Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]

Go down 
+4
Amano
gaaralove
manda
AnMaNi
8 deltagere
ForfatterBesked
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 2:11 am

Da jeg stod op i morges fandt jeg Alie I vindueskarmen...

Me: Good morning, what are you up to this.. erhm early?
Alie: Mmhmm just enjoying the sunshine and silence.
Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] 01-2
Alie: It's been so long since there was such gorgeous light as this and it's nice to feel the warmth of the sun again...
Me: I see...
Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] 02-1
Alie: Hi Emmet!
Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] 03
Alie: What! No.. Stop that you crazy cat! Get off of me!!!
Me: *sniggers*
Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] 04
Alie: Awwwe, apology accepted... Yes you are a cute kittycat, but please get your paw off my boob...
Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] 05
Alie: Thanks, see this is much better...
Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] 06


Jeg har ikke fået gjort så meget ud af hendes poseringer, mest fordi det slet ikke var meningen at der skulle komme noget andet ud af det end et billede der viste hendes nye undertrøje frem. (Som Xandorram har lavet for mig <3)
Men så kom Emmet op for at blande sig og så kunne jeg ikke lade hver...


Sidst rettet af AnMaNi Lør Mar 06, 2010 4:26 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 4:11 am

hahahha.. x3 og awww.. Åh, al magt til kæledyr, der pludselig gør et random photoshoot til en photostory. Very Happy
Jeg har lige fået en kasse med en dukkekrop ind af døren, og min kat er allerede ved at undersøge mulighederne for at sove i dukkeæskens låg (og det er altså væsentligt mindre end katten xD)
Fedt hvordan dialogen gør hele situationen endnu mere komisk. :] Dejligt skiftende vinkler også, man skulle tro at du havde planlagt at Emmet ville være med. Wink
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
gaaralove

gaaralove


Antal indlæg : 127
Age : 29
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 4:54 am

Hehe, herlig photostory, elsker det fjerde billede, hvor din kat prøver at angribe dukken xD
Og hun er rigtig fin ;3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 6:18 am

Smukhed Very Happy!<3
Og katten er oss' fin he Razz ~
Tilbage til toppen Go down
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:26 am

Ihi mange tak!

manda, ja sådan gør mine katte også når der kommer noget der bare tilnærmelsesvis ligner en kasse ind af døren!
Jeg ville ønske at Emmet var til at posere med, så ville han nok ikke skulle mase sig ind i en photoshoot for at få taget billeder. XD
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 12:57 am

rigtigt sjovt.. ser rigtigt godt ud

blev lige en sek urolig for wiggen om den nu kunne holde til katte kys på den måde...

og forresten smuk kat, ligner en kat jeg havde en gang...
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 6:11 am

HAHAH!! xD Min ene kat havde osse engang et problem med mine dukker (mest Ikras's wig)
Dog genialt!! x'D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 8:50 am

hvor er det bare sødt mega sød pige og kat du har Wink

og utroligt du lader din kat komme så tæt på. hun kunne jo få ridser der hvor katten nærmest kradser efter hende xD
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 12:49 am

haha^^så sjovt:) "Get your paw off my boob" >.< lol^^ og det er også så sød at din katte kan godt lide hende^^ meget sød photoshoot^^ Kan virkelig godt lide belysning, og farvene er så bløde med den lys og katten^^ (um, håber du forstår hvad jrg mener, er lidt forviret selv, om hvordån man skrive det på dansk:P)
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 1:24 am

Hihiihi Mange tak for kommentarene. ^^

Tiko Begge mine katte er meget stille og rolige så jeg har ingen betænkligheder ved at lade dem komme nær mine dukker, dog kun under opsyn ellers ville der nok blive gnasket lidt fingre og ikke mindst hår. >.<'
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 8:42 am

Nåårh! Fine billeder, sød historie ... Og så er jeg vild med "pote-i-ansigt-billedet". Aww! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Empty
IndlægEmne: Sv: Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]   Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sunshine and kittycats! [CP Delf Lishe]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kunsten at lave Kastaniedyr (Zuzu delf WOLFFY og Kid Delf ANI)
» Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI)
» New Arrival... [Alie - Delf Lishe] [Aoife - MNF Shiwoo girl] [Nohely - MNF Miyu]
» ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]
» going down is faster than going up! (LUTs Delf HARANG & LUTs Delf YDER)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: