Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]

Go down 
+2
Isabella
Ponpyon
6 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Empty
IndlægEmne: ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]   ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 6:46 am

Så fik vores dukker også lige en tur ud i det hvide stads.

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 01
Her Hirin, og de tre dukker i kælken - der er klædt nogenlunde på til turen.

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 02
Takkeru og Yuya, der var de hurtigste og fik de bedste pladser i kælken XDDd

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 03
Og her Chunhei, der har fået fodenden... mine drenge er vel nok to rigtige gentlemen hva' X'DDDD

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 04
og så gik det ellers bare der-ud-af!

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 05
og her får de så dagens vildeste tur... for enden af vores have - da vi senere fandt ud af,
at sneen faktisk var for dyb til at kælke...

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 06
~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 07
her efter vi er nået frem til kælkebakkerne... de ligner nogle der lige er blevet sulet,
men det er fordi kælken gled ned i ens fodspor hvis man forsøgte at trække den lige bag en.

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 08
Jeg bildte Takkeru ind at ens hud har rigtig godt af en snemaske, så det ville han lige prøve... eller noget...
kælken kentrede i hans side og staklen røj med ansigtet lige ned i sneen...

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 09
vi var på vej ind, men Takkeru havde åbenbart ikke fået nok...

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 10
Og mens Yuya kunne nøjes med at kikke på, juplede og vadede Takkeru rundt i sneen...

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 11
så meget, at han self endte med at bide i sneen...

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 12
og så skulle det self lige afprøves, om sneen var dyb nok til at lave aftryk ligesom i tegnefilm/tegneserier.

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 13
og så var Takkeru ellers nok frossen og sneet til, så han godt ville ind i varmen igen...
men måtte først - med noget besvær - mase sig gennem den dybe sne...

- BONUS -
~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] 14
ja det er ikke kun dukkerne der må mase sig gennem sneen, sneen gik også mig til omkring knæet...
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Empty
IndlægEmne: Sv: ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]   ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 6:55 am

Det ser rigtig hyggeligt ud må jeg nok sige.
jeg må nok sige at de blev godt "rullet" ind i sne

hold da helt op hvor har i fået meget sne hvor du er. Det er ikek til at fatte før at man faktisk ser billeder af det.
Er glad for at jeg stadig kan gå og være uden for uden problemer.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Empty
IndlægEmne: Sv: ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]   ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 7:17 am

ja kælken kunne ikke rigtig holde balancen hvis de kørte hen over et fodspor.

ja vi skulle være hårdest ramt af sne her i region syddanmark... i går havde vi godt 10cm omk kl 9 og lidt over 20cm ved 18 tiden...
og vi har fået mere sne i nat, så den er sikkert oppe omk 30cm nu...
Men heldigvis er det ikke så koldt igen.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Empty
IndlægEmne: Sv: ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]   ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 8:11 am

os jeg sku os bare gå indtil jeg fandt ud af at sne gik til mine knæ oO"

kan godt lid billederne det ser rigtig hyggeligt ud ^^
Tilbage til toppen Go down
Miwako

Miwako


Antal indlæg : 58
Age : 33
Geografisk sted : Køge
Registration date : 31/12/08

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Empty
IndlægEmne: Sv: ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]   ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 10:10 pm

Vildt der er så meget sne! :O

Her går det kun til anklerne..

Men sikke nogen hyggelige billeder, gav mig kæmpe smil på læben og helt lyst til at løbe ud og lege med dem Very Happy
håber de har fået varmen igen ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Empty
IndlægEmne: Sv: ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]   ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 6:38 am

Et rigtig dejlig langt eventyr.. x'D
Er det blot din have, eller er du virkelige langt ude og gå? :O
Det ser rigtig godt ud! Får næsten lyst til selv at gå en tur.. hehe
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Empty
IndlægEmne: Sv: ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]   ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 11:05 am

det er både dejligt med alt den sne, og en smule skidt - når man bor på landet, for lokal busserne køre ikke >.<'

Wolter: de første 5 billeder er fra vores have. Det andet sted er godt 2km fra vores hus.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Empty
IndlægEmne: Sv: ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]   ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 5:00 am

Ah, lækre, klare billeder! Det ser ud som en hyggelig dag!
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Empty
IndlægEmne: Sv: ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]   ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 2:13 am

Mary: ja et Nikon D60 kamera er bare heaven. og det var også super hyggeligt... men dog noget irriterende, at det ikke var til at kælke fordi der simpelthen var for meget sne. (>3<)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Empty
IndlægEmne: Sv: ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]   ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]
» Outdoor (LUTs Delf YDER & LUTs Delf HARANG)
» Kys mig rør mig had mig slå mig (senior delf Howl)
» My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]
» Randomness... (lots of pics) [LUTs Delf YDER & HARANG]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: