Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 klister- tatooveringer, kan man bruge det??

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
mellaney

mellaney


Antal indlæg : 169
Age : 32
Geografisk sted : Odense
Registration date : 04/04/09

klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Empty
IndlægEmne: klister- tatooveringer, kan man bruge det??   klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Icon_minitimeTors Jun 03, 2010 7:31 am

Hejsa^^

Jeg har lige fået min chiron med hjem, men han skal have sig en tatoovering på ryggen.

Kan man bruge en normal tatoovering til de der 5 kr i automater hvor man dupper vand på også sidder den der eller er det en special slags man skal bruge??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Empty
IndlægEmne: Sv: klister- tatooveringer, kan man bruge det??   klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Icon_minitimeTors Jun 03, 2010 7:36 am

Så vidt jeg har læst mig til, så er det at lave en tatovering lidt ligesom en faceup? Og det ville vel også være nemmest, så er man hundrede på at kunne fjerne den igen.
Ellers, kan du prøve en lille af de der duppe-tatoveringer på indersiden af headcappen måske, og så hvordan de sidder fast på resinen og sådan. Nu håber jeg det hjalp lidt Cx
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Empty
IndlægEmne: Sv: klister- tatooveringer, kan man bruge det??   klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Icon_minitimeTors Jun 03, 2010 7:52 am

Jeg skulle mene at du godt kan bruge dem, bare husk msc for at være sikker på at de kan komme af igen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Empty
IndlægEmne: Sv: klister- tatooveringer, kan man bruge det??   klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Icon_minitimeFre Jun 04, 2010 1:12 am

Der er masser af dukke firmaer der bruger den slags tatoveringer ^^
Men som sagt, bare husk msc. Både før påføring og efter Smile
Tilbage til toppen Go down
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Empty
IndlægEmne: Sv: klister- tatooveringer, kan man bruge det??   klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 7:18 am

Jeg har selv prøvet at bruge dem flere gange. de har ikke efterladt mærker eller noget men synes det er besværligt at gøre rent bagefter ^^
jeg vil nok anbefale at bruge msc både før og efter, så er du da sikker på at det ikke efterlader mærker, og så holder det også bedre (de bliver hurtigt slidt).
du behøver ikke bruge msc, men gør det hvis du vil have den til at holde længere : )
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Sponsoreret inhold





klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Empty
IndlægEmne: Sv: klister- tatooveringer, kan man bruge det??   klister- tatooveringer, kan man bruge det?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
klister- tatooveringer, kan man bruge det??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvilke voks kan man bruge til wigs???
» Nyt kamera, skal bruge ideer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: