Weeeee! Han er så fed! Stort tillykke med ham! Han havde sikkert solgt bedre hvis han var udgivet i begyndelsen af deres Carved Heritage serie end nu, hvor ingen har penge til flere dukker.
FifiIsBored
Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Emne: Sv: Boxopening af Iplehouse EID Crow Lør Sep 19, 2015 12:50 am
Han er SÅ fin! Jeg er helt vild med hans ansigt,men så igen, jeg har altid haft noget for Iplehouse drengene.
Stort tillykke med ham!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Boxopening af Iplehouse EID Crow Lør Sep 19, 2015 1:51 am
Tillykke med ham, jeg elsker EID-kroppen
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Boxopening af Iplehouse EID Crow Lør Sep 19, 2015 5:28 am
Hvor er han dog SKØN! *^* Han er virkelig flot i light brown (elsker også den skin color). Glæder mig til at se ham med face-up. ^^ Mange gange tillykke med ham!
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Boxopening af Iplehouse EID Crow Søn Sep 20, 2015 3:43 am
Tillykke med ham. Han ser rigtig flot ud og er sikker på at han blivere endnu mere hot når han også har fået faceup
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Boxopening af Iplehouse EID Crow Søn Sep 20, 2015 4:00 am
Tusind tak allesammen *^^*
@Prinsessen: Tror også deres re-release af CH serien i foråret var med til, at ingen havde penge til ham. ;P Men ja, CH serien har vist drænet en del Iplehouse entusiasters pengepung XD'