Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!

Go down 
+7
Nerdystreak
Heceta
Beatie
lille_Aki
Astrid
dark_dream
manda
11 deltagere
ForfatterBesked
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:33 am

Lidt random billeder efter lang tids inaktivitet. Har givet Ayami lidt af en makeover. Ny faceup og ny wig. Smile Piercingerne er fra sidste faceup, men dem har jeg vist heller ikke vist frem endnu. Er blevet lidt "nyforelsket" i hende, en makeover kan kun anbefales, hvis du har set dig lidt træt på din dukke. n_n Undskylder manglen på tøj - det kom der lidt meningsløs/kunstnerisk nøgenhed ud af. xD
Kommentarer modtages meget gerne. :3

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Re-exposureofRotationofP9020226
Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Re-exposureofRotationofP9020241
Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Re-exposureofRotationofP9020243
Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! RotationofP9020219
Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! RotationofP9020221
Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! RotationofP9020225
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:06 am

WOW DEN WIG ER HELT FANTASTISK!!!!!
og hendes nye face-up er super!

elsker billede 1 ved ikke hvad der er over det men det er bare flot!
glæder mig til at se hende med tøj på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:10 am

Hvor er hun blevet lækker D<
Hvor har du fået plastikdreads dimserne henne?
Har ledt efter nogle xD
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:14 am

Med en lækker krop og nøgenhed gør lidt kunstnerisk nøgenhed ingenting Very Happy
Wiggen er superfed og passer rigtig godt sammen med gogglesne ^^
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:56 am

total nice wig!! elsker farverne <3 hun er rigtig smuk >_<
Tilbage til toppen Go down
Beatie

Beatie


Antal indlæg : 39
Age : 39
Geografisk sted : Nyborg
Registration date : 29/12/08

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:53 am

Wow, så smuk <3

Hun har det bedste udtryk i ansigtet. Dejligt rolige øjne. Det er fedt med den naturlige/dæmpede faceup. En pige så smuk behøver ikke gejles op med tonsvis af "makeup". ^^
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 7:15 am

dark_dream> Tusind tak. :3 Håber på snart at få syet noget sort/grønt/blåt tøj, der matcher wiggen. Hendes nuværende tøj matcher de to forrige. xD

Pawky> Det kræver en sjov forklaring. Engang i januar købte jeg et grimt mini-juletræ i en X-tra butik, fordi de der blå dimser sad på som pynt. har dog først fået dem brugt nu, men ideen har været der længe. xD Og nu har jeg et juletræ i MSD-størrelse. 8D Men alverdens plasticdimser kan bruges. Man kan også i X-tra eller Panduro hobby købe gennemsigtige plasticstrips/rør i neonfarver. :3

Astrid> Mange tak. :3 Hendes krop er også meget babe-agtig, så det er jo fristende. xD

lille_Aki> Tak! Very Happy

Beatie> Tusind tak, jeg er også utroligt glad for at jeg lavede hende en ny faceup, der mere er i harmoni med hendes træk. Smile Og øjnene bidrager også til det drømmende udtryk, de er købt af Lotte Rotten. 8D <3
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 7:24 am

Hvor ser hun bare cool ud, elsker hendes blå tema Very Happy Tror hun ville blive gode venner med min Bonnie Blue når hun ankommer.
Lækker lækker wig, og hendes labret klæder hende utroligt godt. Smuk Pige
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 7:57 am

Heceta> Mange tak. Smile Jeg var faktisk ikke i stand til at fjerne hendes labret med faceuppen, så jeg måtte lave den nye faceup "ovenpå" o__o Man ser dog ikke limen så tydeligt. Hvordan fjerner man piercinger sat fast med sekundlim? Sprit virkede ikke... Acetone? O_o
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 8:02 am

du fjerner dem med kraft, der er ikke andet at gøre og så må du skrabe den overskydende lim væk med noget skarpt. Der findes vist ikke noget der kan opløse sekundt lim, derfor man skal passe på med det
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 9:22 pm

Ah, okay. xD Kan være det var kontaktlim, der kan opløses med sprit, jeg har nok husket forkert. Min mor forslog at bruge et stykke sytråd/fiskeline til at liste rundt om piercingen og elles "skære" limen igennem på den måde. Smile Det burde i hvert fald ikke skade resinen, så det kan være jeg prøver det, hvis det bliver aktuelt.
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 12:31 am

Jeg synes, hun har et super fedt og originalt look! :-) Er vild med håret.
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 9:15 am

mega fedt hår Smile det er rigtig cool er vild med det blå der ^^
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 6:56 am

Hvor er det bare cool og anderledes! Glæder mig faktisk til at se hende med tøj på xD
Hendes ansigtsudtryk er bare genialt og passer SÅ godt. *_*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:46 am

Coolt hår XD Det først og det sidste billede er jeg helt vild med ^^ Hendes øjne ser så drømmende og henførte ud ;D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 8:50 pm

Seeeeeeeeeeejt hår! XD Det kan jeg riigtigt godt lide. Hun er smuk..


Sidst rettet af Fiie Tirs Jun 08, 2010 3:44 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:07 pm

Uwaah OoO Hun er flot!! rigtig godt lavet! thumbs up XD elsker bare hendes ansigt, så smukt!
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Sponsoreret inhold





Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!   Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu]
» Welcome to my hostle (luts dukker) GORE ADVARSEL
» If Winter Ends... [Souldoll Soulkids Mayu] - mange billeder!
» Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]]
» Mayu is Home! TwT ~~[Minifee Dark Elf Soo]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: