Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på

Go down 
+10
zenni
boots
jeanet kaulitz
lille_Aki
Xandorram
Kurisu
Astrid
MuseumBizarro
theXness
714
14 deltagere
ForfatterBesked
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 10:47 pm

... Efter Oggs koffeinrus, er det måske meget rart at se på noget afslappende. Og endnu en mulighed for at få introduceret et af de kræ, der er landet hos mig for nyligt. ^^

Så her er Indigo. ^^


1.
Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_144-1

2.
Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_140-1

3.
Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_145-1

4.
Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_143-1

5.
Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_139-1

6.
Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_147-1

7.
Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_142-1

8.
Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_141-1

9.
Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_146-1


Han er ikke helt færdig - skal have malet hans hænder, og han skal have en anden paryk, men det går an for nu. ^^


Opdatering:

Flere har spurgt om hvordan hans arme sidder på, så har taget nogle billeder:



Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_195

Sådan her ser leddet så ud. Smile Armene kan ikke være præcist ved siden af hinanden, det er der ikke plads til ... så der er en vifte-agtig tendens (skodformulering XD).


Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_196

Mere led. Læg mærke til hvordan overarmene er kileformede, så der er plads til at de kan passe ind i slidserne. Overarmene er massive; der sidder øskener i hver ende, som elastikkerne (der går gennem overkroppen, hhv. underarmen) sidder fast i. Desværre - for ville egentlig gerne wire ham. Smile


Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_198

Så højt kan armen løftes, når skulderleddet sidder normalt (dvs som intenderet). Læg i øvrigt mærke til at underarmene sidder vifteagtigt ud. Smile


Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_199

Hver anden arm kan løftes på denne måde - der er ikke plads til at det er to arme ved siden af hinanden, som er løftet - armene er for brede til det. Smile


Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_200

Her er skulderleddet drejet en halv omgang (180 grader). Dette gør at armene kan skubbes helt over hovedet på ham, i stedet for bare at sidde ret ud fra kroppen, men det kommer også til at se lidt unaturligt ud med hvordan albueleddene bukker, synes jeg. Smile (Unaturligt og den her dukke...?)


Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på DPP_201

Og et billede nogenlunde forfra. Man kan som set ovenfor godt tage billeder fra siden af ham, men synes det ødelægger effekten, når man kan se at armene er flade foroven. Smile


Sidst rettet af 714 Ons Aug 19, 2009 7:26 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
theXness

theXness


Antal indlæg : 129
Age : 33
Geografisk sted : Hillerod [NS]
Registration date : 29/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 10:56 pm

Ö omona omona~
Hvor er han nuttet XD Kan godt lide billederne er så enkle, så man kan suge ham helt til sig . . . . kan man sige det? Razz
Men tror det bliver en spændende æra, glæder mig til at se mere.
Tilbage til toppen Go down
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 11:19 pm

Det er godt nok den fedeste ( og jeg er bestemt ikke til små dukker) og sejeste, cooleste og über lækreste dukke jeg nogensinde har set!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 11:19 pm

Yay, han er nizzle x3
Kan godt lide, at billederne er lidt mørke - det er rigtig godt for stemningen ^^
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 11:59 pm

Det ser virkelig fantastisk ud med de mange arme! Man bliver helt tryllebundet af at kigge på dem! ÖoÖ
Glæder mig til at se det færdige resultat. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 12:17 am

Den dukke er altså bare for SEJ! Elsker de arme xD Det er en super flot face-up, er vild med den :3 Gode billeder trods det er lidt mørkt, men det kan vi forbande det dumme danske gråvejr for Dx
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 1:24 am

elsker bare de arme!! glæder mig til at se mere >_<
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 4:52 am

Awr hvor sejt. Havde hun alle de armbånd med, eller? Og hvordan dælen fik du hende i den kjole?!


^^
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 4:59 am

Jeg kan godt lide at du viser flere og flere arme for hvert billede... Smile

Han er så sød.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se hvordan de arme er sat på - fra siden og bagfra uden tøj..
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
zenni

zenni


Antal indlæg : 86
Age : 50
Geografisk sted : Frederiksberg
Registration date : 29/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 5:01 am

Bliver da også hele tiden overrasket over hvad der eksisterer inde for denne skønne verden...

Hvor er den bare smuk og dejlig, helt utroligt med de arme, troede faktis først det var photoshoppet. scratch

Glæder mig til at se hva du kan finde på albino
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 10:03 am

Ihh, jeg har set på den smukke mold flere gange, det er en fantastisk idé og det ser så utroligt gennemført ud <3 Og så er jeg vild med øjet i panden, der er lidt skjult men stadig lurer lidt ud ö

Edit: Helle for IKKE at skulle restringe ham xD
Tilbage til toppen Go down
Gigglegeek

Gigglegeek


Antal indlæg : 54
Age : 51
Geografisk sted : Østerbro
Registration date : 29/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:19 am

Wow.... alle de arme... o_O Indigo er en instant fav!

