Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Do it like dude? [AIL Elijah]

Go down 
+5
Rigi-chan
Ponpyon
SavageAngel
Heceta
Mika
9 deltagere
ForfatterBesked
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 7:15 am


Yes! Very Happy så har jeg fået et nyt sæt tøj + hænder til Yuki. men pga manglende face-up er det mammon der viser det lidt frem.
Jeg fik ikke rigtig leget så meget med hænderne da jeg vist blev grebet af min lille fotogene Mammon :3 jeg er simpelthen så glad for den dreng <3
apropos dreng så har jeg længe overvejet at Mammon skal være en pige og ikke en dreng..
For han ligner en pige med det lange hår x3 MEN jeg kan ikke beslutte mig hvad for en krop han skal have og hvad der ville passe bedst ^^'
Men det projekt har jeg desværre ikke penge til for tiden.. =__= Jeg kunne godt tænke mig at få en pige for en gangs skyld : )
Men hvis det er så skal Mammon være en bad ass girl https://www.youtube.com/watch?v=pOf3kYtwASo

Anyway~ please enjoy Very Happy

..|Do it like Dude|..

Do it like dude? [AIL Elijah] P1011964-Kopi


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011966-Kopi


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011925-Kopi


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011922


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011924


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011948-Kopi


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011938-Kopi


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011960-Kopi


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011945-Kopi


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011957-Kopi


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011958-Kopi


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011934-Kopi


Do it like dude? [AIL Elijah] P1011927-Kopi


Tak for kigget Very Happy


Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 7:44 am

han er gude smuk! savner min elijah så meget, og dine billeder får mig til at savne den mold meget mere. Fantastisk dreng Very Happy
Tilbage til toppen Go down
SavageAngel

SavageAngel


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 25/11/10

Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 7:59 pm

Rigtig gode billeder ^^ Hm, tror at det er pga pandehåret der er så lige klippet at han ligner en pige ret meget.
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 9:37 pm

Yay! elsker Mammon~<3 Han er virkelig dejlig, men jeg ser ham nu mest som dreng :)
... men øjnenes placering for ham - i mine øjne - til at se en smule evil ud på clos-up billederne... og en smule "død" når han ligger ned... ^^"
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 29
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitimeMan Feb 28, 2011 12:01 am

det ligner altså seriøst at han er på noget !!? >xD med de øjne
elsker hænderne *Q* !! <3
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitimeMan Feb 28, 2011 3:52 am

Ammenammenom Mamon Very Happy
heh han er altid lækker at se på og det er altid godt at se noget fra dig ^^
O3O
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Gæst
Gæst




Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitimeMan Feb 28, 2011 4:02 am

Ejh det er dejligt at se Mammon igen, jeg er helt vild med ham!
Som de fleste andre også siger, ser jeg mest Mammon som dreng men det skader vel ikke at prøve noget nyt?

Jeg er helt vild med hans læber *Q*
Tilbage til toppen Go down
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitimeTirs Mar 01, 2011 8:24 pm

Tak for kommentarene allesammen! Very Happy Nu er det jo ikke så tit jeg får taget nogle billeder, og når I så kommer med alle de søde ord, bliver jeg simpelthen bare så glad : )

Heceta - tusind tak for de søde ord! Very Happy Jeg er også rigtig glad for molden, og jeg kunne sidde og stirre på ham hele dagen : )

SavageAngel - takker, Ja det er sku håret der gør det : ) det er en piget frisyre men den klær ham ham jo ; )

Ponpyon - mange tak! Very Happy Ja du har ret i det med øjnene og det er skam med vilje : ) jeg tænkte det kunne være sjovt at prøve og jeg er selv helt vild med resultatet x3

Helene - D'aaw tak søde : )

PrinceNaru - tusind tak! :3 uuuha hans læber ja guf guf x3 tja det komme an på pengepungen om han skal være en pige meeeen han forbliver nok en dreng ^_^ .. måske
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitimeTirs Mar 01, 2011 9:41 pm

han er så skøn og dejlig <3
dejlige billeder! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitimeTors Mar 03, 2011 2:14 am

Mmmh, dat face. Jeg er så vild med Mammon, det er helt åndssvagt!
Jeg synes, der er en tendens til, at dukkerne får "kludedukke syndrom", når man eksperimenterer med dem liggende ned, men det synes jeg ikke er tilfældet her. Good job!
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
ulveline




Antal indlæg : 4
Age : 48
Geografisk sted : danmark
Registration date : 08/03/11

Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitimeTors Mar 10, 2011 4:00 am

Han er meget meget smuk, men det er lidt en skam, at man ikke kan se hans øjne lidt bedre, da hele ansigtsudtrykket jo ligger i øjnene…. – men det er blot min mening.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Do it like dude? [AIL Elijah] Empty
IndlægEmne: Sv: Do it like dude? [AIL Elijah]   Do it like dude? [AIL Elijah] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Do it like dude? [AIL Elijah]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nothing to do [AIL Elijah]
» Just another day in the park(AIL Elijah)
» . Monotone . (AIL Elijah)
» Classical~ (AIL Elijah)
» One shot (ail elijah)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: