Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]

Go down 
+3
Maru
zenni
Animist
7 deltagere
ForfatterBesked
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Empty
IndlægEmne: The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]   The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 12:25 am

Adamski har fået renset sin faceup af før påske - har ikke kunne taget mig sammen til at lave en ny. Men fik alligevel lyst til at tage et billedet af min dreng. Han har været så længe i sin kasse, at jeg helt fik ondt af ham. ^^


The Moon and I
The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] DSC07444Small
Tilbage til toppen Go down
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Empty
IndlægEmne: Sv: The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]   The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 12:38 am

Wow-det ligner ellers at det er meningen han skal se sådan ud...meget uskyldigt og rent udtryk Smile
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Empty
IndlægEmne: Sv: The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]   The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 1:52 am

Han ser meget kær og meget uskyldig ud, men han ser også ud til at have en dyb personlighed ^^
Er det horn han har? *Elsker horn*
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Empty
IndlægEmne: Sv: The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]   The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 2:14 am

Aw ^^ Han er nu sød Very Happy
Jeg overvejer bare, hvad det mon er han kigger på O:
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Empty
IndlægEmne: Sv: The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]   The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 4:10 am

Som Zenni skriver, skulle man tro at det er meningen at han skal se sådan ud. Normalt synes jeg at dukker uden faceup virker "tomme", men det er slet ikke tilfældet her. Jeg kan faktisk rigtig godt lide kontrasten mellem det meget rene og enkle ansigt og de meget klare og gennemtrængende øjne.
Det kunne være interessant hvis du prøvede at fange den "renhed" eller enkelthed i hans næste faceup. Men det er jo helt op til dig, jeg skal jo ikke diktere hvordan din dukke skal se ud Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Empty
IndlægEmne: Sv: The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]   The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 4:15 am

Han er super smuk - han kan sagtens bære ingen face-up at have. Jeg kan godt lide det ansigtsudtryk hans får i kraft af øjnenes placering og den let åbne mund - det siger så ufatteligt meget, synes jeg. Og så er det en super fed baggrund Smile
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Empty
IndlægEmne: Sv: The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]   The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Icon_minitimeFre Maj 15, 2009 4:38 am

Super fedt billed. Så rent. Kan rigtigt godt lide det.
Han har så utroligt meget udtryk, trods den manglende face up.
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Empty
IndlægEmne: Sv: The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]   The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Icon_minitimeLør Maj 16, 2009 8:39 pm

Tak for alle jeres kommentar. ^^

Zenni ~ Det er måske pga. øjnestørrelsen at han virker mere tilstede. Og baggrunden hjælper bestemt meget til. ^^ Med større øjne så mister han det stirrende blik. Så syntes jeg selv han synker hen og bliver mere intetsigende og annonym i udtrykket.

Maru ~ Ja det er horn, de sidder fast med magneter. Det er derfor han har hat på, ellers ville de ikke rigtig sidde fast der hvor jeg gerne ville have dem til at være. ^^

Asrid ~ Ha ha - Det ved jeg ikke! Har tænkt og tænkt, kan ikke komme på en ide´ om, hvad han kigger på. ^^

Pallas ~ Det er præsist de samme tanker jeg havde da jeg prøvede de øjne på ham i påsken. Men selve udtrykket går så hurtigt tabt, at jeg tilsidst lagde ham tilbage i kassen. Tror måske jeg bliver nød til at lade den ide ligge indtil jeg har øvet mig mere på at lave faceup. Desværre passer det neutrale faceup heller ikke vildt godt i virkeligheden, det ser bedst ud på en farvefyldt baggrund. Syntes bestemt heller ikke du diktere - Jeg vil meget gerne høre andre ideér. Very Happy Det syntes jeg selv er utrolig spændene. ^^

Lilly ~ Syntes luts laver flotte molds, de har gode runde former, der tit falder heldigt ud på billeder. ^^

Heceta ~ Tak. Det er jeg glad for at høre. ^^

Det er Yikes øjne han har fået - så mit lille får går øjneløs rundt!!!! Stakkels Yikes - han slå sig lidt for tiden. ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Empty
IndlægEmne: Sv: The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]   The Moon and I [Kid delf cherry / One picture] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Moon and I [Kid delf cherry / One picture]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Adamski. (kid Delf Cherry)
» To nye billeder af Adamski. (Kid delf cherry)
» Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)
» ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]
» the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: