Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ta-chans discovery!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeFre Mar 27, 2009 7:55 am

Ta-chans discovery! Phs1
Ta-chans discovery! Phs2
Ta-chans discovery! Phs3
Ta-chans discovery! Phs4
Ta-chans discovery! Phs5
Ta-chans discovery! Phs6
Ta-chans discovery! Phs7
Ta-chans discovery! Phs8
Ta-chans discovery! Phs9
Ta-chans discovery! Phs10
Ta-chans discovery! Phs11
Ta-chans discovery! Phs12
Ta-chans discovery! Phs13
Ta-chans discovery! Phs14
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 12:46 am

haha.. hvor er den sød den historie Very Happy
Du har simpelthen sådan nogle søde drenge ^3^
kan godt lide perspektivet i fotografierne og effekterne Very Happy Det er rigtig godt lavet ^-^

... never ... *hyle, tude, vræle* hvorfor ikke? *flæbe* Jeg vil vide, jeg vil vide.. Smile
Hvem er det der ejer skoen?? ôwô hehe
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 1:19 am

Uhhh... det er spændende... Vi bare have en fortsættelse...

Historier som denne driver mig til vanvid. Jeg har simpelthen ikke tålmodighed til at vente på det næste
afsnit. Og nogen gange kommer der slet ikke noget næste afsnit... Det er jeg dog ret sikker på at der
kommer denne gang. Jeg FORLANGER det!



Hvor er dine drenge søde. Og du er så god til at få dem til at virke levende. Jeg eeelllsker fotohistorier som din. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 2:00 am

Tak for kommentarene Zin og Boots! (^w^) Ja skulle kravle lidt rundt for at nå ned på deres "niveu" og få billeder der blev så autentiske som muligt.
Er virkelig glad for at der er nogen der kunne lide den, for må indrømme at jeg tvivlede lidt i starten på om folk nu også ville syntes den var så sjov som jeg havde udtænkt mig det da jeg tog billederne... X'DDD

Ang fortsættelse... bliver det nok ikke muligt *hides behind wall*.
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 2:21 am

Ponpyon skrev:


Ang fortsættelse... bliver det nok ikke muligt *hides behind wall*.

Du behøver nu ikke gemme dig; men du kan da ikke mene at der ikke kommer en fortsættelse? Shocked
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 2:32 am

jammen det er skam ikke fordi jeg ikke har lyst til at lave en fortsættelse... det er fordi det er umuligt...
skoen har nemlig ingen ejer... billederne er taget hjemme hos min mormor, hvor jeg fandt skoen i en lille rode-æske...
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 2:36 am

AJ - hvor er du slem..... cyclops
Sådan at lægge op til et stort mysterium - og så....

Hej - moderator! Jeg tror vi har een der skal bannes.... *lol*

Edit: Hehe - fik lige en idé til en historie.... Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 4:39 am

Rigtig fin historie - det bliver spændende at se fortsættelsen! Smile
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 6:15 am

orv hvor trist >a<"
ehe.. havde det nu på fornemmelsen Very Happy Synes ikke jeg havde hørt om en ny lille en Razz
Men jep, synes det er en rigtig fed lille historie, med enormt fede billeder, vinkler og perspektiver :3
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 11:59 pm

Foreløbigt tror jeg ikke der kommer en fortsættelse, MEN man ved jo aldrig XDDD
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeSøn Mar 29, 2009 1:32 am

Jeg fik lige en idé. Hvad nu hvis der er een af de andre 'karakterer' her på RG der lige står og mangler dén sko? Ærgerligt nok - hehe - er der ingen af mine 2 der lige mangler sådan en sko; men hvis der nu er.... Så kunne vedkommende jo fortsætte historien... Get it? Ligesom en kædehistorie hvor een starter og en anden fortsætter. Var det en idé?

Der er jo egentlig ikke nogen af os der ved hvor vores 'karakterer' (læs: dukker) er - eller hvad de laver - når vi sover. Måske har din mormor haft besøg?

Laughing
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeSøn Mar 29, 2009 10:52 pm

boots skrev:
Jeg fik lige en idé. Hvad nu hvis der er een af de andre 'karakterer' her på RG der lige står og mangler dén sko? Ærgerligt nok - hehe - er der ingen af mine 2 der lige mangler sådan en sko; men hvis der nu er.... Så kunne vedkommende jo fortsætte historien... Get it? Ligesom en kædehistorie hvor een starter og en anden fortsætter. Var det en idé?

Der er jo egentlig ikke nogen af os der ved hvor vores 'karakterer' (læs: dukker) er - eller hvad de laver - når vi sover. Måske har din mormor haft besøg?

Laughing

Haha ja det kunne nu være meget sjovt... men der er nu stadigt ét bette problem... der er kun ÉN sko... XDDDDD
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeMan Mar 30, 2009 1:19 am

Det er jo netop dét. En af de andre karakterer har måske været på besøg hos din mormor og har glemt skoen.

Hvis nu der er een herinde der har en sko magen til, så kunne historien jo fortsættes derfra... See?
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeMan Mar 30, 2009 4:02 am

boots skrev:
Det er jo netop dét. En af de andre karakterer har måske været på besøg hos din mormor og har glemt skoen.

Hvis nu der er een herinde der har en sko magen til, så kunne historien jo fortsættes derfra... See?

tror chancen for at have en identisk sko er lig nul... da den var temmelig gammel... but well, kan jo ske... XD
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeMan Mar 30, 2009 4:18 am

Helt identisk behøvede den jo ikke at være.... Det var mere idéen i det... Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitimeMan Mar 30, 2009 7:32 am

aww.. hvor genialt!! <3
billederne er rigtig gode! og jeg elsker den måde teksen står på!

iih.. hvor er det spændene en lille bitte sko!! glæder mig til resten!
og hvorfor sider jeg og tænker på en ny puki... O.o

----
Jeg kunne nu godt lide iden! x'D
Så skulle en person laver en historie, og så må en anden, lave en historie neden under, så man ikke over probber RG x'D haha..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





Ta-chans discovery! Empty
IndlægEmne: Sv: Ta-chans discovery!   Ta-chans discovery! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ta-chans discovery!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: