Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Empty
IndlægEmne: "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]   "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 7:40 am

Juichi (synger):
"I'm staring out into that vacuum again
From the back porch of my mind
The only thing that’s alive
I'm all there is


"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Billeder20100110frstekameratmnin-18

And I start attacking my vodka, stab the ice with my straw
My eyes have turned red as stoplights, you seem ready to walk
You know I'll call you eventually, when I wanna talk
'Til then you're invisible.


"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Billeder20100110frstekameratmnin-16

Well, I need a break from the city again
I think I'll ship myself back west
I got a friend there, she says, "hey, any time."


"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Billeder20100110frstekameratmnin-14

Unless that offers expired, I have been less than frequent
she's under no obligation to indulge every whim
And I'm so ungrateful, I take, she gives and forgives
And I keep forgetting it...


"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Billeder20100110frstekameratmnin-10

And each morning she wakes with a dream to describe
Something lovely that bloomed in her beautiful mind
I said "I'll trade you one for two nightmares of mine
I have some where I die, I have some where we all die."


"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Billeder20100110frstekameratmnin-8

Ayami: "Juichi.. hvad er det du synger?"
Juichi: "Well.. Den hedder "Hit the Switch". Det er Bright Eyes, der har skrevet den.
Men den har nu altid mindet mig om dig… Hvordan du altid har været der… for mig."

"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Billeder20100110frstekameratmnin-9

Ayami: "Nå.. nej, jamen det var da ikke... du har da aldrig været sådan...eller taget mig for givet..."
Juichi: "Nah, jeg ved ikke... jeg har ikke altid været lige let at være i nærheden af. Men jeg ved en ting...

"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Billeder20100110frstekameratmnin-4

..Uden dig var det gået galt dengang… Rigtig galt."

"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Billeder20100110frstekameratmnin-3

...

INFO:
Sangteksten er et uddrag fra Bright Eyes' sang "Hit the Switch". Den kan høres her.
Jeg vil ikke oversætte hele teksten her, men sangen handler om jeg-fortælleren , der er deprimeret og drukner sine sorger i alkohol. Dog har han en veninde vestpå, som han ringer til, når han har behov for det. Resten af tiden er hun usynlig og ligegyldig for ham, og alligevel tilbyder hun sin hjælp nårsomhelst, selvom intet forpligter hende til det. Han ved at han er utaknemmelig, hun giver og tilgiver, og han bliver ved med at glemme det. Og selvom han ikke behandler hende særligt godt, er hun det lyspunkt, der holder ham oppe, når hun beskriver sine drømme for ham.
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Empty
IndlægEmne: Sv: "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]   "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 7:46 am

hvor er hun køn, hvad slags skin er hun, det ligner meget fransk resin nemlig
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Empty
IndlægEmne: Sv: "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]   "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 8:17 am

wow god story
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Empty
IndlægEmne: Sv: "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]   "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 10:55 am

Heceta - Tak.. men burde måske have skrevet at Juichi er en han. xD ...på trods af sin spinkle kropsbygning og feminine fremtoning. Han er Ayamis all time favorite bøsseven, men mere om ham senere. Very Happy
Der står i de papirer han kom med, at det er miljøvenlig resin. Ifølge DOA bruger Ringdoll "Canadian non-solvent-based resin with environment protection. It's stronger than ordinary resin, thus cannot be easily broken. Through ultraviolet radiation tests, this resin has anti-UV properties and anti-yellowing. It will distribute a certain fragrance and has a certain degree of transparency. It feels like real, smooth skin."
Det er vist især med de naturlige hudtoner, at det transparente look er tydeligt. Smile Mary har en Ringdoll-krop i whiteskin, og dens resin ser mere almindelig ud, mens Juichis fingre nærmest er gennemsigtige, når lyset kommer igennem dem. xD Dog er jeg glad for den glød, der kommer frem på fotos, særligt på hans ansigt.

lupus-wolfy - Tak. :3 Ville dog gerne have brugt mere tid på den, men det er hundrede år siden jeg sidst har uploadet, og jeg blev nødt til at vise min nye dreng frem. x3 Og det skulle være nu!
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Empty
IndlægEmne: Sv: "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]   "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Icon_minitimeOns Jan 20, 2010 9:35 pm

hvordan er han at posere med ? og hvor lang tid tog det fra du bestilte til de sendte ? han er simpelthen så skøn
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Empty
IndlægEmne: Sv: "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]   "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Icon_minitimeTors Jan 21, 2010 8:23 am

en rigtig god og sød story!! x'3
Jeg syns at han er vildt sød! Især med den flotte wig! og som du ved elsker jeg den trøje Razz
Det er utroligt hvor mange ting du har i deres størrelse! Ser ud som om du har gjort meget mere ud af det, blot ved at have alle de ting i baggrunden.. ^^

Håber du laver flere storyere! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Empty
IndlægEmne: Sv: "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]   "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Try Again [Ringdoll Dylan + MNF Seorin mod]
» Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]]
» "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )
» Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)
» Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: