Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content

Go down 
+3
Nerdystreak
Anori
Haruka_Kite
7 deltagere
ForfatterBesked
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Empty
IndlægEmne: Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content   Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Icon_minitimeSøn Mar 01, 2009 4:28 am

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content 01-4
I love waking up like this as much as I despise it.

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content 02-5
There's knowledge to the sins I commit settled in my head the moment I open my eyes to the morning light and blink away the sleep.

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content 03-6
A tight feeling in my chest like wire tied around my heart, tightening and shortening my breath inch by inch.

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content 04-5
But even though I tell myself each and every time that this
is the last, I give in over and over again.
He doesn't love me, he loves Him, more than anything else. He's his life.

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content 05-5
"I'm going to pick him up at the airport tomorrow."

I know that low, toneless voice. I can hear the indirect plea for me to be gone when he returns with Him tomorrow.
I know he cares for me, I know he does.

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content 06-5
I want to tell him no. I don't want him to make me feel like I'm taking advantage of him like this.
Because in all honesty, it's selfish of him, and I know it.

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content 07-5
I want him to understand how painful it is to me, because unlike him, I feel it - afterwards too.
I'm always the passive, letting him guide me to do whatever he wants to be done to him.

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content 08-7
He doesn't think like normal people, so he seems so chillingly fine with it; with my dead eyes and his cheating.
It's the thing with "what He won't know won't hurt Him." But what about hurting me?

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content 09-3
"Jae-nii, are you alright?"

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content 10-9

I'm not

"Yes."
I'm really not


___


Jeg frabeder mig aller ydmygst, at folk kommer med kommentarer som "hvor er de søde sammen" eller "de burde være et par", for det er langt fra tilfældet. Mine drenge er en del af en længere storyline med et lidt indviklet plot, og Jae Suk er ikke Raijins kæreste men hans 'tvungne' elsker. Dette foregik, mens Raijins kæreste Jamie befandt sig i Japan i nogle måneder. Raijin er ikke helt rigtig oppe i hovedet, og derfor lægger han ikke nogen særlige følelser i at være sammen med andre end sin kæreste. Han har blot brug for nærværet.
Jeg håber, der er forståelse for mit lille krav, for jeg er lidt øm om mine drenge og deres lidt specielle historie. Tak <3
Jeg undskylder også for slørede billeder og uvariede poses, mine hænder ryster meget for tiden på grund af stress.. Jae Suk har for øvrigt fået ny faceup af søde Lucie herindefra! ^^ Thanks a bunch dear <3
Titlen er stjålet fra A Perfect Circle's Passive.


Sidst rettet af Haruka_Kite Søn Mar 01, 2009 7:45 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Empty
IndlægEmne: Sv: Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content   Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Icon_minitimeSøn Mar 01, 2009 6:46 am

Nuurh.. Jeg har ondt af Jae owò
Jeg har læst enkelte af dine indlæg om Raijin og deres historie på din LiveJournal (*at være silent stalker*)

Man kan godt fornemme pga teksten og billederne at noget ikke er helt så.. Gladt som det skulle være. At nogle billeder er rystede, synes jeg bare gør det hele endnu bedre, mere livagtigt. Og teksten er som altid slående, man føres igennem billederne og der er god variation i både vinkler og poseringer. ^^
Mit yndlings billede er klart nr. 5.
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Empty
IndlægEmne: Sv: Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content   Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Icon_minitimeSøn Mar 01, 2009 9:12 pm

Noget jeg personligt sætter stor pris på i fotohistorier er, at billeder og tekst passer sammen og at begge dele er gennemarbejdet. - Og det må siges at være tilfældet her! Det er tydeligt, at du har lagt meget arbejde i det. :-)
At se Raijin fra Jae Suks synspunkt på denne måde er en rigtig god idé. Det giver et godt indblik i dem begge. Man får virkelig ondt af Jae Suk, og det er tydeligt, at det ikke bare lige er en situation, der løser sig nemt og smertefrit - og det gør det hele rørende og bittersødt.
Brugen af nærbilleder, hvor man lige kan se gulv/seng i baggrunden fungerer super godt. Igen forstyrrende elementer, og man får indtryk af, at det foregår i et "rigtigt" værelse. Og det giver en nærhed og en følelse af tæthed på fortælleren, som også fremhæves af beskæringerne og vinklerne.
Desuden - to interessante karakterer og to super flotte dukker. :-)
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Empty
IndlægEmne: Sv: Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content   Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Icon_minitimeTirs Mar 03, 2009 8:17 am

Det er nu jeg sider og tænker: Hvorfor er der kun 2 som har skrevet!! Skriver man virkelige bare for at skrive!? :O Og fordi hun har sagt fra, til: hvor er de søde sammen.. Så er der bare ingen som gider skrive!!? O.o
NOK BARE MIG..

