Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Emne: Helvegen [DC Isabel - Hel] Tors Jan 14, 2016 10:08 am
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Helvegen [DC Isabel - Hel] Lør Jan 16, 2016 8:08 am
Hun er rigtig fin Hun er min favorit fra DC. Hendes ansigt er fint og hendes vinger er så seje. Jeg er virkelig vild med hende
Jeg kan rigtig godt lide, at du har taget billederne fra forskellige vinkler. Det kunne nemt være blevet kedeligt når hun nu sidder i den samme position, men de forskellige vinkler giver god dynamik i billederne, synes jeg
Kan du ikke lige poste noget mere med hende
FifiIsBored
Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Jeg har også været helt vild med hende, siden hun kom ud<3 Jeg har nogle flere derfra, som jeg også virkelig gerne vil have fingrene i, men det kommer nok ikke til at være lige med det samme TT-TT
Jeg ville have forsøgt med nogle flere poseringer, men hun nægtede at samarbejde i sneen >_< men jeg er ret sikker på at jeg har nogle flere liggende med hende~~
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Hun er skøn! Sådan en fin lille en *___* Elsker at man kommer tættere og tættere på. Sad lidt og tænkte "dun-dun-dun-dun-DUUUUNNN!" inde i mit hovede mens jeg scrollede ned. Meget dramatisk frøken, elsker hende
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Helvegen [DC Isabel - Hel] Søn Jan 17, 2016 1:09 am
Hold da op i har fået meget sne!
Har førhen været besat af DC's Isabel flere gange, og har været tæt på at få mig en selv. Hun er bare så skøn, sidder og bliver helt misundelig! Og vildt du har vingerne, de er så badass! Det sidste billede er især godt da det rammer hendes sillouette eller 'persona' inde.
FifiIsBored
Emne: Sv: Helvegen [DC Isabel - Hel] Man Jan 18, 2016 10:06 am
Kurisu: Det er teknisk set hendes personlighed xD Hun er lidt af en drama queen (selv hendes dukkeform har angrebet mere end en person siden jeg fik hende xD)
Kia: Vi havde lige sne i to dage, og så smeltede det hele væk. Det skulle lige hurtigt udnyttes xD Can't say I blame you. Hendes vinger var en af de største grunde til, at jeg valgte hende. Det er besværlige, men det hele værd!
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Helvegen [DC Isabel - Hel] Man Jan 18, 2016 9:52 pm
Yay sne billeder! Det hvide klæder din pige godt. Hun er rigtig smuk og interessant. Håber på flere billeder.