Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Puk poserer... Man Mar 23, 2009 3:02 am
Puk er en Pukipuki Pongpong fra Fairyland. I denne fotoserie er hun en dreng; men til daglig er hun en pige. Forvirret? Det skal du ikke være - Pukipuki'erne har ikke noget køn som udgangspunkt, så man kan selv vælge om det skal være en dreng eller en pige - eller begge dele. Puk har fået sit navn efter En Skærsommernats drøm - og hun har derfor også fået den originale Puk's egenskaber. Hun kan trylle - og hun kan skifte form fra dreng til pige til hvadsomhelst når hun har lyst.... Og her er hun altså en dreng:
Er han (hun) ikke skøn? (Undskyld den dårlig billedkvalitet; men mit kamera er ikke godt til nærbilleder og da en Pukipuki kun er 11,2cm høj kan det være svært at få et godt billede). Billederne blev taget da hun var igang med at udforske sit nye hjem... Det kan tilføjes at Puk endnu ikke har fået 'faceup'; men jeg synes alligevel hun ser dejlig ud....
gaaralove
Antal indlæg : 127 Age : 29 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Puk poserer... Man Mar 23, 2009 3:43 am
Hvor er han/hun altså sød :3 og sikke mange poseringer han/hun kan lave
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Puk poserer... Man Mar 23, 2009 3:45 am
Hun kan lave mange flere forskellige poseringer; men det her var bare nogen af de første billeder jeg tog af hende. De er fra før hun fik sit navn.
Jeg synes lige du skal se hvad hun også kan:
(Hvis du klikker på billedet kan du se det i større format)