Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Gonna Get Outta Here [Iplehouse EID Rebecca boy] Fre Okt 31, 2014 10:19 am
For en måneds tid siden besøgte jeg Chazzi. Hun havde modtaget de ting, vi havde sendt til face-up og mod i USA, og her i blandt var Connor's brystdel. Jeg valgte at få moddet brysterne helt ned, da Connor er transkønnet. Synes selv moddet blev super godt, og nu er jeg et skridt tættere på at få ham helt færdig. Jeg ønsker mig dog stadig en custom Eclipse21 wig og nogle sleeve tattoos til ham.
Tusind tak til Chazzi, som lod mig låne hendes kamera, og som var så sød at redigere billederne for mig.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Gonna Get Outta Here [Iplehouse EID Rebecca boy] Fre Okt 31, 2014 8:00 pm
Hottie alert!!! :O Hvor er han flåååååååt <3 Tillykke med ham, han er virkelig fin ^^
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Gonna Get Outta Here [Iplehouse EID Rebecca boy] Fre Okt 31, 2014 10:13 pm
Hvor er han altså fin <33 og den hat klæder ham rigtigt godT
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Gonna Get Outta Here [Iplehouse EID Rebecca boy] Fre Okt 31, 2014 10:20 pm
Han er rigtig fin Jeg håber du får en custom Eclipse21 paryk til ham! Det ville være så fedt
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Gonna Get Outta Here [Iplehouse EID Rebecca boy]