Igen er jeg "in awe" over dine fantastiske evner til at posere dine dukker så varieret og perfekt.
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 7:07 am

Tak for kommentarerne allesammen! Very Happy

Jeanet - det er en han, og ja, han kom med al tingel-tangelen. XD Det eneste han ikke kom med var parykken (et leftover fra min littlefee El). Han skal dog have en længere, som jeg håber kommer her omkring d. 1. ^^
Kjorteltingen har noget snøreværk i siderne, så man heldigvis kan åbne den en hel del op i ærmet. :S Det var dog stadig lidt kringlet. XD


Boots - Armene sidder fast i ét skulderled, som har en slids pr. overarm. Overarmene er kileformede, og derfor ikke mere end et par mm øverst. Smile Skal tage nogle billeder ved lejighed. ^^

Manna - Arggg, restringing spøger man ikke med! 8S Overarmene er massive, dvs. der er skruet øskener i den øverste del af armen, og så går der elastikker (3 stk. pr. sæt arm) gennem overkroppen. Desværre sidder de øskener ikke pokkers godt fast i resinen, så gæt hvem der allerede har skullet genmontere tre stk. arme (og en hånd) D8

Giggle - Takker! ^^ Mæh, posering, det klarer han for det meste selv. XD Er også lidt bange for at pille for meget ved ham ... se ovenfor. XD
Tilbage til toppen Go down
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:21 pm

Squee! Tænk at du har en lotus near! Det er så supersej en dukke. Og der må være en del muligheder i at posere med alle de arme Smile
Ansigtet er utrolig nuttet. Kan godt lide at faceuppen understreger det lidt drillesyge og tvetydige udtryk. Er det din egen facep eller kom dukken med den?
Rigtig mange gange tillykke - håber du spammer ham jævnligt Smile
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 10:00 pm

Zidora - Mange tak! Very Happy Ja, så den og tænkte det var den mærkeligste dukke jeg endnu dog havde set - så jeg var nødt til at have den. XD Har ikke haft pillet så meget ved hans arme - sagen er at øskenerne sat ind i hans arme relativt nemt falder ud. :S På den ene side er der flere arme at gøre godt med, men på den anden side kan man kun køre (over)armene op og ned i forhold til hinanden, og så dreje selve det store skulderkugleled, som overarmene sidder fast på. Det bliver også lidt et spørgsmål om vinkel, da man helst skal se armene lige på - ellers lægger man mærke til at de er flade. Smile Hmm, må hellere lige tage nogle billeder af hvordan de arme sidder fast. ^^;

Ja, det er min egen faceup. Very Happy Lidt sjovt at kunne lave noget mere ... fantasyagtigt end jeg ellers plejer. ^^
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 12:26 am

Ej hvad sker der for mængden af "must haves" i din varetægt!

Hvor er han sej, er helt vild med hans faceup, Har du selv lavet den eller er den custom? - Har ikke set hjemmesiden, så spørger måske dumt xD

Han er rigtig flot, og sjovt sat sammen, forstået sådan at jeg ikke helt forstår hvordan lotus-armene, eller hvad man skal kalde dem, passer sammen med bat-ørene, Men nizzle, det er han!
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 7:30 am

Miki - hæ hæ tak! Very Happy Synes også at weirdokvotienten i samlingen er steget en del på det seneste. XD Jeg har selv lavet faceuppen. Very Happy Jeg har en teori om batørerne: Oprindeligt havde skaberen en dukke ved navn Near, som havde flagermusører og hugtænder - og så besluttede hun sig for at lave en endnu mærkeligere version, med 8 arme og et tredie øje. Ørerne er dog sat fast med magneter, så man kan godt pille dem af (men hvem gider det? 8D) Selv tændte jeg på dukken for dens gennemførte weirdhed. Tre øjne! Otte arme! Hugtænder! Flagermuseører! I'm on! 8D

Har i øvrigt lige opdateret første, oprindelige post med nærbilleder af hvordan armene fungerer. ^^
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 8:18 am

Jeg glemte at spørge - kan han egentlig stå op? Kan du få ham til at balancere med alle de arme?

Det ser helt fantastisk ud dén måde armene er sat i på; men hvis de skulle have været ligesom alm. arme, så ville det nok have set mega-underligt ud foroven ved skulderen - så det er da ganske smart fundet på. Jeg så engang noget lignende - eller måske den samme - på Flickr... Der var een der lavede sådan nogen selv. Er det een af dem du har købt, måske? Eller er han fra eet af dukkefirmaerne?
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 9:04 am

Boots - Ja, det kan han godt, og det går egentlig overraskende nemt (hans ben er lidt drilske, ligesom en almindelig dukkes kan være. Har tænkt mig at wire ham, når jeg finder noget passende ståltråd) - tror simpelthen det er fordi at armene er i balance - der er jo ikke nogen af dem der stikker helt vildt langt bagud eller noget. Smile
Ja, tror også det er den eneste måde at gøre det på med mange arme. ^^ Lyder sandsynligt med at det er nogenlunde den samme på Flickr - det er den her kinesiske pige der selv laver dem. Smile Det kan man også godt se - ansigtet er fx ikke så 'glat' og rundt i det som ansigter er fra rigtige firmaer, og der er også småbitte luftbobler på nogle af hendes andre dukker. Men det er også sjovt at have noget der bliver lavet i så små kvantiteter. Smile Fx synes jeg Soom laver superlækre og meget flotte ting af høj kvalitet, men jeg synes også det bliver lidt kedeligt når der nærmest er flere hundrede mennesker der har samme dukke som man selv har. Smile Synes det er sjovt både at have meget 'kendte'/populære dukker og mere obskure dukker. Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Empty
IndlægEmne: Sv: Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på   Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*
» Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up
» Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET
» Den gamle feedback-oversigt (opdateret til d. 18. september 2008)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: