Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud

Go down 
+12
flame_angel
DekinaiYo
Heceta
Chazzi
Haruka_Kite
Lilly
Astrid
theXness
jeanet kaulitz
manda
Miki
Dina
16 deltagere
ForfatterBesked
Dina

Dina


Antal indlæg : 30
Age : 32
Geografisk sted : København - Østerbro
Registration date : 30/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 8:40 am

Så er det også på tide jeg introducerer min nye dukke, Namba - som jeg har haft hos mig siden nytår, hvor jeg har arbejdet på ordne hans krop (det lød ikke forkert, nej). Og jeg lover der kommer flere billeder når jeg har fået hans tøj! Og så skal hans store back piece tattoo også vises frem. Der kan læses mere om Namba på Resin Garden's wiki side, HER
Photoshootet er inspireret af Nine Inch Nails' sang, The Great Destroyer - som tilfældigvis er Namba's "tema sang".


I hope they cannot see, the limitless potential living inside of me, to murder everything...

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud SL386902-1

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud SL386963-1

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud DSL386957-1

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud SL386972-1

I hope they cannot see, I am the great destroyer...
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gogonoame
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 8:47 am

Wow hvor er han bare super flot <3

er langt væk i hans læbepeircing <3
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 9:44 am

Hold da kæft, han er smuk.. O__O *mundlam*
Imponerende flot arbejde med tattoos, piercinger osv. Smile Synes også at der er rigtig meget personlighed i hans faceup, og læste da også lige hans biografi, du linkede til. n_n
Meget gennemført, klart en af de flotteste dukker, jeg har set herinde. :3
Hvad har du brugt til at lave hans tattos? Smile
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 9:51 am

Uh han er super flot. Kan godt se du har brugt lang tid på ham ^^
Glæder mig til at se mere Wink
Tilbage til toppen Go down
theXness

theXness


Antal indlæg : 129
Age : 33
Geografisk sted : Hillerod [NS]
Registration date : 29/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 10:57 am

OMG DINAAA!!
Hvor har jeg ventet længe på det her <33~~

Gawd han er lækker og han er bare så... DIG. Fantastisk
De to første billeder 'makes me happy in my pants' X'DD
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 30
Age : 32
Geografisk sted : København - Østerbro
Registration date : 30/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 8:07 pm

Waah, mange tak for de søde kommentare alle sammen =D

Miki>> Åh, at klippe "kugle-kæder" op og bruge dem som piercinger. Heldigvis har jeg en kæde med bitte bitte små kugler på, som er ideelt til dukke piercinger XP

manda>> Jeg brugte de samme materialer som jeg bruger til faceup =) Startede først med at tegne en skitse af hans krop, og lave et udkast til hvordan tatoveringerne skulle se ud. Så tegnede jeg den sorte outline, hvorefter jeg udfyldte dem med farve. De er lavet med akvarel blyanter. Efter et sidste lag MSC ordnede jeg hans dermal anchors (AKA similisten XD) og puttede gloss på tatoveringerne for at give dem et mere skarpt og shiny look. Men det tog rigtig lang tid med alle de små detaljer... dog var det alle timerne værd!

jeanet kaulitz>> Mange tak =) Og jeg skal nok spamme forummet med billeder af ham, haha. Hvilket minder mig om at jeg må få fat i en anden SD, minimee noget, så jeg kan få taget nogle fancy billeder af ham sammen med en anden dukke =D

theXness>> Wahaha, "ærgeligt at han ikke har noget tøj endnu... nå, tager bare billeder alligevel". Sådan en god undskyldning for at tage half nude billeder af min dreng XD Er glad for at han virker mig-agtig =) Har også lagt meget tanke i ham.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gogonoame
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 9:01 pm

Du kan bare lige vove på at give ham tøj på, kan jeg godt sige dig! x'D Den krop er simpelthen for herlig <3
Dertil må jeg også sige, at han virker utroligt gennemført :3
Gode billeder også, jeg kan godt lide nedtoningen af farver. Det får hans tattoo til at stå mere frem :3
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeTors Jan 29, 2009 3:47 am

Hold da op hvor er han flot! Jeg er helt vild med det første billede, det er virkelig genialt. Kroppen passer forbløffende godt til hans hoved, hvad er det for en slags? Senior Delf?
Jeg er også ret imponeret af hans bodymods og især tatoveringen på hans bryst. De er både livagtige og flotte, og så er det jo nogle fede farver.
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeTors Jan 29, 2009 3:56 am

*_________* ~~

/died

Okay, jeg tror helt ærligt, jeg bare vil skrive til dig, når min hjerne har genoptaget funktion igen, for jeg kunne mærke sikringerne sprænge op til flere gange just there.
Han er perfekt honey, det har jeg virkelig set frem til! Som X sagde; so very you. :3 Jeg glæder mig til at kunne befamle ham, når vi finder ud af at ses næste gang. /bwaha
Han er i hvert fald gorgeous 8D
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeTors Jan 29, 2009 4:40 am

Gud, hvor er han dog smuk! Virkelig fed tattoo du har lavet på ham - og så er hans krop bare lækker :3
Billederne er virkelig gode, kan godt lide det faktum at man slet ser hans øjne ordentligt.
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Dina

Dina


Antal indlæg : 30
Age : 32
Geografisk sted : København - Østerbro
Registration date : 30/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeTors Jan 29, 2009 10:50 am

Astrid>> Haha XD Well, jeg må nok komme til det punkt hvor jeg bliver nødt til at give drengen noget kluns på... engang ude i fremtiden =P

Lilly>> Yush, kroppen er en Senior Delf krop - normal skin. Og det passer fint til hovedet. Kun hænderne er en lidt anden kulør, men tænker alligevel på at skifte dem ud =)

Haruka_Kite>> Wahaha! Man gør vel sit bedste =) Vi må prøve at finde en dato til al det dukke-halløj. Glæder mig allerede! =D

Chazzi>> Han er mit mystiske stykke legetøj (dammit, det løs også forkert .____.'). På det sidste billede valgte jeg dog at lade folk se hans øjne... en lille smugle. Bwah, lad os se hvor lang tid der kan gå før jeg stopper med at poste billeder af ham i underlige belysninger.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gogonoame
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeTors Jan 29, 2009 7:40 pm

hvor er han bare blevet skøn og smuk.
Det er nogle fantastikse billeder, kan rigtigt godt lide det blå skær der er på dem.

Du har lavet et utroligt flot arbejde med både hans tattoo's og hans læbe piercing, den er bare SÅ flot. Har en dukke her der er jaloux på ham pt da han også gerne vil have den piercing hehe.
Men han er rigtig smuk og hans wig passer godt til ham. Ham vil jeg meget gerne se mere til her i galleriet.
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeFre Jan 30, 2009 12:30 am

Hvor er han smuk XD Og de tatoos er da kickass OwO
Er virkelig også imponeret over bodyblushingen og de dejlige udtryksfulde billeder ;D Er vild med stemningen på billederne.
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeFre Jan 30, 2009 12:58 am

wah!!! han er så lækker!!! O.o *savler på keyboard* Hans ansigt og krop er perfekt^^ nya:3 har du også lavet blushing på ham selv?
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Dina

Dina


Antal indlæg : 30
Age : 32
Geografisk sted : København - Østerbro
Registration date : 30/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeFre Jan 30, 2009 1:07 am

Heceta>> Jo flere smækre dukke-drenge med den piercing på RG jo bedre<3 Den er hot! Og tak, der kommer i hvert fald flere billeder ind af ham - er virkelig tilfreds med ham.

DekinaiYo>> Wah, tak =D Glæder mig også til at vise hans sidste tat frem - nøøj den tog lang tid.

flame_angel>> Ja, har selv bodyblushet ham =D Det er min første body blushing, men er ret tilfreds. Selvfølgelig er der ting der kan gøres bedre, men det vil jeg nok lære med tiden. Suk, body blushing sluger meget MSC, må snart have fat i en ny dåse...
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gogonoame
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeFre Jan 30, 2009 8:53 pm

Hvor er han blevet rigtig flot! Glæder mig til at se mere til ham ^^ Han er rigtig flot!
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeLør Jan 31, 2009 7:05 am

aww.. hvor er han flot!! <3
Han er rigtig blevet pæn!! ^w^

og især hans piercing! n.n (selvom jeg ikke er typen der kan lide sådan noget... Razz )
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeLør Feb 21, 2009 8:52 am

Mmmhmmmmm... Gawds, han er lækker. Hvor er det lommetørklæde mod næseblod...? Jeg er VILD med hvad du har gjort med den krop! Håber at hudfarven passer lige så godt i virkeligheden, som den gør på billederne, og at du er helt tilfreds med den. ^^
Tilbage til toppen Go down
Coewless

Coewless


Antal indlæg : 61
Age : 31
Geografisk sted : *Eventyrland*
Registration date : 30/12/08

The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitimeSøn Feb 22, 2009 10:11 pm

: O
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg synes de billeder er fantastiske, og det samme er han.. Wow.. affraid
Tilbage til toppen Go down
http://www.coewlessabjd.wordpress.com
Sponsoreret inhold





The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Empty
IndlægEmne: Sv: The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud   The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Great Destroyer - Mod. DIM Minimee Cloud
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET
» I have become death, the destroyer of worlds. (DM U-Jee)
» *~Fear is red as fire~* (Dollzone Shoyo[Cloud] og Soom Minette[Xavia])
» 483 (kaulitz minimee's)
» Shou MiniMee

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: