Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: + Stairs and Stares + [Yuujiro//DS Hound] Lør Maj 02, 2009 12:05 am
Jeg er gået i rigtig dollymood igen, makes me happy x'3 Så alle mine kiddies fik skiftet tøj i går og nu er min mission at få taget billeder af dem alle :PPP
Har også opdaget af de alle nok skal have en omgang manicure ;PP
ENJOY
AND OM(G)AKE SHOT
Yuujiro never leaves Hiroyuki's sight ;P
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: + Stairs and Stares + [Yuujiro//DS Hound] Søn Maj 03, 2009 6:51 am
Yuujiro is the awesome ! Gode billeder, fine variationer, og elsker OM(G)AKE billedet. Hiroyuki er seriøst alt for kær.
Dionza
Antal indlæg : 56 Age : 31 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Stairs and Stares + [Yuujiro//DS Hound] Søn Maj 03, 2009 9:27 am
Han er altså bare super lækker *w* han var min en af mine første yndlings dukke på RG da jeg startede Flotte billeder, men har han ikke fået ny øjen farve? ö
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: + Stairs and Stares + [Yuujiro//DS Hound] Man Maj 04, 2009 3:46 am
Yuujiro ish haawt (¨w¨) Ahem, bortset fra de, deeejlige billeder XD
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: + Stairs and Stares + [Yuujiro//DS Hound] Man Maj 04, 2009 3:47 am
Fede billeder :'3 Yuujiro er så friggin' lækker o.o <3 Og jeg elsker bare hans hue/hat/cap/hvad man nu skal kalde den xD
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Stairs and Stares + [Yuujiro//DS Hound] Man Maj 04, 2009 4:47 am
Yuujiro har en alt for cool stil, han er super nice. Syntes det er nogle skønne billeder, og syntes at baggrunden passer virkeligt godt ind til ham, både i farver og de skarpe kanter, ser godt ud ! Endeligt mere af den pose
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: + Stairs and Stares + [Yuujiro//DS Hound] Man Maj 04, 2009 4:50 am
Wauw, hvor kan han posere afslappet og naturligt! Det kan jeg lide :3! <3
Han er virkelig lækker-lækker. ^.^ <3 hatten er nice xD Dejligt at se dig hér igen!
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: + Stairs and Stares + [Yuujiro//DS Hound] Man Maj 04, 2009 5:19 am
Dejligt at se mere til Yuujiro igen ^^
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: + Stairs and Stares + [Yuujiro//DS Hound] Man Maj 04, 2009 6:38 am
nyuhuhuhuhu~~
Thank you all x'3~~ Dejligt at høre han stadig kan forføre, haha.
Dionza > Nope, han har altid haft mørkebrune øjne, det mørke make-up får dem bare til at se meget mørke ud + poseringen af dem.
Astrid > Huen/Cap'en er faktisk lavet af min mormor x'p Den er ekstreeemt stor, men kan godt lide det når hatte er så store at de sidder om håret, istedet for imod det
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: + Stairs and Stares + [Yuujiro//DS Hound]