klistermærke tatovering på venstre arm.

Link til hjemmesiden: http://www.dreamofdoll.com/eng/product/product_view.asp?idx=4500000786&Page=1&Search_Type=&Search_Value=&Cate=0002%7C0003%7C&Search_Cate=&Order_Name=p_num&Order_Type=Desc&Order_Num=16

Kommer med:
- Original wig sat på med elefantsnot
- faceup + bodyblush + klistermærke tatoo (noget man selv kan fjerne hvis man har lyst)
- et par Random øjne
- et random sæt tøj (ikke det han blev købt med fra producenten)
- et par sorte støvler (ikke dem han blev købt med) og den ene sko mangler en lynlås
- Original kasse


Pris: 2000kr 2500kr


Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P80700012_zps44492009

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P80700032_zps8547989e

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P80700052_zps4c97d051
Øjnene han har i på billedet er ikke dem der bliver sendt med ham.

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P8080013_zps0305e1a1


______________________________________________________________________________________________________

SD, Notdoll + Krop

Endnu en af mine elskede dukker sælger jeg. Denne her gang er det Ida. Har haft hende i 4-5 år nu tror jeg. Jeg købte hende fra en anden på RG og ved endelig ikke hvor gamle hun rigtig er eller hvor mange ejer hun har haft før mig.
Hun er en Notdoll hoved på en krop jeg ikke ved hvor er fra. Hun er i fin stand. Kroppen er lidt beskidt, men en ordenlig rensning og så vil hun så helt fin ud igen. kroppen virker ikke gulnet og kan heller ikke finde nogle riser. Hovedet virker en lille bitte smule gulnet, men tror bare det er fordi at kroppen ikke er en originale og derfor er en lille bitte smule en anden farve. Hovedet trænger også til at blive vasket lidt, men er ellers helt fint. Hun har dog mistet en lille bitte fli af sin resin ved højre øje inde ved næsen. Man ligger ikke rigtig mærke til det og jeg har haft malet hende sådan at det skjuler at hun har det. Hun har haft det siden jeg købte hende.
Har haft en del forskellige faceups og har også en lige nu, som man selv kan fjerne hvis ikke man syntes om den. Har også lyserøde negle.

Kommer med:
- random wig
- random sæt tøj
- faceup man selv kan fjerne.
- random sæt øjne


Pris: 1800kr 1900kr (pris kan diskuteres)

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P80700062_zps1c4f4b6c

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P8070008_zps76678656

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P8070012_zpsa368d19f
Her kan man se den lille fli der er gået af ved øjet. Det er næsten ingenting. Øjnene hun har i lige nu er ikke dem der følger med.

_______________________________________________________________________________________________________

SD mode pige krop til Dreng

Dette var en krop jeg købte for 4-5 år siden, men aldrig har brugt. Den er købt brugt og mode til dreng af tidligere ejer. Den er i god stand, uden riser(hvis der er kan jeg ikke finde dem), den virker heller ikke gulnet. Har de sidste mange år bare ligget i en kasse.
Har sort neglelak og en tatoo på ryggen, man bare kan fjerne uden problemer har jeg fået af vide fra tidligere ejer.
Ved ikke hvor gamle den er eller om den har haft flere ejere.
Den står fint og er god at håndtere.
Ved ikke hvilken producent den er fra.

Pris: 800kr (pris kan diskuteres)


Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P1260003

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P1260006-1

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] P1260010


Sidst rettet af Isabella Ons Sep 09, 2015 10:12 pm, rettet i alt 4 gange (Reason for editing : lagt billeder ind.)
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] Empty
IndlægEmne: Sv: Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014]   Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] Icon_minitimeFre Jan 30, 2015 5:54 am

Hej, ved ikke om du ville være interesseret, men ville du sælge notdoll hovedet seperat fra kroppen? Hvis ikke, så forstå jeg fuldt ud. cat
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] Empty
IndlægEmne: Sv: Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014]   Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] Icon_minitimeFre Jan 30, 2015 7:04 am

Nej sælger ikke hovedet seperat. Har allerede en dukke uden hoved jeg har problemet med at sælge.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] Empty
IndlægEmne: Sv: Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014]   Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] Icon_minitimeOns Sep 09, 2015 10:13 pm

Bump

Nye priser på dukkerne.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Sponsoreret inhold





Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] Empty
IndlægEmne: Sv: Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014]   Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Isabellas Salgstråd: SD, limited, krop [Aktiv 12/8 2014]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Zhean's salgstråd - AKTIV
» blood-devil søger aktiv ws msd krop i byt
» Wolter's tråd (AKTIV 23/11/15)
» Hvorfor wolter ikke er så aktiv
» Little Monica limited Angel <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Sælges: Dukker og dukkedele-
Gå til: