Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Glimmer i face ups

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Glimmer i face ups Empty
IndlægEmne: Glimmer i face ups   Glimmer i face ups Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 6:50 am

Hellow folks.

Nu modtager jeg min pige imorgen, og skal så give hende en face up, også kom jeg til at tænke på, at det ville være en lækker effekt, at give hende noget glimmer-øjenskygge.
Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med hvordan man bedst, tilføjer noget glimmer på en face up.

Er der noget glimmer man bør holde sig fra? Jeg tænkte selv på at bruge lidt almindelig menneskelig-øjenskygge med glimmer, men det fik jeg at vide var et stort no no. Så er der noget glimmer der kan anbefales eller måske frarådes?

På forhånd tak ^^


Sidst rettet af Katia Ons Apr 22, 2009 6:28 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Glimmer i face ups Empty
IndlægEmne: Sv: Glimmer i face ups   Glimmer i face ups Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 7:43 am

Hmm...jeg har set en del face-ups på DoA hvor de har brugt sådan noget glimmergloss - mener jeg - til over øjnene. Altså du ved...lissom det der gloss man plejer at putte på som det sidste finish..bare med glimmer. Ved jeg har læst om det derinde, men jeg kan ikke huske om det var noget færdigkøbt gloss med glimmer i, eller om det var noget glimmer - eller nærmere det der kaldes 'shimmer effekt' - som de selv blander i. >_<

Men uanset hvad, så står der helt sikkert noget om det på DoA hvis ingen andre herinde lige har erfaring med det. ^^

Sys jeg har set mange der nærmest bruger shimmereffek i deres coating...oO" det ser lidt mærkeligt ud.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Glimmer i face ups Empty
IndlægEmne: Sv: Glimmer i face ups   Glimmer i face ups Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 8:15 am

Tak for svaret Kurisu Very Happy
Har også kigget lidt rundt på DoA, men det glimmer de bruger, er noget de har bestilt hjem fra Volks, eller købt i butikker der ikke findes i DK.
Så egentlig burde jeg nok spørge om, der er nogen der ved, hvor man kan købe noget ufarligt glimmer til dukkerne, her i Danmark?
Men vil kigge nærmere efter guides på DoA i hvert fald ^^ Ser ud som om det bare er noget glimmer man blander i sin gloss eller blushing.. Hmm..

I deres coating? Mener du sådan ud over hele kroppen? o___o
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Glimmer i face ups Empty
IndlægEmne: Sv: Glimmer i face ups   Glimmer i face ups Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 9:13 am

Man kan få akvarelblyanter med en metallisk effekt, som jeg mener at have bruge for at gøre faceuppen lidt mere glimmer-agtig på et tidspunkt (mine er af mærket Derwent). De fås i guld, sølg og bronze (naturligvis), men også i lyserød, blå og grøn (og muligvis også i andre farver). Men om det er glimmer nok til formålet, ved jeg ikke.
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Glimmer i face ups Empty
IndlægEmne: Sv: Glimmer i face ups   Glimmer i face ups Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 6:21 pm

Jeg har tit brugt sådan noget pulver glimmer fra gosh til mennesker. Man kan få det i sådan nogle små bøtter i alverdens farver.

Jeg har blandet det op med det lak jeg bruger til læber osv.

Men self kan jeg ikke siger 100% at det ikke skader, men mine har ihvertfald aldrig taget skade af det.
Tilbage til toppen Go down
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Glimmer i face ups Empty
IndlægEmne: Sv: Glimmer i face ups   Glimmer i face ups Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 6:27 pm

Mary > Uh, ved ikke lige om blyanterne kan bruges til lige det formål, jeg skal bruge dem til, lige i denne sag. Men er sikker på at det ville kunne give en lækker eyeliner effekt Very Happy Tusind tak for svaret, kan være jeg vil kigge nærmere på dem senere.

Heceta > Det vil sige at jeg skal ned og rode i Matas Very Happy Super tak skal du have.. Og du har prøvet at fjerne face ups hvor dette glimmer var tilføjet, uden at der kom nogen synlige skader/misfarvninger?
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Glimmer i face ups Empty
IndlægEmne: Sv: Glimmer i face ups   Glimmer i face ups Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 6:43 pm

Ja har brugt det en del gange, sidst på min elf chiwoo candy, han havde det både på læber og øjne, og ingen skade skete ^^
Tilbage til toppen Go down
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Glimmer i face ups Empty
IndlægEmne: Sv: Glimmer i face ups   Glimmer i face ups Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 6:45 pm

Heceta > Super. Tak skal du have Very Happy så vil jeg gå ned og kigge på det senere, inden jeg henter min pige.
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Sponsoreret inhold





Glimmer i face ups Empty
IndlægEmne: Sv: Glimmer i face ups   Glimmer i face ups Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Glimmer i face ups
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kan 'Warhammer-maling' bruges til face-up? + Et par andre face-up spørgsmål.
» Face-up Wiki - Alt ang. face-ups!
» face-up!?!
» new face up (EID RS Chase)
» Face-up hjælp!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: