Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Fotoudfordring April 2009 Tors Apr 09, 2009 2:08 am
Nu håber jeg det her er ok/gjort rigtigt, ellers må en moderator lige ordne det n_n;
Denne månedes tema er; Venskab
Regler for den månedlige fotoudfordring: - Resin Gardens medlemmer har en måned til at tage et billede og lægge det i tråden. - Billedet skal være taget til udfordringen, og må ikke være genbrug fra en tidligere fotoserie. - Mindst en af dukkerne på billedet skal tilhøre fotografen. - Man kan ikke deltage som gruppe. - Skifter man mening om sit billede undervejs eller får en ny idé, er det tilladt at erstatte det gamle billede med et nyt. - Billedet må gerne være photoshoppet for at fremhæve temaet. - Resin Gardens medlemmer har en stemme pr. person, og der må først stemmes, når deadline for bidrag er nået. Dvs. ingen stemmer før efter midnat den sidste dag. - For at holde tråden overskuelig, er kommentarer undervejs ikke tilladt. Når man stemmer må man gerne kommentere sit valg. Eventuelle lykønskninger og bemærkninger kan sendes som PM.
Deadline for deltagelse er d. 29.april Deadline for at stemme er d. 1. maj - Dvs. at I har indtil midnat d. 29. april til at smide billeder op, og indtil midnat d. 1. maj til at stemme!
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Fotoudfordring April 2009 Man Apr 13, 2009 4:55 am
Eftersom vores fotoudfordringer gik lidt (meget) i stå er det okay at du har oprettet en tråd, så håber det kommer op at køre igen og folk vil deltage på ny
*Off to take some photos*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fotoudfordring April 2009 Man Apr 13, 2009 6:33 am
Jeg ville gerne deltage, men jeg kan ikke få nogen idéer med temaet venskab, med kun én dukke Dx -off to think.-
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Fotoudfordring April 2009 Man Apr 13, 2009 7:18 am
IH!! Jeg har fået en ide!! *side og læse reglerne igennem, smiler stort!* og det ser ikke ud som om jeg overtræder nogle regler!!! <3
Billedet bliver taget når vejret er på min side *gnide hænderne imod hinanden! Og le ondt*
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Fotoudfordring April 2009 Tors Apr 16, 2009 5:14 am
Nu håber jeg ikke at jeg overskrider nogle regler ved at have Yotsuba med ^^' Men syntes idéen var for sød til ikke at udføre..
(Sig til hvis billedet er for stort)
Jeg har fået en krop til mit hoved, men da jeg mangler elastik ligger han for det meste bare på i min seng og ser på mig og holder om Yotsuba.. Og ellers misbruger jeg ham til at lave tøj ^^ Og jeg beklager at han hverken har navn eller hår, men jeg er begyndt at kalde ham Koibito bare for sjov ^^ Og hans arm ligner noget der er brækket, men det er bare pga vinklen, besværet med at få en elastikløs krop til at stå, og den dumme gynge der ikke ville hænge stille -.-'
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08