Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Colin [Leeke Kyou]

Go down 
+5
Nerdystreak
Astrid
Akatsuki
Haruka_Kite
Chazzi
9 deltagere
ForfatterBesked
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitimeSøn Jun 28, 2009 8:54 pm

Min mor købte nyt kamera for et par dage siden og selvfølgelig skulle jeg lige låne det og lege lidt med det xD det kom så til at gå ud over Colin, men det er vist også fint nok, da jeg slet ikke har postet nogle billeder af ham siden udpakningsbillederne Oo
Jeg ved godt billederne er lidt mørke, men kan godt lide dem sådan og som sagt legede jeg bare.
Btw, så er det ikke hans egen wig, han låner den kun indtil jeg modtager den rigtige.

Colin [Leeke Kyou] 01

Colin [Leeke Kyou] 02

Colin [Leeke Kyou] 03
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Sv: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitimeSøn Jun 28, 2009 11:26 pm

Ih hvor er han dejlig. *_____* Jeg har altid syntes, Kyou var en lækker mold, og der er mange muligheder i det milde ansigtsudtryk. Colin er bare dejlig C:
Oh, og så er hatten lækker!
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Guest
Gæst




Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Sv: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 12:43 am

må give ret i at han er lækker ^w^ elsker belysningen på billederne, skaber en lidt mystisk, dæmpet stemning i billederne
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Sv: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 1:26 am

Hvor dejligt endelig at se nogle billeder af Colin *o* Han er bare så dejlig <3 Jeg kan super godt lide hans face-up, den passer godt til hans rolige personlighed.
Og nu vil jeg virkelig gerne have Charlie hjem ;o; Så vi kan få taget fine billeder sammen!
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Sv: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 1:48 am

Han er rigtig flot :3 jeg synes, han har et meget fangende blik ^^
Jeg synes, det fungerer godt, at billederne er sådan ldit mørke :3 det er også rigtigt godt med den enkle baggrund.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Sv: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitimeTirs Jun 30, 2009 5:07 am

Han er flot. Jeg synes, der er en dejlig ro over de her billeder. Gode portrætter!
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Sv: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitimeOns Jul 01, 2009 8:17 pm

Mange tak for alle de dejlige kommentarer =D Er super glad for at I kan lide billderne og Colin!
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Sv: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitimeTors Jul 02, 2009 9:59 am

Uwaaa Colin er lækker XD
hehe, jeg er vild med hans øjenbryn , XD Flotte billeder, selvfølgelig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
KONFETTI

KONFETTI


Antal indlæg : 79
Age : 32
Geografisk sted : Nykøbing Sj.
Registration date : 30/12/08

Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Sv: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitimeTors Jul 02, 2009 11:55 pm

Dejlige billeder, og jeg kan nu godt lide det lidt mørke der er om ham, gør det spændende at kigge på syns jeg =D
Og ih hvor ser han dejlig ud også XD
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Sv: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitimeTors Jul 02, 2009 11:56 pm

RIGTIGT flotte billeder, elsker baggrunden.
Han er en lækker fyr at se på, og så har han jo en skøn skøn stil Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Sv: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitimeFre Jul 03, 2009 1:05 am

Super lækker dreng. ^^ Flotte billeder. Post endelige flere billeder af din dreng.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Colin [Leeke Kyou] Empty
IndlægEmne: Sv: Colin [Leeke Kyou]   Colin [Leeke Kyou] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Colin [Leeke Kyou]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» To nye dukker i familien (LittleFee Flora, Leeke Kyou)
» Home again (Leeke Chris)
» Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir
» Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom)
» Lissy Casey(leeke honey ent)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: