Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Tøse-snaps Ons Jan 06, 2016 1:35 am
Når nu der var eftermiddagssol i stuen, og jeg alligevel havde ledt efter en chance for at få taget nogle flere billeder, så kunne jeg jo lige så godt gribe til kameraet. Det blev til en tøsetur, da jeg ikke kan finde resten af mine baggrundspapirer
Nica:
Mary Ann:
Kylie:
Eliza:
Julia:
Puha, det er farligt med sådan noget solskin, der er måske et par øjne der skal rykkes lidt, og fornyes. Og så er øjenvipper levende væsner xD
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Tøse-snaps Ons Jan 06, 2016 1:57 am
Hvor er dine piger bare kære! Det er fedt, at du har forskellige baggrunde til dem alle sammen. Jeg kan virkelig godt lide Mary Ann og hendes baggrund
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Tøse-snaps Ons Jan 06, 2016 7:29 am
Enig med prinsessen! Fed idé med de forskellige baggrunde! Giver et godt vibe, man føler deres personligheder stråle igennem. Og så det at den ene mere nuttet og sød end den anden. Dejlige piger du har! Gerne flere billeder, tak! (Og der bliver postet så få tinies herinde, så det er forfriskende at se de små størrelse!)
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Tøse-snaps Ons Jan 06, 2016 8:46 am
Dejlige billeder Hvor er de fine allesammen *^^*
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Tøse-snaps Ons Jan 06, 2016 9:13 am
Alle dine piger er super skønne. Men Eliza er virkelig sød <3 Elsker den lille, tykke mund!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Tøse-snaps Ons Jan 06, 2016 9:37 am
Prinsessen: Tak, jeg er også virkelig vild med det billede, der er så meget pow og farver, man bliver helt glad i låget
Kia: Aww, tak Jeg skal nok prøve at få taget mig sammen til at få taget flere billeder snart, nu har jeg alligevel en masse tid til det
Kurisu: Tak
Akatsuki: Mange tak, ja hendes mund er en af grundene til at jeg bare måtte have hende <3
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Tøse-snaps Ons Jan 06, 2016 10:46 pm
Mary-Annnnnn!!
Hun er bare så sød! Øv det gør jo ondt i tænderne! Som de andre har sagt; så er det fedt at du gør portrætter som ellers let kan blive statiske spændende ved at ændre baggrunden!
Hvis jeg skulle ændre noget, ville jeg forslå at du kunne bruge en hvid overflade som reflektere solen og kaste lidt lys på baggrunden for at undgå den skarpe skygge som kunne lede tankerne hen på kamera-blitz. Men det kunne jo lige såvel være et bevidst valg fra din side.
Manna
Emne: Sv: Tøse-snaps Tors Jan 07, 2016 4:34 am
Leechy - Mange tak, hun er nemlig super dejlig xD Det vil jeg prøve til næste gang, jeg kan godt se hvad du mener med skyggerne. Jeg har faktisk en lampe i nærheden, tænkte bare ikke lige så langt i min iver på at nå det inden solen gik videre