Antal indlæg : 29 Age : 30 Geografisk sted : Hornum Registration date : 27/02/11
Emne: Erfaring med Little Monica Tirs Mar 15, 2016 11:11 pm
Hej alle sammen, skriver fordi jeg overvejer at købe min første dukke fra little Monica, men det er ikke et firma jeg egentlig har hørt om før. Derfor tænkte jeg om nogen har erfaringer med denne side? Uanset om det gælder dukker eller andet der eventuelt er blevet købt. Tænker på at købe en little harmony dukke pt, men vil gerne høre eventuelle kommentarer indtil videre.
Håber i kan hjælpe, mvh
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Erfaring med Little Monica Tirs Mar 15, 2016 11:36 pm
Har ikke selv erfaring med dem, men er ret vild med deres store dreng Haazel. Der er ikke så meget at se på DoA, men kan ikke finde noget negativt overhovedet, så det må bestemt være et godt tegn
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Erfaring med Little Monica Ons Mar 16, 2016 3:31 am
har bestilt 3 gange derfra den første var en sd enrill, anden et giselle hoved og sidste en sd pigekrop da den jeg ikke kunne med den dollmore krop jeg skulle have brugt til hovedet og har ikke haft nogen problemer. ventetiden var omkring 2 måneder de sidste to gange. og dukkernes kvalitet er god. kroppene er godt lavet, lette at få til at stå og poser udmærket.