Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 . Monotone . (AIL Elijah)

Go down 
+2
boots
Mika
6 deltagere
ForfatterBesked
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

.   Monotone  . (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: . Monotone . (AIL Elijah)   .   Monotone  . (AIL Elijah) Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 3:34 am

*host host* det er lang tid siden jeg har postet noget ^_^' Har haft en længere periode hvor interessen for hobbyen er røget sig en tur... MEN jeg har langt fra lagt den på hylden! :3 det kilder i fingerene for at komme igang igen så jeg besluttede mig for at få vist Mammons nye face-up frem ^^ så jeg besluttede mig at afprøve mit "ministudie" - det er desværre lidt småt til en hel dukke så i må nøjes med et hoved ^^' jeg mangler dog nogle ordentlige lamper så jeg kan få det rigtige lys ~ og gad ikke til at redigere billederne fordi jeg er doven men de er nu også fine nok som de er cat men et hurtigt lille photoshoot herfra : ) jeg unskylder på forhånd de mange lidt ens billeder men det må i lige overleve : P


.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010085



.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010077



.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010074



.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010070



.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010069



.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010067



.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010064



.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010060



.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010055



.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010056


. Monetone .



~* Og så lidt i farver :3 *~


.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010048


.   Monotone  . (AIL Elijah) P1010051

Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

.   Monotone  . (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: . Monotone . (AIL Elijah)   .   Monotone  . (AIL Elijah) Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 3:42 am

Ej - hvor ser han realistisk ud - især på det andet billede... Det ligner et rigtigt 'menneske' hovede....
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

.   Monotone  . (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: . Monotone . (AIL Elijah)   .   Monotone  . (AIL Elijah) Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 3:50 am

Ih Mika, det lyder godt du stadig har lysten til hobbyen ^^

Mammon er så skøøøn! Og sjov ide at lave shoot med hans hoved haha
Tilbage til toppen Go down
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

.   Monotone  . (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: . Monotone . (AIL Elijah)   .   Monotone  . (AIL Elijah) Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 4:17 am

Super lækker face up, Mammon er en af de smukkeste dukker her på rg, efter min smag.
Jeg syntes at han fungere rigtig godt i sort hvid, elsker øjenvipperne!
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

.   Monotone  . (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: . Monotone . (AIL Elijah)   .   Monotone  . (AIL Elijah) Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 4:19 am

Hvor er det dejligt at se dine billeder igen! Very Happy Face-uppen er super lækker, jeg elsker øjenvipperne!
Sådan et ministudie har jeg også tænkt på at lave sometime. XD Det ser ud til at fungere godt. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

.   Monotone  . (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: . Monotone . (AIL Elijah)   .   Monotone  . (AIL Elijah) Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 9:55 pm

Sikke en god ide med ministudio. ^^ Og utrolig flot dukkehoved, og faceup. Er vild med munden, det ser virkelig anderleders ud med tænder. Det kan jeg godt lide. ^^
Tilbage til toppen Go down
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

.   Monotone  . (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: . Monotone . (AIL Elijah)   .   Monotone  . (AIL Elijah) Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 2:16 am

Boots - tusind mange tak Very Happy er også helt vild med at han er så realistisk


Jeanit kaulitz - Jo tak : ) kan sku ikke lade den ligge. Hehe tja der vist ikke helt plads til en hel dukke (eller også var jeg bare for doven til at fine en krop frem ^,^')


Anmani - rigtig mange tusind tak! Very Happy er glad for at du kan lide ham : ) er også selv rigtig glad for mit kameras Sort/hvid funktion


Chazzi - mange tak det er rart at høre : ) Jeg har ikke selv lavet face-up'en men jeg skal give de søde ord videre ^_^ ang. ministudiet så kan jeg da lige sætte linket til den side hvor jeg fandt med det op i tråden : ) det virker rigtig godt - man skal bare have nogle gode lamper ^^'


Animist -mange tak : ) er glad for at høre at i alle synes om ham. ja han er lidt anderledes med den mund og hans øjne er meget små men jeg ELSKER det simpelthen - skøn at tage billeder af : )


tusind mange tak for kommentarene alle sammen! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Sponsoreret inhold





.   Monotone  . (AIL Elijah) Empty
IndlægEmne: Sv: . Monotone . (AIL Elijah)   .   Monotone  . (AIL Elijah) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
. Monotone . (AIL Elijah)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nothing to do [AIL Elijah]
» One shot (ail elijah)
» Do it like dude? [AIL Elijah]
» ..Snapshots..(AIL ELijah)
» ~.:: Lost ::.~ (AIL Elijah)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: