Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Empty
IndlægEmne: Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu]   Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 7:57 am

Indtil i dag havde min kære pige haft den samme faceup altid, og da det var min første, var den ikke så pæn igen... xD Den var også ret voldsom i forhold til den nuværende, og da Ayami har for vane at lave facepalm (stramme elastikker ftw XD), var faceuppen efterhånden ret ridset af hendes nådesløse hænder... De nyttede ikke længere at reparere, så endelig fik jeg mig taget sammen til at fjerne den.
Den nye er meget lys og blød i forhold til den gamle, men den matcher parykken og passer bedre til hendes mold, synes jeg. Den gamle forsøgte at gøre hendes øjne større at se på, men jeg tror i højere grad jeg kan værdsætte hendes ret realistiske asiatiske ansigtstræk nu. Blushingen er også bedre denne gang, men lidt "poser under øjnene" for at gøre det mere livagtigt. Smile Jeg er dog stadig dårlig til at lave en ordentig øjenskygge/eyeliner, det vil bare ikke sidde fast. Ris, ros og råd er meget velkomne. n_n
Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] P4250721-1
Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] P4250731
Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] P4250745
Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] P4250749
Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] P4250751
Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] P4250753-1
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu]   Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 8:12 am

Min første reaktion var; "Hold kæft, hvor er den nedtonet, i forhold til den forrige! Hvordan skal det nogensinde kunne passe til hendes karakter?", men så snart parykken kom på, kan jeg godt se hvad du mener. Det klæder hende rigtig godt! Og selvom du siger, at du er dårlig til eyeliner, så synes jeg du er sluppet godt fra det. Synes på en og anden vis, at det ser meget realistisk ud, fordi mange jeg kender, mest ligger eyeliner ude i øjnkanten og så op til midten af øjet ^^ Farverne har du i øvrigt ramt rigtig godt 8D

Hvis jeg lige må komme med to gode råd, der vidst mest er om smag og behag, så skal du passe på med, ikke at starte øjnbrynene for tæt inde i panden :0 Og så ville jeg personligt foretrække, at undervipperne var i sort, men som sagt er det smag og behag ^^

Btw; candyfloss-parykken er SÅ lækker <3
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu]   Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 8:31 am

Charlie - mange tak for kommentaren. Very Happy og jep, den er nedtonet i forhold til den første.. men måske mest fordi den første var så voldsom. XD Var bare træt af at hun så meget hård (nærmest ond) ud, ligemeget hvilken wig hun havde på, det begrænsede hendes stil ret meget...Denne faceup er lidt et eksperiment, ville lave noget mere blødt og forårsagtigt. Tror også hun får mere af sin gamle stil igen, når der kommer øjenvipper (og måske den velkendte skønhedsplet?) på igen. Og jep, tilføjer måske også nogle mørkere vipper, havde bare et candyflossflip idag... 8D Er også lidt bange for at en masse eyeliner vil tage opmæksomheden fra brynene, må vel finde en balance.. n_n
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu]   Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 8:38 am

damn!! hun ligner en helt anden, på det sidste billede! :O
Syns dog osse at det er blevet rigtig flot!!

og osse at hun ser lidt for nuttet ud, end hendes tidligere faceup.. :/
MEN det er blevet rigtig godt!! ^w^ (især med den sidste wig til hende! selvom jeg elsker den anden)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu]   Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 9:01 am

wolter - Ja, det er sjovt som hun kan se forskellig ud. :3 Og mange tak...Og hun skal ikke bare være nuttet. n__n Hun skal nok blive sej, hun får måske en piercing eller to, og jeg kan jo også nå at tilføje noget på makeuppen. Wink
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu]   Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Icon_minitimeMan Apr 27, 2009 5:30 am

Jeg elsker hvordan face-up'en markere hendes ansigts træk Smile Synes øjenbrynene er flotte fordi du har valgt at lade dem fade fra lille til lyserød Very Happy Det passer bare super med øjnene, så det var godt udnyttet! Synes også om øjenvipperne at de så diskrete. En ting der måske kunne have været lagt mere i var mere blushing, men egentlig har hendes resin en glød i sig selv ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Empty
IndlægEmne: Sv: Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu]   Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ayami's nye face-up [Souldoll Soulkids Mayu]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Face-up Wiki - Alt ang. face-ups!
» Ayami - Makeover [Souldoll Mayu] advarsel - nøgenhed!
» Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]]
» Kan 'Warhammer-maling' bruges til face-up? + Et par andre face-up spørgsmål.
» Mayu is Home! TwT ~~[Minifee Dark Elf Soo]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: