Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

  Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

 Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  Empty
IndlægEmne: Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)     Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  Icon_minitimeMan Mar 14, 2016 9:17 am

Jeg kan vist lige nå at få presset denne prompt ind som uge 10. Jeg beklager, at den kom op så sent. Oversættelsen gik også lidt stærk, men jeg håber at det giver mening Smile

Det her er anden del af 50Q BJD Meme'n lavet af MorbidDelusions på http://theresincrew.blogspot.dk/
Der er 50 spørgsmål i alt og vi deler dem ud på fem gange for at strække det lidt længere Very Happy


11. Er der en dukke, som du bare elsker, men som du sandsynligvis aldrig får, fordi den er umuligt at få eller finanserne ikke er til det?

12. Har du en side, hvorfra du køber det mest tøj/sko til dukkerne?  

13. Dit yndlings par sko, som du ejer? Venligst indsæt billede.

14. Favorit tilbehør og indsæt venligst billede.

15. Hvor mange gange har du lavet en faceup om på en dag?

16. Har du nogensinde forbande din symaskine? Eller hvis du syr i hånden? Fortæl lidt om en af disse tåbelige udbrud.

17. I det forløbne år har du måtte finde nye hjem til nogle af dine resin venner?

18. Har du nogensinde lavet miniature møbler eller foretrækker du at købe det?

19. Hvad ville du gøre, hvis en af dine dukker blev grønne eller helt banan-gul? Vil du prøve at redde skaderne ved at modificere eller lignende, eller vil du genopfinde deres karakter ny?

20. Har du nogensinde fået to eller flere dukker hjem på et år?
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

 Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)     Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  Icon_minitimeMan Mar 14, 2016 11:36 pm

11. Er der en dukke, som du bare elsker, men som du sandsynligvis aldrig får, fordi den er umuligt at få eller finanserne ikke er til det?
Hvornår er finanserne nogensinde til at få en dukke 8D Ej, jeg har heldigvis ikke så mange must have dukker, og ingen af dem er limited eller sjældne, så det er mest bare fordi der er andre ting at bruge penge på. Og hvis der skal være så meget bøvl kan jeg jo bare lege med dem jeg har Razz

12. Har du en side, hvorfra du køber det mest tøj/sko til dukkerne?
... Hvad, skal de have tøj? Og sko? Jeg er elendig til at investere i tøj, den der har mest tøj er Kylie, der købte jeg en god portion tøj hjem fra Dollmore. Men ellers er jeg begyndt at blive glad for etsy, da shipping fra dukkefirmaerne er rimelig høj.

13. Dit yndlings par sko, som du ejer? Venligst indsæt billede.
Der er det igen, det der "sko". Det må være Nicas støvler, de er så fine og farverige. Men eftersom hun aldrig har dem på, må det blive et fesent billede:
 Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  Snapshot_20160314_1_zpsmm72splw

14. Favorit tilbehør og indsæt venligst billede.
Alt det legetøj Eliza og co. har, de er møgforkælede. Jeg er dog glad for alle de havdyr de har, mest fordi damen i Fætter BR kiggede mærkeligt på mig, da jeg nærmest tømte tilbudskurven ud på bordet xD
 Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  IMG_4358

15. Hvor mange gange har du lavet en faceup om på en dag?
En gang, og det var fordi der fik sport i at tegne mærkelige ting i stedet for. Han fik græs som øjenbryn, rødmede voldsomt og jeg tror også det var en form for knurhår involveret xD Så kunne jeg rense hovedet endnu engang, mens min veninde grinede af mig.

16. Har du nogensinde forbande din symaskine? Eller hvis du syr i hånden? Fortæl lidt om en af disse tåbelige udbrud.
Jeg vender undertråden forkert 50/50, men det er symaskinens fejl, altid tongue Enten bliver jeg vred og råber af maskinen, og ellers sidder jeg bare helt opgivende og siger nej. Intet af det virker, desværre. Men det er hjælp og trøst at hente hos min yndige assistent:
 Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  IMG_3832

17. I det forløbne år har du måtte finde nye hjem til nogle af dine resin venner?
Nope, og jeg regner ikke med at nogle af dem jeg har skal finde nye hjem, da jeg ikke har det samme akavede forhold til nogle af dem som jeg havde til mine SD drenge.

18. Har du nogensinde lavet miniature møbler eller foretrækker du at købe det?
Indtil videre har jeg primært købt, jeg har lavet et par "sækkestole" men det er det. Jeg kunne godt tænke mig at prøve kræfter med det, men indtil jeg har et sted hvor de kan få mere plads, så tror jeg ikke det kommer til at ske.

19. Hvad ville du gøre, hvis en af dine dukker blev grønne eller helt banan-gul? Vil du prøve at redde skaderne ved at modificere eller lignende, eller vil du genopfinde deres karakter ny?
Uhh, grøn er min frygt, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre. Måske se om det kan dækkes af blush, for jeg mener ikke at Kylie er gennemfarvet. Den gule vil jeg nok prøve at redde med sprit eller sanding, i hvert fald bare til dukken ikke længere lignede noget der kunne have siddet i min mormors nikotinfyldte stue xD

20. Har du nogensinde fået to eller flere dukker hjem på et år?
Ja, da jeg lige var begyndt i hobbyen købte jeg en secondhand mens jeg ventede på Jimmie. Og så købte jeg to tykke ponyer hjem, jeg beholdte Paksu og gav den anden i gave, jeg ved ikke om det tæller Razz Ellers ved jeg det faktisk ikke, jeg ved bare at 2010 var et godt dukkeår, puha der røg mange penge Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

 Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)     Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  Icon_minitimeTirs Apr 12, 2016 2:13 am

11. Er der en dukke, som du bare elsker, men som du sandsynligvis aldrig får, fordi den er umuligt at få eller finanserne ikke er til det?
Vil utrolig gerne have en Minifee vamp. Chloe, men hovedet er både pricey og ikke nem at finde. Dog ikke umuligt, og den er heller ikke umulig at betale, men
jeg har dog en grænse og der er vampire Chloe ofte overskredet.

12. Har du en side, hvorfra du køber det mest tøj/sko til dukkerne?
Køber helt klart mest tøj på Etsy! Men holder meget af tøj fra 9nine style og Souldoll.

13. Dit yndlings par sko, som du ejer? Venligst indsæt billede.
 Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  6drd52
Helt klart mine uggs/bamsestøvler! I love you

14. Favorit tilbehør og indsæt venligst billede.
Ved ikke om jeg har et bestemt stykke tilbehør, primært fordi jeg ikke benytter mig af det særlig ofte.
Hmm, hvis der endeligt skulle være noget er det nok mine Mako øjne, uden at vælge et bestemt par. Måske går de ikke under accessories, men tilbehør i den forstand
at de tilføres dukken. Jeg holder utrolig meget af at finde de helt rigtige øjne til hver dukke!

15. Hvor mange gange har du lavet en faceup om på en dag?

Puuuh, det er længe siden! Tror jeg lavede den om/startede forfra 3 gange før jeg så opgav helt og valgte at stoppe. Det var bare ikke dagen.

16. Har du nogensinde forbande din symaskine? Eller hvis du syr i hånden? Fortæl lidt om en af disse tåbelige udbrud.
Det er nok mere det, at jeg flere gange har lavet noget færdigt, vendt vrangen om for at se det endelige resultat, for kun at bryde ud i grin fordi det er så grimt! tongue
Det er altid godt at kunne grine af det!

17. I det forløbne år har du måtte finde nye hjem til nogle af dine resin venner?

Adskillelige. Primært hoveder men også et par hele dukker.

18. Har du nogensinde lavet miniature møbler eller foretrækker du at købe det?
Jeg foretrækker klart at købe da jeg ikke stoler på min indre snedkers evner, håhå. Heldigvis har jeg en bedstefar som har lavet et par møbler til mig, og jeg er selv igang med at lave et diorama, og skal til at tapetsere det,

19. Hvad ville du gøre, hvis en af dine dukker blev grønne eller helt banan-gul? Vil du prøve at redde skaderne ved at modificere eller lignende, eller vil du genopfinde deres karakter ny?
Jeg ville prøve at gøre farven så god som muligt igen. Der er med årene lavet virkelig gode og virksomme tutorials på hvordan man skånsom(uden slibning) kan forbedre farven betydeligt. Smile Ville nok ikke lave karakteren om af den grund, men ville som det første prøve uden slibning, og måske derefter hvis der ingen virkning er slibe det værste væk. (Men for mit vedkommene så skulle dukken også først være, som skrevet, banan gul før jeg tog det alvorligt.) xD Krydser dog fingre for at jeg aldrig kommer
i den situation at mine går hen og bliver så slem farvede(især den grønne er slem, WS dukker er cursed med hensyn til det..)

20. Har du nogensinde fået to eller flere dukker hjem på et år?
Stort set siden jeg købte min første dukke. Igennem to år har jeg fået cirka 5-6 dukker hjem, nogle solgt igen. Så ja, jeg har fået flere dukker hjem pr. år.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





 Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)     Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 2 ud af 5 (Uge 10)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 3 ud af 5 (Uge 12)
» Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)
» Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 1 ud af 5 (Uge 8)
» Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? part II (Uge 6)
» Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: