Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Portrait of Death (BB Ani) Søn Apr 12, 2009 6:20 am
Bare et par billeder af min lille Death, eller Morana som hun jo egentlligt hedder. Hendes pink wig blev farvet sort, så fik den trukket krøllerne ud, og passer nu meget bedre til hende. Nu mangler jeg bare hendes kjole og hendes vinger som er på vej ^^
Tak for kigget
forresten er vipperne hjemmelavede, derfor de ser lidt anderleders ud
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Portrait of Death (BB Ani) Søn Apr 12, 2009 8:56 am
Nøj hvor er hun smuk Husker hende desværre kun svagt med wiggen pink, men synes bestemt hun ser.. tja.. navnet Death passer til hende Kan godt lide hendes hjemmelavede øjenvipper, selvom de er svære at se mod hendes mørke øjne ^-^" Apropo øjnene så synes jeg de er meget smukke, det er virkelig nogle dejlige øjne hun har ^3^
she's just "lovely"
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Portrait of Death (BB Ani) Man Apr 13, 2009 3:50 am
Aw, hun er bedårende ^^ Jeg elsker hendes øjne, de er meget fangende ^__^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Portrait of Death (BB Ani) Man Apr 13, 2009 4:22 am
Hun er så fiiiin, glæder mig lgie så meget som du til at se hende med hendes kjole, hun bliver virkelig uimodståelig CUTE Dejlige billeder, smukke!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Portrait of Death (BB Ani) Tirs Apr 14, 2009 4:22 am
Hun ser meget uskyldig og foruroligende ud på samme tid. Det er cool! Er hendes øjne helt sorte (altså både pupiller, iris og det hvide i øjet)? Eller er det et par øjne i "oversize", hvor man på hende kun kan se det mørke?
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Portrait of Death (BB Ani) Tirs Apr 14, 2009 4:40 am
Mary - tusind tak ^^ Og ja hun kan både se uskyldig ud, men samtidigt have det er djævelkse drillende blik. Øjnene er alm glas øjne jeg har farvet med en sort sprit tuch. Syntes det giver en god effekt.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Portrait of Death (BB Ani) Tirs Apr 14, 2009 5:45 am
Heceta>> Selv tak. Ahh, tak for svaret. Det var eb smart måde at gøre det på. Det virker rigtig godt i hvert fald! :-)
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Portrait of Death (BB Ani) Tirs Apr 14, 2009 6:25 am
Ej det er bare ¨SÅ meget bedre til hende med wiggen i sort ^^ Glæder mig også til hun får sin kjole