Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Man Jan 04, 2016 3:39 am
Så kom dagen hvor jeg mente Henry havde leget nok med vennerne på Amager og skulle med hjem. Han blev bugseret hjem og idag lavede jeg en hurtig baggrund til billeder.
Det blev kun til to gode, for der skulle lige gås med hunde, og pludselig forsvandt det gode lys. ------------------
Theo, Henry og Josie. Det hele ligner lidt et setup til akavede julekort til familien XD
Henry og Josie er endelig sammen på samme billede.
Stakkels Theo har ingen at putte med, men I ved; ingen arme? Ingen småkager (eller; ingen puls? Ingen kærtegn... Eller noget i den retning).
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Man Jan 04, 2016 5:23 am
Hvor er det rart at se nogle af dine dukker. Jeg kan godt lide dem alle sammen
Stakkels Theo! Jeg sender nogle virtuelle knus til den lille dreng Er Theo egentlig Ariellas (kan ikke huske hendes brugernavn) gamle Vivien? Hendes gamle Vivien har jeg nemlig ikke styr på hvor er endt (men hun kan selvfølge også stadig have ham).
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Man Jan 04, 2016 5:32 am
Prinsessen: Tak :3 Jeg er sikker på at Theo påskønner det.
Ja, det er faktisk Ariellahs gamle Vivien. Hun spurgte om jeg ville købe ham, og egentlig havde jeg sagt at jeg bare ville male ham (da jeg ikke lige havde råd til endnu en dukke), så hun kunne sælge ham. Men så fik jeg jo fingre i ham, og kunne ikke slippe ham igen. Så vi har lavet en layaway ordning.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Man Jan 04, 2016 6:22 am
Det er sådan nogle fede dukker Elsker Theo, han er altså så fin *^^*
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Man Jan 04, 2016 7:27 am
Du har altså sådan nogle smukke dukker! Er især ved at blive fan af Josie <3 Hvilken krop er Theo på?
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Man Jan 04, 2016 10:51 pm
Hurra for akavede familiebilleder Det er noget værre noget med de her vintermåneder, lyset holder så utrolig kort tid..