Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET

Go down 
+7
KONFETTI
Xandorram
Risushi
Piratkaptajn
Haruka_Kite
Vincent
Dina
11 deltagere
ForfatterBesked
Dina

Dina


Antal indlæg : 30
Age : 32
Geografisk sted : København - Østerbro
Registration date : 30/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeOns Maj 13, 2009 9:26 am

Jeg var inde og se The Phantom of the Opera i Det Ny Teater, hvilket har sat gang i et kæmpe Phantom flip. Og da maj måneds fotoudfordring passede så godt til min Phantom besættelse, kunne jeg lige så godt få et shoot ud af det. Det går jo ikke at Namba sidder sådan og samler støv. Tekst fra The Phantom of the Opera - The Point Of No Return.

You have come here in pursuit of your deepest urge,

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET YUPSL388726

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET YUPSL388788-1

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET YUPSL388785

In pursuit of that wish, which till now has been silent.

OBS. UPDATE

The games we've played 'till now are at an end . . .


Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET 1SL388973-1

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET 2SL389071-1

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET 3SL389158-1

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET 5-1

Past the point of no return...


Sidst rettet af Dina Man Maj 25, 2009 5:22 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gogonoame
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeOns Maj 13, 2009 10:31 am

ahh endnu en der faldt for Phantom of the Opera ^^ så den første gang da den kom til DK engang for.. jah.. 9 år siden eller sådan noget. den er rigtigt fed
nu til billederne.
jeg synes de er mega flotte taget og det er godt at se noget derfra =D
det klæder ham som Spøgelset Razz
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeTors Maj 14, 2009 3:21 am

Nambaaaaaa *________*
Yum, ham har jeg savnet!
Jeg er virkelig glad for det her shoot, men nu har jeg også en fascination med Phantom of the Opera.
Masken er rigtig lækker, hvad har du lavet den af? Og så synes jeg virkelig, du har en ting med baggrunde, de passer altid perfekt!
We want more Namba, pretty please <3
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Piratkaptajn

Piratkaptajn


Antal indlæg : 54
Age : 32
Geografisk sted : Vemb
Registration date : 31/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeTors Maj 14, 2009 5:24 am

uh jeg har desværre ikke set den : (((

men hvis en af rollerne ligner Namba burde man måske se den I love you

Super fed maske!
Som Haruka_Kite, vil jeg også gerne vide hvordan den er lavet.
Og baggrunden er lækker ud med "sløret" i baggrunden.
Farverne passer perfekt sammen, baggrunden og hans tøj/wig.

Jeg er forresten vild med måden har lavet labret på : D
Det ligner lidt at han skubber en kugle fra en tungepiercing ud mellem læberne ; D lol
holder kuglerne sådan som du har sat dem? : O
Tilbage til toppen Go down
Risushi

Risushi


Antal indlæg : 92
Age : 29
Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde
Registration date : 31/01/09

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeTors Maj 14, 2009 5:44 am

Den maske der... Den skulle vel aldrig være lavet af elefant snot?

Nå anyways, jeg synes det er nogle vildt fede billeder! Og kan kun være enig med de andre!
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeTors Maj 14, 2009 5:55 am

Ooooh, rigtig flot lavet. Lyset er virkelig varmt og samme stemning som i selve filmen. Det er nogle virkelig gode billeder ^^
Tilbage til toppen Go down
KONFETTI

KONFETTI


Antal indlæg : 79
Age : 32
Geografisk sted : Nykøbing Sj.
Registration date : 30/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeTors Maj 14, 2009 7:09 am

Nej en lækker shoot! *at være Phantom of the Opera fan selv XD*
Stemningen er der og det ligner næsten at det er taget lige ud af filmen Ö Og synes altså han minder en del om Fantomet selv XD Hvis man lige ser bort for piercingen xP
Dejlig dejlig shoot og man føler sig helt drevet ind i billederne Ö <3
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeTors Maj 14, 2009 7:41 pm

Woaw! Han er godt nok fin som Fantomet! Very Happy

Og baggrunden er er rigtig god. Lidt mystisk som fantomet selv Smile

Virkelig et godt/flot shoot Very Happy
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 12:22 am

Supernice billeder, og godt lavet med masken - det ser meget naturligt ud. ^^ Også interessant koncept til billeder - mener ikke at have set noget Phantom of the Opera-inspireret før. ^^ Lækkert lys, i øvrigt, det minder om et stearinoplyst lokale. Smile

Konstruktiv kritik: Poseringen med hånden bliver en smule ensformig - ville det være muligt at stille ham på en anden måde ind imellem? Fx at lade ham tage sig til hovedet eller lignende Smile ...
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 30
Age : 32
Geografisk sted : København - Østerbro
Registration date : 30/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 1:10 am

Tak for alle de rosende ord<3 : D

Piratkaptajnen>> Ja, det er lavet som en vertical labret, som går op igennem læben. Og altså, har da ikke haft behov for at skifte kuglerne ud fordi de faldt af, så ja, de holder fint.

Og Risushi har ret, masken er lavet af abesnot, haha. Ville gerne have lavet en "rigtig" en, men billederne var bare en impuls som skulle handles på med det samme, så måtte tage nogle alternative midler i brug, ha.

714>> Ja, ved det godt. Mit kamera løb tør for strøm med det samme, så nåede ikke at skifte imellem så mange poseringer. Men har stadig "settet" stående med Namba, så regner med at tage flere billeder snart, som ikke er så ensformige. Updaterer nok bare denne tråd : D Havde faktisk nogle billeder hvor han tog sig til hovedet, men mit kamera besluttede sig for at ødelægge dem totalt. En masse billeder kunne ikke bruges, fordi kameraet er lidt mærkeligt for tiden, øvøv.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gogonoame
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 1:19 am

rigtigt flotte billeder, opsætningen er flot, og billederne er dejligt klare.
Og så er han jo super smuk. Fed ide med masken hehe, grinte lidt da jeg læste det var elefantsnot hehe. Glæder mig til at se flere af den flotte fyr
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 30
Age : 32
Geografisk sted : København - Østerbro
Registration date : 30/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 5:21 am

Haha, så fik jeg fjernet abosnottet, nu er han tilbage til den gode gamle Namba... men bondede faktisk rimelig meget med ham da han var fantom. Så må jo se om jeg kan få fat i en "rigtig" maske ;P

Har opdateret tråden med lidt mindre ensformige billeder.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gogonoame
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 7:18 am

Dina - jeg VED at jeg har set på doa at man et eller andet sted kan købe sådan en maske, jeg skal nok smide et link til dig når jeg får det fundet igen.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 8:34 am

De nye billeder er super fede Very Happy

Han gør sig godt som Fantomet!
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 30
Age : 32
Geografisk sted : København - Østerbro
Registration date : 30/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 9:22 am

Heceta>> Er det rigtigt? Det lyder super, du må meget gerne sende mig et link! =O Er bare lidt bekymret for om masken vil passe?
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gogonoame
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitimeTirs Maj 26, 2009 10:24 am

Jeg elsker set-up'et!! Perleting er mums, og Nanba er jo som altid herre lækker. <3
Sys virkelig det er godt sat up, og tingene er godt proportioneret i forhold til din Nanba. Very nice! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Empty
IndlægEmne: Sv: Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET   Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud
» Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up
» Return of the Rhea (SDF Annette)
» + The daydreamer's return+ |Narsha girl|
» *~Fear is red as fire~* (Dollzone Shoyo[Cloud] og Soom Minette[Xavia])

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: