Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Tirs Dec 16, 2014 4:50 am
Jeg modtog min nye pige forleden dag. Hendes tøj er bestilt og burde have været her for længst, men det tager åbenbart meget længere tid at sende fra Polen end fra Korea. Who knew? Da Dlight er mindre end mine andre dukker (hun er 57cm i forhold til de 61cm) så har jeg ikke noget tøj som hun kan passe, så det er kun billeder af hendes fine hoved.
Min nye piger er en Peakswoods FOC Dlight i grå. Faceup og manicure er lavet af Peakswoods. Begge parykker er klippet til så de passer til hendes hoved. Øjnene er fra Enchanted Doll, men nogle andre ED øjne end dem som hun kom med.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Tirs Dec 16, 2014 6:33 am
Argh *dies* hun er bare fantastisk smuk!! SÅ fedt at du fik hende ' Dlight er en gudeskøn sculpt, og jeg elsker at se hvordan du styler din Elsa Maria *__*
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Tirs Dec 16, 2014 7:04 am
Sikke nogle dejlige læber hun har! Og så er grå resin lidt spændede, glæder mig til at se mere til hende ^^
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Elsa Maria [Peakswoods Dlight grå] Tirs Dec 16, 2014 10:29 am
Hvor er hun smuk, elsker altså Peakswoods stil og ville ønske jeg havde en grund til at eje en D: Men i øjeblikket 'nøjes' jeg med at kigge på din pæne pige, hun er virkelig dejlig. Vipperne er smukke og hun har bare sådan et sødt, sart og "distant" look i sine øjne!