----


Jeg syns dog virkelige at billederne er super gode!! Og det føreste billede fanger total meget!! <3 HELT SERIØST!!
Jeg vil også sige at pga rystlerne giver det en god fornemmelse i billederne! (mest fordi jeg læste det du skrev Wink )
Jeg kan også smader godt lide at du fortæller om dine dukker til sidst, da vi nogen gange ikke kan gætte det hele bare ved at se på billederne.. ^w^

Nu er jeg hellere ikke mester i engelsk.. @__@
Så jeg fattede ikke så meget af teksen x'D Sorry..

SÅ har jeg ikke mere at sige xD YAY..
Og undskyld hvis jeg lyder som en sur gammel kælling.... -.-'
MEN det var bare min mening.. Jeg var bare lidt overrasket, fordi jeg syns at billederne og selve historien var god!
Og det kan da ikke være så svært at skrive sin mening om et billede...?
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Dina

Dina


Antal indlæg : 30
Age : 32
Geografisk sted : København - Østerbro
Registration date : 30/12/08

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Empty
IndlægEmne: Sv: Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content   Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 8:44 pm

Må sige, at selvom du var virkelig stresset da du tog billederne, så er de blevet super flotte. Det er nemt at fornemme atmosfæren i billederne. Selv hvis der ikke var nogen form for tekst, tror jeg sagtens jeg ville kunne fange følelserne i billedhistorien - hvilket jeg synes er ret godt gået =D
Jeg føler virkelig med Jae Suk, kan virkelig godt se dilemmaet i den situation han er i. Disse billeder får mig til at ville lære mere om de to personer, og jeg synes der er flot som du har fanget forholdet mellem de to i billederne =)

Sidder måske og tænker at man kunne få alle de følelser endnu mere frem, ved at lege lidt med kontrasten og farve-skalaen, så billederne fik en mere intens følelse i. Men det er måske bare mig der slet ikke kan lade være med at lege med sådan noget når jeg poster billeder XD

Alt i alt: Lækre dukker, lækre karakterer, lækre billeder =D
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gogonoame
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Empty
IndlægEmne: Sv: Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content   Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 11:15 pm

Aw hvor er de søde sammen 8D....

...

Ej ok. Ahem... Jeg synes det er en rigtig fed historie du har postet! Man aner så meget under overfladen, og detaljerne, tætheden i billederne er med til at forstærke følelsen af intimitet, at vi får et indblik i noget meget privat.
I lieks!! :3

Glæder mig til at se/læse mere :3
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Shiku

Shiku


Antal indlæg : 139
Age : 32
Geografisk sted : Herning
Registration date : 05/01/09

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Empty
IndlægEmne: Sv: Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content   Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 11:54 pm

nej hvor kært, tænkte på ham Jae som i JaeJoong?? ^^
Tilbage til toppen Go down
http://dongbangshinki.forumotion.com/index.htm
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Empty
IndlægEmne: Sv: Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content   Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Icon_minitimeSøn Mar 08, 2009 12:54 am

Thanks peeps, jeg sætter stor pris på interessen :3 <3

Shiku;; Nah, dog ikke. Der står også i overskriften, at han hedder Jae Suk. (; Desuden siger min forklaring da lidt om, at de begge er originale karakterer, synes jeg.
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Shiku

Shiku


Antal indlæg : 139
Age : 32
Geografisk sted : Herning
Registration date : 05/01/09

Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Empty
IndlægEmne: Sv: Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content   Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Icon_minitimeMan Mar 09, 2009 8:46 pm

det gør den skam også Smile det var bare lige navnet der slog mig ^^
Tilbage til toppen Go down
http://dongbangshinki.forumotion.com/index.htm
Sponsoreret inhold





Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Empty
IndlægEmne: Sv: Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content   Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Passive [Jae Suk & Raijin/Crobidoll Hue & Lance] Adult content
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» L i g h t blue [Crobidoll Lance :: Raijin-baby]
» Pashmina [Crobidoll Lance - Raijin] Mild dolly nudity
» - in the dark - [Raijin - CD Lance]
» Fall [CD Lance - Raijin]
» Possessive. [Jamie//Napi Aesh - Raijin//CD Lance] Boys holding hands, yee be warned.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: