Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!

Go down 
+5
boots
Anori
Taylor
wolter
DRONTE
9 deltagere
ForfatterBesked
DRONTE

DRONTE


Antal indlæg : 14
Age : 30
Geografisk sted : In your nightmares
Registration date : 05/02/09

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 9:06 am

Ahh.. Endelig har jeg fået taget nogle billeder!
Først vil jeg lige give en

A D V A R S E L:
- Der er flere billeder hvor dukken er næsten nøgen, og der er utrolig mange billeder.

Derudover vil jeg sige at det her er min første photoshoot (alene) og jeg har brugt rigtig lang tid på den så jeg håber i kan lide den!
Og så lige her til sidst vil jeg sige at jeg har gjort farverne lidt stærkere så billederne bliver lidt mere sanselige.

....
Og at jeg ikke kan fjerne det der dato halløj... Sorry xD

ARGH!! Så blev jeg nød til at starte forfra fordi RS ikke lade mig poste den første gang.. :'(

I N T R O



Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH01
- Sikke nogle smukke roser.. De minder mig om dengang jeg blev født.. Dengang for længe, længe siden...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH02
- ... Dengang jeg endnu ikke vidste noget om hvem.. Eller hvad jeg var....

B I R T H . O F . H A R M O N Y

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH03
-Chouwa... Chouwa...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH04
-.. Det er på tide at slå dine øjne op.. Tid til.. At leve...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH05
-Det er rigtigt min søn, du er endelig født. Endelig kan du bryde de bånd der holder dig fast.

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH06
-Jeg er glad for at se at du endelig er født... Mit barn...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH07
-Chouwa, mit barn, endelig er det tid for dig at rette op på alt dette rod!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH08
-. . . Kan du overhovedet høre mig?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH09
-Ja.. Fader...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH10
-Chouwa... Dit sande navn.. Chouwa betyder harmoni.. Det du er født for!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH11
-Du må gerne fjerne bladet for dit syn Chouwa...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH12
-Det var bedre!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH13
-Wow...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH14
-... Her er stort...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH15
-... Jeg er bange!!...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH16
-Du skal ikke være bange Chouwa.. Jeg er her for at lede dig.. Lidt endnu..

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH17
-Hvad mener du med lidt endnu? Du forlader mig vel ikke?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH18
-Intet varer forevigt Chouwa.. Det kan du lige så godt lære nu.. Men du skal ikke bekymre dig.. Jeg er her så længe du har brug for mig

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH19
-Men Chouwa.. Du kan ikke være nøgen.. Til din venstre side ligger der noget vi kalder klæder.. Tag dem på...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH20
-Meget bedre.. Oh.. Og forresten mit barn, den klare krystal i din hånd.. Bare læg den væk, du har ikke brug for den endnu.

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH21
-Sådan ja..

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH22
-Det er på tide at du lærer noget om denne verden mit barn.. Chouwa... Bevæg dig udenfor din rede!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH23
-Sådan ja... Jeg skal nok lede dig, så bare tag det roligt...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH24
- Forsigtig nu.. Du er stadigvæk skrøbelig...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH25
- Pas nu på Chouwa!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH26
-Hvad var det jeg lige sagde til dig!? Du er stadigvæk svækket, husk på du lige er født!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH27
-Det var bedre mit barn.. Støt dig op af stenene der...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH28
-Du er meget lærenem Chouwa.. Derfor syntes jeg du skal tage dig et kik omkring dig og se hvad du kan finde..

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH29
-Brug dine sanser Chouwa, du behøver ikke kun... At se...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH30
-Hvad er dog det her?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH31
-Nogle væsner skal spise for at holde sig i live. Det der er et stikkelsbær. Du må gerne smage på den.

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH32
-Den lugter sjovt..

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH33
-Den smager også sjovt...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH34
-Du Chouwa, du behøver ikke at spise for at holde dig i live. Men du kan gøre det når du får lyst.... Og tør dig lige om munden...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH35
-Hvad med det her?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH36
-Det er et blad.. Hvad bruger man dem til?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH37
-De fleste træer og buske bærer blade. Nogle buske bærer dem for eksempel for at beskytte deres rødder og bær.

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH38
-Nej! Hvad skete der!?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH39
-Hahaha.. Chouwa, du kan endnu ikke kontrollere dine kræfter.. Men fat mod, du lærer det med tiden..

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH40
-Nyt gå på mod? Klar til at opdage mere?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH41
-Det træerne er beklædt med er kaldet bark..

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH42
-Ja det er rigtigt! Støt dig til træet, så finder du nemmere balancen.. Og hvis du...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH43
-Hvad laver du dog!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH44
-Jeg... Opdager!!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH45
-Du er slet ikke holdbar nok til det der endnu!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH46
-Men jeg kan se meget mere herfra!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH47
-ARGH! NEJ!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH48
-Se nu der! Hvad sagde jeg!? Hvad vil du nu gøre!?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH49
-Chouwa! Pas på! Kom du noget til?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH50
-Av...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH51
-Sæt dig stille ned her.. Her er sikkert.. Hvad tænkte du dog på?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH52
-Men jeg kan jo benytte lejligheden til at fortælle dig at smerte er en midlertidig tilstand.. Men du skal ikke opsøge den af den grund. Den er ikke sund for dig.... Hører du overhovedet efter?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH53
-Ja.. Selvfølgelig...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH54
-... Hvis du er træt så søg tilbage til din rede..

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH55
-Sådan ja.. Bare et lille stykke til...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH56
-Solen er skarp....

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH57
-.. Meget bedre..

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH58
-Få dig noget søvn mit barn..

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH59
-Sov til du er udhvilet...
(Det tarot kort der ligger der ved siden af hedder "The world". Det er Chouwas symbol, fordi jeg syntes det minder lidt om harmoni..)

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOH60
-... For der venter dig en stor dag i morgen...

B O H N U S
- Grunden til jeg har kaldt det bohnus, er fordi jeg har kaldt billederne bohxx (xx=tal) fordi boh er en forkortelse af birth og harmony.. Og så fandt lille mig det morsomt at kalde bonus billederne for bohnus... Syg humor.. Jeg ved det godt...

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOHNUS01
-Huh? Hvad er det?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOHNUS02
-Hvor er den sjov!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOHNUS03
-Må jeg beholde den?

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOHNUS04
-ARGH! HJÆLP! DET STORE STYGGE NET HAR FANGET MIG!!

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! BOHNUS05
-Kunne ikke lade være! Kortet er et tarot kort kaldet "The hanged man"



E N D



Håber i kan lide den! (På trods af jeg blev nød til at starte forfra...)
Kommentarer meget velkomne!


Sidst rettet af DRONTE Tirs Jul 14, 2009 10:20 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 9:20 am

Woaw!! Det var som om at læse en manga! x'3 Blev helt forelsket i den historie!!
Syns virkelige at det var godt! Og også dine små bemærkninger.. Razz
Og det var lidt en skam at dine fingre blev set på et af billedene >___<'
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
DRONTE

DRONTE


Antal indlæg : 14
Age : 30
Geografisk sted : In your nightmares
Registration date : 05/02/09

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 9:29 am

wolter skrev:
Woaw!! Det var som om at læse en manga! x'3 Blev helt forelsket i den historie!!
Syns virkelige at det var godt! Og også dine små bemærkninger.. Razz
Og det var lidt en skam at dine fingre blev set på et af billedene >___<'

Oww, ja.. Jeg retter det lige en anden dag for efter jeg blev nød til at omskrive det hele er det ligesom om at jeg ikke helt orker xD
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 9:32 am

wow mega fed historie..
og der står episode et yaaay så kommer der sikkert en episode to snart Very Happy
ville næsten ønske det blev en manga eller anime xD

men ellers som wolter siger var der lige nogen af dine fingre der kom med Razz
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 9:37 am

DRONTE skrev:
Oww, ja.. Jeg retter det lige en anden dag for efter jeg blev nød til at omskrive det hele er det ligesom om at jeg ikke helt orker xD

Jeg syns ellers at det var rigtig godt! Selvom nogle af billederne blev lidt uheldige, virkede de meget levene! Især hans bevægelse, og vinklerne gør det rigtig godt!

EDIT; Og jeg kom lige i tanke om; Fordi han er nøgen til at starte med, giver det en rigtig god start. Razz
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
DRONTE

DRONTE


Antal indlæg : 14
Age : 30
Geografisk sted : In your nightmares
Registration date : 05/02/09

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 9:46 am

Tiko skrev:
wow mega fed historie..
og der står episode et yaaay så kommer der sikkert en episode to snart Very Happy
ville næsten ønske det blev en manga eller anime xD

men ellers som wolter siger var der lige nogen af dine fingre der kom med Razz

Mange tak, mange tak.. Men jeg har ikke tålmodighed til at tegne så manga eller anime bliver det nok ikke xD.
Men ja, ærgeligt det med fingrene.. Og hvad sker der for at de ser mega tykke og beskidte ud Oo. Jeg må hellere få det rettet snart..
Tilbage til toppen Go down
DRONTE

DRONTE


Antal indlæg : 14
Age : 30
Geografisk sted : In your nightmares
Registration date : 05/02/09

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 9:47 am

wolter skrev:
DRONTE skrev:
Oww, ja.. Jeg retter det lige en anden dag for efter jeg blev nød til at omskrive det hele er det ligesom om at jeg ikke helt orker xD

Jeg syns ellers at det var rigtig godt! Selvom nogle af billederne blev lidt uheldige, virkede de meget levene! Især hans bevægelse, og vinklerne gør det rigtig godt!

EDIT; Og jeg kom lige i tanke om; Fordi han er nøgen til at starte med, giver det en rigtig god start. Razz

Haha, jeg ser jeg ikke er den eneste der elsker nøgenhed xD

___
Er opmærksom på jeg er kommet til at poste to gange efter hinanden. Men kan ikke rigtig slette min besked ><


Sidst rettet af DRONTE Tirs Jul 14, 2009 10:19 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 10:16 am

You know I love it <3

Der er et rigtigt godt flow i historien, og jeg har personligt ikke lagt mærke til dine fingre XD; Og jeg har heller ikke set dem endnu, nå >^<
Men de er der jo nok XD

Glad for at se at du har fundet ud af ting med Chouwa, og jeg vil se episode to snart ja jeg vil så T x T; og så skal vi snart tage billeder igen, sammøøøn! 8D

Igen, rigtig fine billeder x3 Elsker der hvor han klatrer op ;A;
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 10:20 am

En smuk start på Chouwa's liv.

Jeg nød historien; men det irriterede mig lidt at en del af billederne (efter min mening) var overbelyst. Det distraherede
mig lidt indimellem og forstyrrede harmonien. Jeg kan især lide stedet hvor han smager på et stikkelsbær - og hvor du be'r ham tørre sig om munden. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
DRONTE

DRONTE


Antal indlæg : 14
Age : 30
Geografisk sted : In your nightmares
Registration date : 05/02/09

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeTirs Jul 14, 2009 10:53 am

boots skrev:
En smuk start på Chouwa's liv.

Jeg nød historien; men det irriterede mig lidt at en del af billederne (efter min mening) var overbelyst. Det distraherede
mig lidt indimellem og forstyrrede harmonien. Jeg kan især lide stedet hvor han smager på et stikkelsbær - og hvor du be'r ham tørre sig om munden. Smile

Ahh, ja jeg må give dig ret.. Jeg må øve mig lidt i at redigere! Men ellers mange tak xD Er glad for den konstruktive kritik!
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeFre Jul 17, 2009 2:31 am

Rigtig flot historie, og jeg synes det er fedt du har brugt så lang tid på det. Very Happy Godt gjort for at være din første photostory. Very Happy Synes også det er fedt at det fungerer som første kapitel i en historie. Very Happy

Jeg kom til at grine ret meget af the hanged man-billedet -fantastisk ide. Very Happy

Konstruktiv kritik: Ideen med at skrue op for kontrasten er fin, og giver også et flot resultat. Problemet er bare, at når man skruer op for kontrasten, er det på bekostning af en masse detaljer i billedet - og derfor kommer de til at se overbelyste ud. Det kan være en fordel at give lidt mindre kontrast næste gang. Smile
Ideen med lange historier tiltaler mig, og ideen er god. Dog, tænk over tempoet i historien. Jeg skal ærligt indrømme at halvt igennem begyndte jeg lidt at tabe tråden - det blev lidt for langtrukkent for mig. Smile Prøv at se om du kan 'klemme' mere ind til hvert billede, så tempoet bliver lidt hurtigere. (Skal dog også indrømme at jeg nok er meget ramt af zapper-generationen, og godt kan lide at ting flyder hurtigt. - så det er også lidt en smagssag).
Dine poseringer er generelt gode, men på nogle billeder, fx hvor han kigger rundt, er hans hoved vredet meget til siden, og det kommer til at se unaturligt ud. Prøv selv at dreje hovedet 90 grader mod venstre, så det er 'parallelt' med skulderen - det føles ikke rart. (eller også er jeg bare stiv i nakken... Smile) Det vil være mere naturligt at dreje ham mere i overkroppen, og mindre i selve halsen/hovedet. Smile

Anyway ... flot gået!
Tilbage til toppen Go down
Dionza

Dionza


Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 11:30 am

ÅÅrh, rigtig dejlig photostory, elsker virkelig detaljen med bladet der visner, giver en dejlig magisk stemning!

Ville ønske man kunne se nogle flere detaljer på billederne D:, men ellers rigtig godt gået! glæder mig til at se mere til hans opdagelse af livet!
Tilbage til toppen Go down
http://www.dionza.blogspot.com
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 8:52 pm

Virkelig interessant photostory Smile Kan godt lide den anderledes opsætning og farvekontrast der er valgt. De skønne omgivelser af naturen er jeg helt vild med Razz
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 10:33 pm

Dejlig gennemført og gennemtænkt historie. Der er en rigtig god og magisk stemning over billederne og teksten. :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Empty
IndlægEmne: Sv: Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!   Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )
» Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?
» Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)
» Endelig hjemme - min "første" dukke
» "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: