Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: cute little rabbit [Puki Pipi] Tors Apr 23, 2009 6:34 am
SÅ har jeg fået mit digitalt kamera til at du! og ville lige afprøve det.. Så tog den dukke, som jeg ikke rigtig har givet opmærksomhed siden Sam flyttede ind.. :/ SÅ nu syns jeg lige at Sakras skulle være min stjerne idag! <3 Sammen med sin Kanin Johannes.. <3
- Jeg ville prøve noget nyt så - AL kritik er self altid velkommen! <3 <3 ---------------------------------------------------------
Your stupid little Rabbit (din dumme lille Kanin)
You are always and everywhere float (Du flyder altid og overalt!)
So now I gather you up again (Så nu samler jeg dig op igen)
and I always do! because I love you Kanin Johannes (og det vil jeg altid gøre! fordi jeg elsker dig Kanin Johannes)
Tak for kigget! <3 (osse selvom du ikke lagde en kommenta )
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: cute little rabbit [Puki Pipi] Tors Apr 23, 2009 6:38 am
Aww!!!!! <3 <3 totalt smukt!! Q.Q især det Sakras siger/tænker!! <3 Lækre billeder Syns dine poseringer blev flotte og dine vinkler i forhold til teksten ^^ og kan godt lide at du putter dansk tekst bagved så godt gået!! det skal du have ros for! Helt klart godt gennemtænkt!! Især den kærlighed mellem Kaninen Johannes og Sakras! <3
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: cute little rabbit [Puki Pipi] Tors Apr 23, 2009 6:40 am
nuuuuuuuuuuuuh sååå sødt elsker bare dine dukker
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: cute little rabbit [Puki Pipi] Tors Apr 23, 2009 7:05 am
Aaaaw, hvor er det elskeligt. Et barn og hans bamse. Nyuurh <3 Sakras poserer totalt godt OoO! <3
Godt arbejde. Specielt hvis du ikke har brugt et digital kamera på den måde før :3
wolter Moderator
Shin - Tjoo.. Selv når jeg læser en historie, hvor der er engelsk teks, kan jeg godt side og tænke: flotte billeder, men jeg fatter ikke hvad de siger.. :/
Dark_dream - taak! <3
Kaneko - Aww.. tak! ^w^ gør han? ^^; Altså nogle gange kan han godt være lidt besværlig.. Nope, det var føreste gang jeg prøvede det ! ^w^ Men jeg skal vist lærer en masse om det kamera endnu.. >.<
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
normalt er jeg ikke så meget til puki'er (synes de bliver for små), men det her er ikke rigtig til at stå for : D rigtig godt gjort
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: cute little rabbit [Puki Pipi] Fre Apr 24, 2009 4:14 am
Sødt shoot, jeg kan meget godt lide, at der ikke er nogen forstyrrende elementer, og især det første billede er skarpt og har en fin vinkel. Desværre må jeg (igen..) indrømme, at jeg plages af de markante grammatiske fejl i den engelske tekst. Jeg vil anbefale, at du får en ven, der er god til engelsk, til evt. at rette igennem for dig, før du poster tekster på engelsk. Alt andet er lidt synd, synes jeg, da det kan henlede opmærksomheden væk fra et ellers udemærket shoot. :)
wolter Moderator
Emne: Sv: cute little rabbit [Puki Pipi] Fre Apr 24, 2009 5:41 am
Akatsuki - awww.. Tusind tak! ^//^
Remi - Iiih! QwQ Jeg bliver jo helt stolt!! <33 ^/////^ Mange tak! <3
Haruka_Kite - Tak! ^w^ blev osse meget tilfreds med billede 1 og 4.. sad lidt og stirrede på mit digital Kamera: ih hvor har du været hele mit dukkeejer liv!? <3
AK du må da inrømme at det er blevet bedre hehe.. Men jeg er rigtig glad for at du fortæller mig det (igen..) X'D Og jeg vil gerne arbejde på det! <3 ^w^ Så tusind tak!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: cute little rabbit [Puki Pipi] Søn Apr 26, 2009 6:16 am
Sakras er bare aldrig til at stå for så fandens (undskyld sproget) bedårende <3 ^____^ Tekst og billeder er bare en perfekt kombination, og handlingen er så sød ^^
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: cute little rabbit [Puki Pipi] Søn Apr 26, 2009 7:45 am
HVOR ER han dog DEJLIG! :3 Det er virkelig nogle rigtig gode billeder, og man kan godt mærke forskel :3 Du så døøtiig! X3
wolter Moderator
Emne: Sv: cute little rabbit [Puki Pipi] Søn Apr 26, 2009 11:37 pm
Astrid - Mange tak! ^////^ fy.. snak pænt hehe..
Anori - aaw.. tak, Mimi! ^w^ *logre som en lille hund..* TAAAAAAK <33 <33
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: cute little rabbit [Puki Pipi] Fre Maj 15, 2009 12:06 am
Rigtig nuttet og sødt! Og det er rart at se du har fået fat i et ordentligt kamera. Kan godt lide billederne er så tæt på.
Dog ... egner shootet sig ikke bedre til at være en billedhistorie?