Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Empty
IndlægEmne: the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]   the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 11:38 am

Som nogle måske allerede læste i Hirin's photostory, var vi ude hos min mormor igår, og havde slæbt vores dukker med.

Jeg fandt en lille billedramme, som jeg tænkte at kunne bruge til billedet jeg ville tage til månedens tema "the day before..."
Og havde egentlig tænkt mig at låne Hirin's Chun Hei til personen der skulle i billedrammen, og fik da også taget et par billeder af hende med Takkeru's hvide wig og
Hirin's halv færdige koreanske klædedragt... men så endte det med at mig og Hirin prøvede at bytte rund på dukkerne's tøj...
hvilket resulterede i at Takkeru fik kjole på [billede xXx] og så kunne jeg jo ligeså godt bruge ham.
(vi havde en del mere sjov ved at bytte om på både tøj og wigs - uredigerede billeder xXxXxX)

Da billederne ikke har noget med hverken Yuya eller Takkeru's historier at gøre, har jeg valgt ikke at lave en photostory ud af det.
Men her er de bedste billeder jeg fik taget (der er lavet lidt i photoshop)...

the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] DB1
the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] DB2-lille
the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] DB3-lille
the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] DB-lille
the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] DB4-lille
Og ja jeg er godt klar over at billedet i billedrammen ikke er ens på alle billederne... men det var satme svært, bare at få det til at se nogenlunde ud.


Og så er der - beware of a bit of NUDITY - lige dette billede X, som Hirin tog, mens jeg var så flink at hjælpe hendes Chun Hei i en nice pose (billed 7 i Hirin's photostory). Stakkels Yuya blev udnyttet groft af Hirin, mens Chun Hei havde snuppet hans tøj...
Takkeru's PRIDE er ikke så stejl som Yuya's, og han havde derfor intet imod at rende lidt rundt i en kjole.
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Empty
IndlægEmne: Sv: the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]   the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 1:24 pm

Elsker stemningen på de billeder, meget følelsesladet. Lækker detalje det med tåren på hans kind ^^b
Skyggerne skaber sådan lidt mystik som om der er en eller anden hemmelig fortid (selvom der som sagt ikke er).
Dejlige billeder~
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Empty
IndlægEmne: Sv: the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]   the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 7:38 pm

stemningen er god i billederne...
haha Yuya er da heldig med at man faktisk ikke kan se hans ansigt på billedet! XDDDD
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Empty
IndlægEmne: Sv: the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]   the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Icon_minitimeLør Dec 05, 2009 8:06 am

Uh hvor fint med sådan en lille ramme ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Empty
IndlægEmne: Sv: the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]   the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 7:06 am

awww.. en rigtig dejlig lille billede tråd, som passede rigtig godt til "the day before" Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Empty
IndlægEmne: Sv: the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]   the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 11:07 am

wolter skrev:
awww.. en rigtig dejlig lille billede tråd, som passede rigtig godt til "the day before" Very Happy
'

Ja sys selv de blev så fine, at det virkeligt var svært at vælge ét ud til udfordringen... ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Empty
IndlægEmne: Sv: the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]   the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]
» Randomness... (lots of pics) [LUTs Delf YDER & HARANG]
» My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]
» Outdoor (LUTs Delf YDER & LUTs Delf HARANG)
» Runde Trunde (Han|Luts Lu-Wen ~ Makoto|Crobidoll Nia ~ Timo|Luts El ~ Yuya|Luts YDER ~ Yuki|Iple LE Louis) [heavy load]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: