Kan kun give dig ret i at han er meget fotogen. ^^ Har altid syntes han har skilt sig ud af mængden ved at have et kantet og slank kæbeparti, og det kommer flot frem på dine billeder. Syntes hans læber er super flotte, især på det anden sidste billedet, der ser de så ægte og bløde ud at de er lige til at kysse. ^^
Han stråler virkelig af personlighed på dine billeder. ^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Katashi (mm kauro) Ons Apr 08, 2009 1:28 am
BANG *Astrid falder tilbage i stolen* De billeder er sååååååååå fede!! o______o <3<3 Og han ser så menneskelig ud *betaget*
Kvaliteten er virkelig god, og du fanger ham på en helt ufattelig måde Der er virkeligt liv i de billeder.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Katashi (mm kauro) Ons Apr 08, 2009 9:17 am
Nej hvor er det nogle gode billeder I tog sammen Vicki ^^ jeg nåede jo slet ikke at se dem.
Du har virkelig fanget hans ansigt så smukt, og også hans adamsæble ^^ måms
Tihi min bette dreng <3 tak fordi du lagde dem op mus ^^
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Meget flotte billeder, kan godt lide det bløde lys, og skyggerne der danner sig på ham. Super. Der er dog én ting der fanger mit øje, og det er at hans øjenbryn er tegnet meget tæt ind mod hinanden. De skulle nok hver især have været et par millimeter kortere. ^^ Men fin er han, han ser barsk ud, men samtidig også sød.