Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: ___________ Man Apr 20, 2009 5:04 am
.
Sidst rettet af ChibiShin Tors Dec 08, 2016 5:01 am, rettet 1 gang
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: ___________ Man Apr 20, 2009 5:12 am
Det er nogle søde billeder Han ser ud til at nyde at være udenfor ^^ Jeg elsker billedet, hvor han har blomsten i hånden ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: ___________ Man Apr 20, 2009 5:25 am
rigtige flotte billeder ! ^w^
dog ser billede 2 ud som du har smidt ham der.. >.< sådan lidt.. "farvel Shartiro.. jeg går hjem nu" X'D Men billede nr. 3 er virkelige smukt!!! <3 jeg er osse helt vild med billede nr. 9!! X'D kæft hvor er det godt!
Og bonus billedet er vikeligt sejt! :O hvor har du fået det fra!?
ChibiShin
Emne: Sv: ___________ Man Apr 20, 2009 5:39 am
Astrid -> Ihh tak n.n tror også han var glad! :3 det med blomsten kan jeg også godt selv lide :3 ved ikke hvorfor O.o men tak :3
Wolter -> Tak :'3 tja til billed to kan jeg sige at han lå ned XD men okay al kritik velkommen n.n tak :3 billed tre blev faktisk vellykket o.o godt du kan lide det :3
Bonus billed: Det har jeg fået af min farfar XD og så fandt jeg det og tænkte at det passede godt til ham ^^ nu hvor han alligevel var ved en hule kunne der lige så godt være et skellethoved X'D
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: ___________ Tirs Apr 21, 2009 6:33 pm
Søde billeder og fedt at der er så meget liv på dem. Det er ikke så tit at dukkebilleder ligner noget, hvor en fotograf følger et "levende" væsen rundt, men det får du frem her, synes jeg Du skifter også meget levende mellem forskellige vinkler og afstande, hvilket virker rigtig godt. Poseringerne er lidt stive på et par af billederne - det ser ud som om hans ryg tilter lidt bagud istedet for at hvile lidt mere naturligt fremover når han sidder.
ChibiShin
Emne: Sv: ___________ Ons Apr 22, 2009 2:20 am
Zidora -> Taak :3 første gang jeg hører den slags ros om mine billeder ^^; så tak :3 Det med poseringerne skal jeg prøve et arbejde på så god jeg nu kan :3