Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: ¤=Puki Showoff=¤ (Puki Flora med mere) Tirs Mar 31, 2009 12:29 am
Havde lige lyst til at vise min nye puki frem, sammen med de andre dukker :3 Han hedder Bobby. Tag godt imod ham! ^_^ han kommer til at tage en massiv forandring inden i ser ham næste gang, tror jeg. Så kommer han til at passe til sin karaktér.
Note: dette photoshoot er ikke en del af medvirkende dukkers historie.
Endnu en note: MANGE billeder.
---------------------
Kaoru:
Shinsan:
Kazuki:
Sabrina:
---Bobby Spam----
Jeg havde godt nok set at pukier kunne stå på ét ben, men jeg er ikke rigtig vant til det xD
Klatretræ eller babysitter? xD
---
Tak for kigget ^_^
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ¤=Puki Showoff=¤ (Puki Flora med mere) Tirs Mar 31, 2009 12:36 am
Hvor er han bare super sød! Glæder mig til at se, når du er færdig med ham. Og hvor er billederne dejlig varierede ^^ Synes det får mængden til at virke mindre og ikke så langtrukkent.
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: ¤=Puki Showoff=¤ (Puki Flora med mere) Tirs Mar 31, 2009 3:28 am
Omg en lille heartbreaker!! Hvor er hun blevet en vidunderlig dreng ^o^ Trods Min lille Flora skiftede hjem lidt ofte, er jeg super glad for hun er havnet i dine hænder nu... som dreng XD
Er nogle super søde shoots og de første er ekstremt katteagtige! *luff* !!
Glæder mig til at se mere!
Guest Gæst
Emne: Sv: ¤=Puki Showoff=¤ (Puki Flora med mere) Tirs Mar 31, 2009 3:34 am
Hvor er han kær~ Elsker billede 10 og den måde han kigger ud på en, det så nuttet ^-^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: ¤=Puki Showoff=¤ (Puki Flora med mere) Tirs Mar 31, 2009 3:53 am
NORH!!!! *skrige meget højt!* Iiiiih.. hvor jeg er glæd for at se at han passer så godt ind!!! <3333 (og at tøjet ikke er gået i stykker endnu o.o' )
Jeg er rigtig, rigtig, rigtig glad, for at du blev så glad for ham!! <33 QwQ
(jeg kan ikke finde på mere... da Kaneko, hele tiden skriver over MSN, xD)
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: ¤=Puki Showoff=¤ (Puki Flora med mere) Tirs Mar 31, 2009 6:11 am
Akatsuki- Mange tak! :3 synes altid jeg poster så mange billeder af gangen, i forhold til andre xD
Miki- Mange tak! :3 jeg håber at jeg kan være en udemærket ejer for ham <33 Glæder mig også til at lave mere ^.^
Ruki- Aaaw~ jeg kan også super godt lide billede 10, selv <3 Mange tak ^-^
Wolter- Jeg er super glad for ham, ja >w< han er dejlig <3 Mange tak! :3
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ¤=Puki Showoff=¤ (Puki Flora med mere) Tirs Mar 31, 2009 8:54 am
NÅÅÅÅÅR lille bitte Bobby ^^ hen eer rigtigt rundt og sige goddag til dem alle sammen^^ sååå kæært^^
tillylle med ham!!!!
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ¤=Puki Showoff=¤ (Puki Flora med mere) Ons Apr 08, 2009 8:56 pm
Tillykke med den lille ny. ^^ Han er rigtig sød, og det er nogle meget nuttede billeder. Har du planer om en paryk, eller at blushe hovedet? Jeg synes det kommer til at se meget nøgent ud, at det kun er ørerne, der er gjort noget ved. Det kunne være sødt at blushe headcappen og kanten af kinder/pande, og måske lave striber eller lignende.
Kaneko
Emne: Sv: ¤=Puki Showoff=¤ (Puki Flora med mere) Ons Apr 08, 2009 9:28 pm
Helene- Takker! han er dejlig, og meget elsket x3
714- Jeg har tænkt mig at købe ham et pukisha ansigt og så skal han have nogle pelsfarver ^.^ regner med at gøre ham brun/hvid broget, tror jeg. Mange tak! :3