Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 In The Garden (Dz shoyo cat)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
aik0hime

aik0hime


Antal indlæg : 48
Age : 32
Geografisk sted : denmark
Registration date : 30/01/09

In The Garden (Dz shoyo cat) Empty
IndlægEmne: In The Garden (Dz shoyo cat)   In The Garden (Dz shoyo cat) Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 8:59 pm

For et par weekender siden var jeg på besøg hos min farmor, Kasumi kom selvfølgelig med! men da jeg skulle lave lektier kedede hun sig UTROLIGT meget så jeg sagde hun kunne gå lidt rundt i haven Very Happy! det gjorde hun så ^^! UNDSKYLD KASUMI Dx! (hun er blevet lidt forsømt ...)

In The Garden (Dz shoyo cat) 1

In The Garden (Dz shoyo cat) 2

In The Garden (Dz shoyo cat) 3

In The Garden (Dz shoyo cat) 4

In The Garden (Dz shoyo cat) 5

In The Garden (Dz shoyo cat) 6

In The Garden (Dz shoyo cat) 7

In The Garden (Dz shoyo cat) 8

In The Garden (Dz shoyo cat) 9

In The Garden (Dz shoyo cat) 10

Tak for kigget
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 137
Age : 33
Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg
Registration date : 21/08/09

In The Garden (Dz shoyo cat) Empty
IndlægEmne: Sv: In The Garden (Dz shoyo cat)   In The Garden (Dz shoyo cat) Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:37 pm

Orv, hun er da godt nok kær! Elsker billed 4, hun ser bare så ekstrem sød ud der <3
Tilbage til toppen Go down
http://sasakikouishi.deviantart.com
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

In The Garden (Dz shoyo cat) Empty
IndlægEmne: Sv: In The Garden (Dz shoyo cat)   In The Garden (Dz shoyo cat) Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:47 pm

Hun ser ud til at nyde at være ude i haven.

Sikken sød pige - og dine billeder er rigtig gode. Det var en nydelse - tak. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Gæst
Gæst




In The Garden (Dz shoyo cat) Empty
IndlægEmne: Sv: In The Garden (Dz shoyo cat)   In The Garden (Dz shoyo cat) Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:45 am

Hun har nogle fantastiske øjne.
Jeg har altid været glad for Shoyo molden, og er faktisk glad for at der findes en i danmark xD
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

In The Garden (Dz shoyo cat) Empty
IndlægEmne: Sv: In The Garden (Dz shoyo cat)   In The Garden (Dz shoyo cat) Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:43 am

hvor er hun bare kær >_< og jeg er helt vild med hendes uskyldige blå øjne <3
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

In The Garden (Dz shoyo cat) Empty
IndlægEmne: Sv: In The Garden (Dz shoyo cat)   In The Garden (Dz shoyo cat) Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:15 am

Aw, hun er virkeligt dejlig! Very Happy
Det er nogle finde billeder og gode, naturlig poses Very Happy ^^
Tilbage til toppen Go down
aik0hime

aik0hime


Antal indlæg : 48
Age : 32
Geografisk sted : denmark
Registration date : 30/01/09

In The Garden (Dz shoyo cat) Empty
IndlægEmne: Sv: In The Garden (Dz shoyo cat)   In The Garden (Dz shoyo cat) Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 1:11 am

Saki- jah hun er simpelthent så extremely bedårende x3!!! hun er så nutted med de katte øre og hendes lille smil x3<3 *love* og stadig bevaru hun sit lidt mystifystiske elver/skov/spøgelse/skummelhed/noget med de blå popilløse øjne.!

boots- Kasumi elsker naturen! hun smelter simpelthent sammen med den så snart hun bevæger sig udenfor. hun er min lille skovnymfe x3<3 det er så dejligt hun simpelthent passer så godt ind i alle slags haver! hendes farve er helt klart grøn! sys nu ellers billederne er en smule grynede (taget med en mobiltelefon) men tak ^^ Kasumi siger også tak hun er helt sagelig efter alle de komplimenter!

Pawky- SHOYO<3 jeg faldt bare for hende sekundet jeg så hende i den her version xO! med øre NYUH! så jeg MÅTTE bare have hende! hendes mold er SÅ fantastisk helt unik og virkelig bare uimodståelig smuk! jeg bliver bare aldrig træt af det ansigt .... kroppen derimod ... hate på singlejoint!

lille_Aki- JEG ELSKER DEM! det er nok de mest udtryksfulde og udtryksløse øjne ever man kan få SÅ meget ud af dem xO! uff glasøjne uden popiler er for dejlige x3!

Astrid- tjah ... det ikke nemt med en singlejointed krop xD!! (elsk på min nye active line fra fairyland) men tak for det! tusind tak! jeg er glad for at jeg da kan få det til at se naturligt ud (ikke fordi at jeg skjuler hendes knæ under kjolen for ikke at vise hvordan de er ude af led nej nej overhovedet ikke, og niks jeg tager sleeeeet ikke billeder i vinkler hvor man ikke kan se ledendes akavede sammensætning^^'' *fløjte fløjte*)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





In The Garden (Dz shoyo cat) Empty
IndlægEmne: Sv: In The Garden (Dz shoyo cat)   In The Garden (Dz shoyo cat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
In The Garden (Dz shoyo cat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mine to dejlige piger <3 [DZ Shoyo-3] og [RS Mei]
» Toughts of Elisabeth [Dollzone Shoyo ver 3]
» *~Fear is red as fire~* (Dollzone Shoyo[Cloud] og Soom Minette[Xavia])
» *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!
» ~Wet Garden~ [AoD Rao]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: