aw, mange tak^^hvor er i søde alle sammen ^^ jeg var også glad at handle med jer
FifiIsBored
Antal indlæg : 93 Age : 32 Geografisk sted : Danmark, Esbjerg Registration date : 21/02/10
Emne: Sv: Flame_Angel's (Kagome-chan) feedback ^^ Lør Jun 05, 2010 8:31 am
har købt hendes vidunderlige hættetrøje med kaninører til MSD'er. Jeg manglede nogle penge, men Flame-angel var meget tålmodig og svarede hurtigt på mine beskeder. hun sendte også trøjen hurtigt og modtog den til min store glæde i dag^^ den er endnu pænere i virkeligheden end på billederne <3 så kun ros herfra og glæder mig til, at jeg i fremtiden kommer til at handle med hende igen^^
uh og så vil jeg lige huske at skrive, at hun sendte en tegning af min Laci med, som jeg straks forelskede mig i *BONUS*
noodle_kun
Antal indlæg : 95 Age : 41 Geografisk sted : Midtjylland, Århus Registration date : 09/06/11
Emne: Sv: Flame_Angel's (Kagome-chan) feedback ^^ Søn Jun 24, 2012 9:14 pm
Købte en D.I.M dreng af Flame_Angel alt forløb godt og hun var sød at sende ham inden hun tog på ferie hvilket jeg er rigtig glad for. Kun positiv feedback fra mig
Hibari
Antal indlæg : 74 Age : 30 Geografisk sted : Et lille fint slot :3 Registration date : 13/11/09
Emne: Sv: Flame_Angel's (Kagome-chan) feedback ^^ Ons Apr 24, 2013 5:16 am