Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: BOX-OPENING [MerryDollRound Caramel Fang] Tirs Dec 22, 2015 1:13 am
Hun nåede lige at komme før jul, like, how lucky is that!
Går bare direkte til billederne, so excited >w< Har absolut intet til hende men hun er godt nok også flot blank!
Kasse! Shit så stor XD
Med et fint klistermærke med kunstnerens logo <3
Puder og goodies! fik et penalhus lommespejl og fine visitkort sammen med mit certificate Min Ameko er Fang nr 88!
A cute note
And there's the bubblewrap mummy! Hun var godt nok godt pakket ind men jeg klager ikke xD
Man kan spotte den flotte tan <3
Such color. Much wow. <3
HAND. So cute, elsker fingrene XD
Og så selvfølgelig ansigtet <3
Hun sidder som en sten og armene poserer så godt, hun kan røre sit ansigt!
Sammenlignet med en Slim MSD <3
Iih jeg er så glad for hende XD Nu skal jeg bare finde ud af hvad for noget tøj hun kan passe så jeg kan købe det til h ende .. og øjne ..og wig.. xD Hope you enjoyed the pictures!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: BOX-OPENING [MerryDollRound Caramel Fang] Tirs Dec 22, 2015 2:49 am
Stort tillykke med hende! Hvor er hun bare fin Jeg glæder mig til at se mere til hende i fremtiden.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: BOX-OPENING [MerryDollRound Caramel Fang] Tirs Dec 22, 2015 3:26 am
Amekoooo~ Tillykke med hende. Hun er jo totalt smuk! Glæder mig til at se hende irl snart
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: BOX-OPENING [MerryDollRound Caramel Fang] Tirs Dec 22, 2015 5:59 am
Stort tillykke! Hun er bare flot, og man! sikke et yndigt ansigt!! Jeg kan ikke forklare hvorfor, men af en eller anden grund troede jeg altid at hun kom i msd størrelse. Det må være hendes design, hun ser så lille og sart ud. Så har man lært det!
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: BOX-OPENING [MerryDollRound Caramel Fang] Tirs Dec 22, 2015 8:14 am
Prinsessen - Tusind tak! Kan h eller ikke vente på at jeg får mulighed for sådan rigtigt at arbejde på hende >w<
Akatsuki - Amekooooo >w< iiih jeg er så glad! Og yeah! Snart! :DD
Leechy - Tusind tak! YEah hun ser lidt sart ud xD Men hendes Krop, Komorebikroppen er super rar! glæder mig til at lege mere med den >w<