Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]

Go down 
+10
Haruka_Kite
Kinu
Horisont
Dionza
Kaneko
Charlie
TrekkieGrrrl
Xandorram
Leechy
Nerdystreak
14 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 11:29 pm

Da det havde sneet godt og grundigt i løbet af natten og morgenen, tog Kinu og undertegnede på en lille fototur mandag formiddag. Og hvem var mere egnet for mig at tage med end Herminius? Han ville meget gerne ud at opleve sneen.
Titlen? Den kommer fra sangen "Nordovst", bedre kendt som "Sneflokke kommer vrimlende", fra 1916 af Jeppe Aakjær.

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Hermie1

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Hermie2

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Hermie3

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Hermie4

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Hermie5

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Hermie6

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Hermie7

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Hermie8

Hermie og jeg håber, I kunne lide billederne! ^___^


Sidst rettet af Mary Fre Aug 05, 2011 11:34 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Billedlinks restaurerede)
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 42
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 11:57 pm

JASPER!!!

... wait...

Jeg mener; HERMY!!!!
Aaaaw! Rigtig søde billeder! Og når jeg nu ikke kan tage mig sammen til at tage søde vinterbilleder er jeg glad for at nogen gør det, specielt når de er så søde!

...sig mig, ligner snemanden ikke unge-Jas meget? XD
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 12:22 am

Hermie! xD *Fangirl dåne* Jeg fuldstændig falder pladask for hans rolige udtryk og den charme han udstråler ^3^ Han får sneen til at se helt varm ud =P
Det er nogle flotte billeder i det de er med naturligt lys, og han falder så godt i med det hele med det flytte vintertøj han har fået =D
Men hans fingre, de må da være STIVFROSNE! x_X Pyha, håber du har forkælet ham med en varm kop kaffe/cacao da han kom hjem ;3
Tilbage til toppen Go down
TrekkieGrrrl

TrekkieGrrrl


Antal indlæg : 58
Age : 58
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 1:02 am

Ih hvor er de gode! Jeg går rundt med en sne-historie i hovedet jeg skal ha' lavet.. men enten er jeg på arbejde når der endelig er sne, eller osse er det blevet for mørkt.. eller osse er det møg-tåget .. som nu.. Sad

Så jeg er glad for at andre har kunnet udnytte sneen bedre!
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 3:53 am

Jeg er helt forelsket i billede nummer to - havde jeg ikke vidst, at det var en dukke, kunne jeg næsten have svoret på, at det var et rigtigt menneske!
Super gode billeder, fantastisk idylliske. Lyse, dog uden at være alt for hvide! Herminius er simpelthen SÅ nuttet :0 <3 Og sikke et fantastisk sæt din svigermor har strikket! Det klæder ham.
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 31
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 5:58 am

Jeg vil STADIG gerne giftes med ham en dag x3 <3 Hold da op, hvor er han dejlig. Jeg elsker alle billederne, men alligevel er der noget rigtig, rigtig dejligt over det sidste. Ved ikke præcis hvad.

Hvor er han sød :3 Lyset passer faktisk ret godt til, på en måde. På grund af hans grå tøj, og alt i alt de meget rolige farver ^.^ Man kan næsten høre violin musikken eller klaver musikken i baggrunden mens han laller rundt i sneen xD
Tilbage til toppen Go down
Dionza

Dionza


Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 11:51 am

han er da bare så mega over dejlig ;_; , de billeder gør en herre glad^^
han mener mig syyygt om en! kan bare ikke komme på hvem! ARG
Tilbage til toppen Go down
http://www.dionza.blogspot.com
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 35
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 12:14 pm

Hermie - Nu med vintertøj og sne

Det er supernuttet. Og han passer perfekt ind i sneen, vidunderlige omgivelser hvor han ser ud til at være 100% sig selv og i sit es. Synes altid du får taget de smukkeste natur-billeder med ham.. ? :'D
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 5:48 pm

Han er jo nuser den lille Hermie! Ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal sige. jeg ved hvor lang tid det tog for dig at lave og tage billederne (jeg stod og ventede >>; ) så jeg ved du har gjort dig umage med dem, og det ses naturligvis ^^ Meget kær Hermie i hyggelige omgivelser der nu engang klæder ham bedst efter min mening :3
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 6:39 pm

Aww Hermie :3 Han klæder simpelthen naturen mere end fantastisk, med eller uden violin! Billederne er dejlig klare og lyse, og så er striktøjet jo rigtig flot og ser så varmt ud. For pokker Marie, hvor er din dreng sød Q3Q
Mere Herminius snart tak <3
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeLør Feb 21, 2009 9:28 am

Aww, Hermie i sneen! (Der burde laves en film med det navn) Aldrig har man set en fyr være så glad for at sidde i sne med numsen kun dækket af bukser! XD

Det er nogle smukke billeder du har taget, velkomponerede og klare. Hermiestemning over hele linjen.
Hvor klæder omgivelserne og Hermie bare hinanden. Det sæt er simpelthen så perfekt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Coewless

Coewless


Antal indlæg : 61
Age : 32
Geografisk sted : *Eventyrland*
Registration date : 30/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeSøn Feb 22, 2009 10:04 pm

Hvor er det bare nogle flotte billeder. Hermie ser helt fantastisk ud i sneen,og hans outfit er bare perfekt! :]
Han ser simpelthen så nuttet ud!
Tilbage til toppen Go down
http://www.coewlessabjd.wordpress.com
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeMan Feb 23, 2009 4:01 am

Ih nogle dejlige billeder! Hans varme tøj, og snemanden i hans størrelse er bare FEDT! ^^
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeFre Feb 27, 2009 9:30 am

Hoho ... lavet af nuttet! Very Happy Hermie er sød som altid. Very Happy Rigtig hyggeligt og klassisk ... og jeg kommer til at tænke på Bulderby af en eller anden årsag.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitimeSøn Mar 01, 2009 8:52 pm

Wow, først af alt mange tak for kommentarerne! :-) Hermie bliver helt genert over al rosen. Hermie: *^___^*

(Og så lidt kollektive svar:)

Hehe, jeg tror nu ikke, at han fryser så galt meget. Han er jo trods alt vampyr. Han klagede i hvert fald ikke. Men nu hjalp jeg ham også med snemanden (jeg havde nemlig handsker på).

Jeg giver alle komplimenterne til tøjet videre til min svigermor. Hun har også en salgstråd herinde, og hun er desuden super god til at strikke efter bestilling.

Hm, der kan vist være noget om, at jeg ofte tager naturbilleder af Hermie. Han er vist også den af mine dukker, de passer bedst til det i farver, påklædning osv. Hygge, naturlighed, afslappethed og en positiv stemning er nogle af de ting, jeg normalt håber på at kunne få med på billeder af ham. Og at dømme efter jeres kommentarer, så er det lykkes denne gang. :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Empty
IndlægEmne: Sv: Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]   Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det knyger ud af Himlene ... [Herminius/Gomidoll Igon]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: