Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Jaxie is home [Minifee Ante] Tors Apr 02, 2015 1:50 am
Efter hvad føles som en rigtig, rigtig lang ventetid, er Jaxie hjemme! Jeg bestilte hende igennem Denver Doll på layaway tilbage i Halloween eventet. Har brugt al tiden siden da, på at overveje om det nu var en dum ide med en Minifee igen. Jeg har jo ejet og solgt et par stykker. Men nu er hun her, og min umiddelbare reaktion er: Hun er bedårende!
Hendes navn er Jaxie, og hendes character faldt først på plads for mig fornylig. Hun er hovedpersonen i min Camp NaNo historie, som handler om en Sirene, der har mistet det meste af hendes hukommelse, med undtagelse af hendes navn og bevistheden om, at hun har mistet noget vigtigt.
Min plan nu, er at se tiden an. Hun bliver indtil videre.
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Jaxie is home [Minifee Ante] Tors Apr 02, 2015 2:43 am
Søtte! Skal så meget have en tan ante engang også D; hun er så søøøød ! Det er en forfærdelig afhængighed de minifees til gengæld xD
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jaxie is home [Minifee Ante] Tors Apr 02, 2015 4:55 am
Tillykke med hende, hun er virkelig bedårende
Og så kan jeg utroligt godt lide hendes navn, og den spændende baggrund hun har.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jaxie is home [Minifee Ante] Tors Apr 02, 2015 6:01 am
Tillykke! Hun er rigtig kær! Jeg glæder mig til at se mere til hende
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jaxie is home [Minifee Ante] Tors Apr 02, 2015 11:50 pm
PotatoMash skrev:
Søtte! Skal så meget have en tan ante engang også D; hun er så søøøød ! Det er en forfærdelig afhængighed de minifees til gengæld xD
Tak :3 Håber du også kan få en tan Ante snart! Og ja, jeg sidder allerede og planlægger flere. Haha.
Heceta skrev:
Tillykke med hende, hun er virkelig bedårende
Og så kan jeg utroligt godt lide hendes navn, og den spændende baggrund hun har.
Tusind tak. Lille, spøjs historie, men jeg fandt hendes navn ved at søge efter nuttede kattenavne. xD
Prinsessen skrev:
Tillykke! Hun er rigtig kær! Jeg glæder mig til at se mere til hende
Tak! Må have hende med næste gang vi ses!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Jaxie is home [Minifee Ante] Fre Apr 03, 2015 2:50 am
hvor er hun kær navnet passer perfect til hende
LilGrump
Antal indlæg : 93 Age : 42 Geografisk sted : Herning Registration date : 20/10/14
Emne: Sv: Jaxie is home [Minifee Ante] Fre Apr 03, 2015 1:37 pm
Yay! Flere MNF Antes! Jeg venter selv på en tan MNF Ante. Sidste gang, jeg tjekkede min ordre, stod den på "before shipping"! *danser*
Jeg kan ikke lide Ante i andre størrelser, men i MNF størrelsen er hun bare så søøøøøød! <3
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Jaxie is home [Minifee Ante] Fre Apr 03, 2015 9:45 pm
Tillykke med hende, hvor er hun altså bare sød! <3
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jaxie is home [Minifee Ante] Søn Apr 05, 2015 9:11 am
Aww! Tillykke med at du endelig har fået hende hjem *^^* Hun er virkelig også en bedårende lille én Glæder mig til at se mere til hende ^^
Akatsuki
Emne: Sv: Jaxie is home [Minifee Ante] Tirs Apr 07, 2015 6:54 am
mystearica skrev:
hvor er hun kær navnet passer perfect til hende
Tak
LilGrump skrev:
Yay! Flere MNF Antes! Jeg venter selv på en tan MNF Ante. Sidste gang, jeg tjekkede min ordre, stod den på "before shipping"! *danser*
Jeg kan ikke lide Ante i andre størrelser, men i MNF størrelsen er hun bare så søøøøøød! <3
Yay, for tan Antes
Manna skrev:
Tillykke med hende, hvor er hun altså bare sød! <3
Tusind tak :3
Kurisu skrev:
Aww! Tillykke med at du endelig har fået hende hjem *^^* Hun er virkelig også en bedårende lille én Glæder mig til at se mere til hende ^^
Tak ;w; Det har godt nok også føltes som en lang ventetid. Men nu er den endelig ovre! Takker