Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Fre Mar 13, 2009 9:23 am
Endelig, efter omkring 45 dages ventetid, (arbejdsdage) og 332,- afgivet i tolden, har jeg her nu Jun hjemme X3 Hans profil vil komme snarest, dog nok i en anden tråd.
Lets start!
ZHE BOX!
Zhe ANORI med THE BOX! (Ignorer spasserfjæset XD)
We open box with knife! Verii dangerous!
Korean newspapers and KNIFE in BOX!
The BOX in the BOX - And it's PINK XD
The PINK BOX in bubblewrap out of the BOX (Her hvinede jeg seriøst meget XDD)
And without zeh bubblewrap x3
Tøj! OwO
The pillow and feetsies! OwO
Here we has mummy-bubblewrap-ness-thing!
NYUN! Jeg elsker faceuppen! såå! PÆN!
På min søsters lår XDD
På en pude med Shiwoo Elf faceplaten og sleeping head x3 Yeah, beholder dem begge XD
Med tøj n__n; *kvæle blitz*
*fangirl*
Jeg er SÅ glad for ham, og han er PRÆCIS hvad jeg havde regnet med!! x'3 Nu har han dog fået lidt andet tøj på ogs, (noget af Yoshi's) og han ligner endnu mere den han skal lige x3
thank for looking, piccie credits -- Min søster.
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Fre Mar 13, 2009 9:28 am
Det er okay at være über latterlig glad når man modtager sin dejlige nye lille dukke x3 *Var nemlig selv lidt til grin på posthuset både i går og i dag da hun ikke kunne vente med at åbne xD* Nyuuuuååååh! Hvor er han dog bedårende! Den mest søde face-up til det søde amsigt! x3 Mange gange tillykke med ham! Ser frem til flere billeder!
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Fre Mar 13, 2009 9:51 am
LittleFee Shiwoo er bare så bedårende! Mange gange tillykke med ham =D Glæder mig til at jeg selv får min LittleFee xP Glæder mig til at se mere til ham i fremtiden ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Fre Mar 13, 2009 10:11 am
JUUUUUUN!!!!! ENDELIGE KOM DU HJEM!!! #rysker Jun. "ER DU GODT KLAR OVER HVOR LÆNGE DIN MOR HAR VENTET PÅ DIG!!!?" ryster hårdere.. "OG!!! JEG HAR BARE GLÆDTET MIG SÅ MEGET TIL AT MØDE DIG!!" slipper den meget døde Jun.. "hov......"#
EJ.. nu lidt mere seriøst.. x'D AWWW!! hvor er han bare nuttet!!!!!!<3 Blev dog lidt bange for at det var dem som havde lagt en kniv i pakken... X.x Men kiggede så efter mange gange.. ^^; DER fik du mig.. x'D
AW.. men Mimi, jeg kan SLET ikke vente til at se ham sammen med min helt Yoshi!! Eller at se ham færdig selfølgelige x'D
GLÆDER MIG TIL MERE!!! <3
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Fre Mar 13, 2009 8:35 pm
Hvor er han bare nuser dejlig, nu ønsker jeg mig jo bare endnu mere en littlefee.
STORT tillykke med ham, glæder mig til at se dig spamme rg med billeder af ham. Elsker hans face up, fairyland laver så smukke face up's.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Lør Mar 14, 2009 1:34 am
Tillykke med ham Han er helt forfærdeligt kær <3 *must kidnap* Jeg glæder mig til at se mere
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Lør Mar 14, 2009 1:48 am
Awr sådan en lille nuller <3
Glæder mig til at se ham mere her på RG. Han er rigtig dejlig!
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Søn Mar 15, 2009 10:25 am
ÅH hvor er han dog sød og dejlig og helt vild kær. jeg er helt solgt! tillykke med ham.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Søn Mar 15, 2009 11:00 am
Ih, jeg elsker LittleFee Shiwoos <3 De er bare så søde! Mange gange tillykke med ham! Jeg håber du vil poste en masse billeder af ham!
gaaralove
Antal indlæg : 127 Age : 29 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Søn Mar 15, 2009 11:22 am
Han er virkelig sød, specielt med det tøj :3 tillykke med ham!
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Søn Mar 15, 2009 10:11 pm
that costume is just so cute ;3; congrats!
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo) Man Mar 16, 2009 11:50 pm
Tusind tak for alle kommentarene/Many thanks for all the sweet comments :3 Soon there will come more, yes n__n
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Velkommen hjem Jun <3 (LittleFée Shiwoo)