Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)

Go down 
+3
Kirie
Maru
Willow
7 deltagere
ForfatterBesked
Willow

Willow


Antal indlæg : 14
Age : 34
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 04/01/09

Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Empty
IndlægEmne: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)   Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 11:23 am

Det er en evighed siden, jeg rent faktisk har postet noget billedværk og første gang på det nye resin. Og selvfølgelig er det så et slags meet-up og ikke noget, jeg har fundet på.
Anyway, var til noget yugioh-marathon hygge med Maru-darling, Ari og min søster, som vi så forvandlede til dukke-workshop-hygge-tingeling. Her er i hvert fald nogen af de billeder, min lillesøster tog, fordi hun ikke selv har en abjd. Jeg poster dem i rodet orden, siden min photobucket ikke vil samarbejde og jeg er træt. Kunne vente med at poste dem, men presset... Presset fra dem tvinger mig til at gøre det en sen nattetime (Har ikke andet at lave) Jeg har prøvet at vælge dem, jeg synes er bedst... Om min smag så er den samme som jeres, kan man jo altid diskutere.
Maru - D.O.C Leya, Miel
Ari - kid delf Cherry, Hiikari
Willow - Minifee shushu, Shushu (Fordi Willow bare ikke hang ved og jeg er super uoriginal)
Enjoy! =D
(Jeg ved ikke, om 27 billeder kvalificere sig til img heavy XD)

Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0763
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0769
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0765
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0764
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0777
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0773
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0771
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0779
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0788
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0786
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0795
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0794
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0792
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0801
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0800
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0796
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0804
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0803
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0802
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0811
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0808
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0806
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0819
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0814
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0812
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0822
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0821-1
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) IMG_0820
Sådan =D
Det var meget hygsomt, ikke sandt? ^^


Sidst rettet af Willow Man Jul 20, 2009 11:18 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Empty
IndlægEmne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)   Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 11:58 am

Yaaaay, det var så hyggeligt <3
Gode billeder, bortset fra at Miels wig sidder ret dumt på nogle af billederne D:
Elsker de billeder hvor de sidder sammen alle 3 på bænken ^^
Tilbage til toppen Go down
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Empty
IndlægEmne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)   Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 8:36 pm

Det er godt nok lang tid siden jeg sidst har været med til et stille træf ;___; øv det må man prøve noget oftere, men det ser skide hyggeligt ud! cat
Tilbage til toppen Go down
PuppetMaster

PuppetMaster


Antal indlæg : 7
Age : 31
Geografisk sted : danmark
Registration date : 07/01/09

Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Empty
IndlægEmne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)   Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 11:22 pm

Iiiiiihhh~ Det var mega hyggeligt! Og Hiikari skal nok få nogle Shorts snart! Og øjenbryn.. XD Det må vi gøre igen! TUSIND TAK FOR HJÆLPEN MARU<33
Tilbage til toppen Go down
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Empty
IndlægEmne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)   Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 2:01 am

Neej, hvor ser de ud til at hygge sig sammen... Dukkerne ser meget levende ud på rigtig mange af billederne, synes jeg.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Empty
IndlægEmne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)   Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 8:52 pm

De gør sig rigtig godt sammen i al deres forskellighed! Gode billeder. Jeg synes virkelig man kan fornemme, at I har brugt tid på poseringer og har haft det sjovt med at finde på idéer til fotos. :-)
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Empty
IndlægEmne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)   Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 9:13 pm

Kanone billeder, i har virkelig hygget jer og gjort jer umage Very Happy Elsker personligt de billeder hvor i har brugt kaninburet, ligner et kærligheds drama, noget ala Romeo og Julie Razz Og så den onde der sidder på toppen og mæsker deres elendig hed i sig, mwuhahah x3 Ej, to the pictures! Dejligt valg af varierende poseringer og vinkler Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Empty
IndlægEmne: Sv: Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)   Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Adamski. (kid Delf Cherry)
» To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry)
» The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]
» FØRSTE DUKKE Han Yeon Gi [Delf Lu-Wen]
» Ens kæledyr ligner sin ejer [mnf shushu, pipos dali, mnf soo dark elf, zuzu delf wollfy]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: