Der er billeder af mine nyeste kreationer og billeder af nogle købte props. Så ja, jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle smide dem ind henne
Bukser/leggings af semi-elastisk, sort jeans-stof. Her med bælte (selvom bukserne ikke har de der remme til bælter)
Tunika
Se lige den über-cute plushie, jeg købte til SVS! En lidt sjov historie tilhørende, men den får I en anden dag (måske). Halskæde og hårbøjle er naturligvis også noget, jeg selv har lavet.
Min papfar havde denne sjove mini-pizzabrochure, og da han ville smide den ud, skyndte jeg mig at snuppe den
Den er fra Roberto's i Hjallerup, og den er beregnet til at have med i tegnebogen. Bor du i nærheden, kan du evt. stikke hovedet ind og høre, om de har flere.
Og dagens besværlige billede. Jeg sværger, hun er så svær at posere med, at jeg bare har lyst til at sætte mig tudende på stuegulvet og skule ondt på hende. Hendes arme+hoved-elastik er så stram, at hun ikke kan holde både arme og hoved i stilling på én gang (oftest kan hun ikke engang holde én arm foldet i en bestemt stilling alene)...